26/7 OBX+Parham+DJ East m.m. m.m.

Klubb & Konserter - Göteborg

26/7 OBX+Parham+DJ East m.m. m.m.

Lördagen 26/7 så kommer OBX / Parham (Tredje Linjen) med sidekick / DJ East köra på restaurang Haket (Masthuggstorget).
En till DJ + nån mer MC kommer också köra under kvällen
Jobbar på detta i skrivande stund.

20.00 - 02.00
18 år!
60:-

DJ´s under kvällen kommer leverera bra hip hop oavsett årtionde. Med andra ord skön musik att skaka rumpan å nicka skallen till.

Bärs kostar från 25:- upp till 250:- flaskan. Dom har över 220 ölsorter så nåt finns för allas plånbok.

Chansen finns för sugna att komma upp å köra INNAN dom annonserade akterna går upp å kör sitt.

2-3 MC´s erbjuds chansen.
Jag MÅSTE ha seriös anmälan minst en vecka innan!
Det som gäller är: ta med den musik ni vill köra på - färdigmixad å klar.
Detta startar vid 22. Inte där i tid så är chansen borta!

Skicka PM om intresse finns.

Enda garanti jag har - är att ditt hår växer ut igen!
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.

Toblerone har agerat Ghostbusters i dagarna å jagat döda artister i sin Chevacombi. Å nu spökar det rejält i Götet!!

Är det ett spöke eller en vålnad som visar sig!?
Kommer han palla att stå upp en hel kväll???
Hur "lik"blek kommer han vara???

GUBB Dead man talking /
reser sig från sin grav för att komma å köra tillsammans med OBX denna kväll.

Så jag hoppas innerligt att OBX laddat upp sin plasmakanon så han kan värja sig mot Gubb på scen!
"Med sidekick"... Dude, I got a name! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ha ha i didnt know, parham sa bara sidekick så skyll på han ha ha
Ja det ska jag fan göra! hahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fy fan va fett, ja kommer
There's only two types of people in the world, black people, niggaz and monkeys.<br><br>-Martin Luther King
fan va segt att detta krockar med Baby Scratch !
Västkust Rockerz
ta på dug bästa löpar sneakersna å löp mellan....
Fan, förr klagade man på att det var för få hiphopklubbar i gbg, nu får man klaga på att de krockar! Jag är på tok för gammal för att springa mellan två ställen.. dags att börja råna fjortisar så man har råd med taxipengar!
Svensk hiphop har gått åt helvette när DJs tror att "lite av det bruna" betyder "spela mer Timbuk"
det hålls på att tas fram en serie rullatorer för en yngre målgrupp med lite flashigare style - kanske kan vara nåt ha ha ha
Parhams sidekick för kvällen är the one and only mista mista AGGRO.
Ytterligare en fin fin MC blev nu klar å kommer å bjuder upp till dans denna härliga sommarkväll - ingen mindre än ELDHEE har lovat att komma ner i bunkern å kicka lite låtar till våran stora förtjusning.

Så open mic grejen är no more då tiden inte finns.
Typiskt Parham att bara säga Sidekick...
Jag är där, men vågar man ha på sig sina Adidas?

Bra gjort, Toblerone! hahaha

Whatone: Jag håller ögonen på dig...
New Balance it is...

Admin

2008-07-19 11:28
Sådär roligt att lägga det på samma datum som Baby Scratch...

Vi får springa bort till open micen, Pontus. Se till att det blir sent! Eller vänta, då blir det nog inte så kul för besökarna där borta.
ingen som klaga på att de krocka med maiden? haha jajja
Fuck karma, I don't need karma!
De var feedt
Kul att se att så pass dök upp trots allt annat som hände + det underbara vädret! Synd bara att ljudanläggningen fanns/finns i källaren å att det var bastu där nere....