Arrangörer sökes till ett nyrenoverat Röda Rummet!
Hej Nu söker jag efter arrangörer till ett nyrenoverat Röda Rummet. Vi har just målat om och fräschat upp stället och vi skall fortsätta att renovera under sommaren! Dessutom har ägaren köpt upp film tajm brevid Röda, och ambitionen är att krossa väggen i mellan och bygga en riktigt stor nattklubb och restaurang! Hör av ER. Parham Zadeh : 0707161879
Vi är öppna för alla möjliga förslag!
kommer det finnas scen med PA för liveband? /G
www.swingkids.se
Ja, det ordnar vi om det finns ett behov av det! Inga problem alls. Det finns en scen, det är dock tight. Man skulle kunna rigga en scen. Inga problem som sagt. RRRINNG MIG!
Röda i vårt hjärta
Snubbepartiet - tunga lättviktare och tungviktare lätta på foten
Laplander: Det vore grymt, men då måste man reunita Hös som är defunct sedan länge. Zadeh: Det vore grymt med en hiphopklubb där man låter oetablerade svenska akter uppträda... styr upp, mayn!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ska sprida ordet, coolt med fimtajm grejjen...
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
som sagt, styr upp BOB och se till att white slavery videon spelas varje gång anarkifemenisterna kommer in igen. jag har aldrig skrattat så mycket i mitt liv innan.
whatone: what? haha det där lät sjukt
HÖR AV ER!!!! Bra förtjänstmöjligheter! RING!!!!! Jag välkomnar alla hiphop arrangörer och akter!
när är hela nya lokalen klar då?! vill ju ej köra arragemang i din lilla gamla ytan bara...
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
mayornas P33: Alla seriösa bokare kan som sagt ringa mig. Allt annat tolkar jag som oseriöst skitsnack som inte leder nån vart. det må vara litet, men som sagt, klarar du fylla stället så tjänar du bra pengar. Sen om du inte vill köra evenemang bara för att det är litet är juh i varje fall ditt beslut och ditt problem. Den som gör sitt trademark nu kommer ha det bra ställt när vi krossat väggen! Då snackar vi möjlighter. hela 700 kvm.
zadeh fair enuff!!!
bäääärs och beats!! röda rummet 4shizzo
denzel, jag utgår ifrån att du sett white slavery videon med necro. vi satt vi ingången, tv:n ovanför baren spelade videon. in kommer ett par stereotyp-anarkifemenister, kollar på tv:n, ser helt paralyserade ut, alla vänder sig om exakt samtidigt och marsherar bestämt ut.
Whatone: Jag trodde det där bara var en skröna! HAHAHAHA
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Om ni köpt upp filmtajm å ska bygga ut så kan jag inte se någon anledning rill varför folk inte skulle vilja hyra stället... dock är inte jag rätt person för det..
whatone Haha, jag kommer ihåg den kvällen jag flippa på dom Bah...måste leta upp gamla b.o.b bilder och remenissssss
HISINGEN MOTHA FRRUKKIN ÖL STARS BRIITCH!
Som grundare av Bärs & Beats kan jag meddela att BOB efter 4 minnesvärda år aldrig mer kommer återfödas. konceptet var billig entré på ett sunkigt ställe med ölpaket och musik man inte ska dansa till. Nu är det fräsht o alla vill dansa. Däremot rekommenderar jag nya lokalen för er andra arrangörer. Däremot kan det dyka upp en ny HÖS-klubb där med ett annat namn och annat koncept. För er som är riktigt sugna på BOB finns Beer & Beats i Brighton i England. vill passa på och tacka alla galningar som kommit o bärsat på BOB under dem gångna åren. Mycket fina minnen likaväl som mycket fina minnesluckor. PS. Bedöm inte HÖS´s funkyness på våra klubbar, vi e mer än klubbarrangörer. peaceyall!
Tack till många som hört av sig! FORTSÄTT!
Gudrunkvällen på bob var the bomb!
är det bara hiphop som gäller eller? ingen dödspunk och snabba gitarrer?
http://www.kommandot.se/wp/
denzel, jag utgår ifrån att du sett white slavery videon med necro. vi satt vi ingången, tv:n ovanför baren spelade videon. in kommer ett par stereotyp-anarkifemenister, kollar på tv:n, ser helt paralyserade ut, alla vänder sig om exakt samtidigt och marsherar bestämt ut. priceless!!
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Du är välkommen att ringa. Tack till alla som visat intresse.
Det går rykten om att bers och beats skall börja köra. Göteborg. Raise up. hands down.
HÖS GUN BRRITT!!
Lord forgive me for my sins. And I will forgive you for yours.
bra rykten...
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
jag skiter i rykten om BOB. efter hur vakterna agerade mot en SPIKNYKTER whatone igår. "biljetter" ofta man har hört talas om "biljetter" till röda rummet. dra åt helvete. nu får jag leta efter en ny stammiskrog. och btw? varför ar jag och mina vänner dom enda som behövde biljetter? den överfeta tysken med hawaiiskjorta fick ju komma in.
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahah "biljetter". RÖDA RUMMET HAR EN POINTER! DE SIKTAR HÖGT! hhahahahahaaaaaaaaa
baeng
Blir de feta klubbar så kommer packet !
...inte in utan biljett.
There aint no böznöz like HÖS böznöz! Hös är inte defunct. Hös är på träningsläger hos mohalla i möllan. Det var fan andra tider då det var red & gold som stod i dörren då var det ordning och reda iaf.
..:: A dollar short and a day late. Story of my life ::...
Kvällen var arrenderad. Det är sanningen.
Zadeh, Holla!
Http://www.myspace.com/vitoeme<br/> Block Starz Records