Swollen Members 28 juni@Pustervik
Ja, tog flyern igår, dom återvänder till puster å det lär la bli packat igen :)
2048 || Militia Sound Crew
yepp yepp
My Posse's On La Brea
Fett Fett!!!
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
grymt!
Vad är det här, någon form av slogan?
SWEEEEET! någon som vet om dom kommer till sthlm? inget emot gbg de är as trevligt men de blir ju lite bekvämare för mig på hemmaplan me boende o sånt:P
Jag snackar lite grann med Rob the Viking på myspace ibland och han sa att han hoppades att det skulle bli några fler konserter i Sverige. Förhoppningsvis blir det en utan 18 årsgräns :)
Vafan är de säkert att dom kommer eller?
Dont get high on Drugs, Get high on Hugs!
Hur vet du att dom ska komma som?
jag har bokat nue:D
Helt makalöst! Förra gången var ju sjukt bra!!!
What begins with an A and ends with asphyxia...
Nu har dom uppdaterat myspace med..
Jag är fett taggad!
jävla 18 årsgräns då..när ens favoritgrupp kommer till sverige och allt
Dom va här förra året också så du kommer nog med största säkerhet få se dom i framtiden.
2048 || Militia Sound Crew
=) pepp pepp
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan va härligt! Synd bara att det e samma flyer som förra året...bara ändrat datumet ju...:( vill ju ha en ny o sätta upp på väggen brevid den gamla...!!
Haha! lyssna på slutet "speakin' of which I wanna give a shout out to Apollo Cru', I know ya'll in the house" och som man inte hör "and ya'll my motherfuckin' boys ya'll" Det är till mig och mina två polare som satt och drack öl med honom innan showen=D Vi mötte honom på ett ställe som jag inte säger vart, ska kolla om han kommer dit i år igen. Vi satt och chillade och snacka i typ en timme, vi och Prevail. Han va hur skön som helst. =D=D=D
Knatte, Fnatte, Tjatte fuck up!
svålen...svålen...svålen....
My Posse's On La Brea
1 dag kvar kommer bli insane. dom rev ju stället förra gången kom igen jag bröjar uppladdningen nu!!! SWOLLEN ARMY
bögen som bajsar
Toastare
2008-06-27 23:10
blir säkerligen bra och uppvärmning för fußball och Breakestra på söndag. Hoppas det blir mer gammalt än nytt.
Jag skyller allt på Emma!
får vara vilket som för mig ska bara vara sjukt bärsad och röjja sönder
bögen som bajsar
Några på stan sa att det skulle bli galet. Bärsa då för fan!
Fan jag har ingen att gå med... tråkiga jävla polare man har ibland. Aja, får bli att glida dit själv då! Ses där!
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
Galet var ordet! Hem o lira lite Swollen 12":or efter jobbet plus zippa lite heineken...Gott! Gott! Gott!!!!
Maaaad!!!
bra grejer! Man märkte ju knappt att Mad Child inte var där när Prevail körde på som han gjorde!
pre knulla hela scratch damn han gjorde det bra helt själv, men var det lika mkt folk där´nu som gförra ¨året lkänns inte som det
Fucks your life up crew Tjabo!
Toastare
2008-06-29 04:23
Pre gjorde ett jävligt bra jobb... men det var fattigt med folk och synd att de gjorde remakes på gamla låtar. de sa att det var dubblet så mycket folk, vilket får en att undra hur många det var förra gången. go natt
Jag har aldrig vart så svettig efter en spelning, helt soakin' fan. SM scarfen var som en disktrasa. FEEEETT
Knatte, Fnatte, Tjatte fuck up!
det var bra mycket mer folk förra gången.
Jo, glömde nästan tacka Fred för disktrasan i nyllet. Jag får bjuda igen vid ett senare tillfälle.
Say what?! Var inte Mad Child där?
Toastare
2008-06-29 14:45
nicholasp, hade hade varit med i en bilolycka. Men de körde ändå, vilket är grymt.
någon som har koll på vad som hände med madchild och hu det är nu?
bögen som bajsar
bajsbög: Han kommer vara borta hela turnén som jag förstod det. Inklusive Splash-festivalen där jag tänkte se de igen. Bountyboo: Det var mycket mer folk förra gången. Slutsålt om jag inte är fel ute. Snart är det final. 2-1 till Tyskland är mitt sista bud!
aj aj..det lät inte bra..men skönt att de verkar hyfsat ok då..
Toastare
2008-06-29 17:03
mfs, då sa det så bara för att vara snälla! Men tänkte väl att det måste varit fler då, kändes som det var mer tryck inför den konserten.
Har nån bilder att dela med sig?
300 pers förra gången...slutsålt.... Now u know....
My Posse's On La Brea
pre är en energibomb det var värt varenda penny!
mmm precis...
Någonting sagt om nya skivan?
september läste jag men vem vet egentligen
My Posse's On La Brea
Det jag undrade var om Prev nämnde den någonting i lördags
prevail höll fortet jäävligt bra själv måste jag säga
bögen som bajsar
Dom är så jävla fett bra live!