11/7 Klubb Elvira // Spankrock (US) @ Nef

Klubb & Konserter - Göteborg

11/7 Klubb Elvira // Spankrock (US) @ Nef

Halloj, snabba puckar här;
Vilka: Spankrock (US) + Discobelle.net
Vart: Klubb Elvira & the Partymonster på Nefertiti
När: Onsdagen 11/7

Mer info, klubbelvira.se // myspace.com/elvira
Här kan du lyssna på Spankrock.

Välkomna!

baeng
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Jag är där, men en viktig fråga, När börjar spelningen. Nef öppnar väl 23 men när kör Spank Rock igång?
Spankrock?? Va??
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fredzon - nef öppnar 22 på onsdag! spankrock går nog på runt 1-tiden!

aggro - jup, spankrock. kom!
baeng
discobelle is teh shit!
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."<br> ---Albert Einstein <br>
Fan va jag 'r d'r! Och fan va morsans tagentbord inte fungerar...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Spankrock ställde in... men läs gärna om min kväll på Klubb Elvira i min blogg.
varför ställde han in?
2048 || Militia Sound Crew
Han, eller dom (MC Naeem och Armani XXXChange) skulle flyga från Schweiz till Sverige, men så var det några kompisar som dom träffade på flygplatsen som ville att dom skulle följa med till Paris och parta till det - vilket dom faktiskt gjorde! Följde med och festa, alltså.

Never the less, Klubb Elvira bjöd på en helkväll ändå...
usch, lider med arrangören när artisterna e såna svin! Paris e la öppet året runt eller!? aja, jag skulle inte på konserten men det e dålig stil anyway.
2048 || Militia Sound Crew
aggro - haha wow, vilken koll du har, shit. well ja du det säger stämmer. detta är dessutom _tredje_ gången de fuckar upp det i göteborg.

jazzpher - tack
baeng
Överskattad artist oväntat beteende!
vafan spank rock är för i helvete asgrym

inte världens mest skillade rappare möjligtvis, lite enkelt kanske, men det gör inget för det är feta jävla låtar

made in japan: Tredje gången?? Det börjar lukta Supernatural (3 gånger på Fatmilk)/Wiley (3 gånger i Göteborg) över det hela... nu gillar jag killarnas musik men nästa gång ni ska boka nåt coolt: undvik Spankrock! Dom verkar vara jävligt svåra att förhandla med!

Gissa vem som är berusad nu förresten? Industrisemester och bokningar runt Järntorget är för härligt.
Aggro - yes, tredje gången. haha undvika spankrock tills nästa gång? nää menaru det? ;) äsch men nu blickar vi framåt! helt bokningsschema finns på hemsidan!
baeng