I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

23/7 cultivators soundsystem outdoor session!!

Klubb & Konserter - Göteborg

2008-07-22 23:13

23/7 cultivators soundsystem outdoor session!!

onsdag 23/7 bjuder cultivators soundsystem på utomhusdans i skogen.
ta buss 17 till spåntorget. gå ner för en backe mot härlanda tjärn. gå snett över fotbollsplanen (på vägen mot tjärnet) in i skogen. lyssna efter bas.

från kl 16-?

strikkly roots and culture på eget specialbyggt soundsystem. mat, dans, goda vänners lag.

gbg

DUB IT!

2008-07-23 00:00
Gud så sköönt!
Rocka kamelen en gång

2008-07-23 00:01
om jag hinner friskna tills imorgon så kommer ja!
Rocka kamelen en gång

2008-07-23 12:12
Detta är alltså ett firande av hans majestät Haile Selassies födelsedag. Detta och endast detta är insprirationen till denna tillställning och Haile Selassie är inspirationen till att reggae musik överhuvudtaget existerar.
Posative vibes!

2008-07-24 20:21
det var niceness, men den stora fråga är vad heter den tvär feta låten som spelades? jag frågade alla om vilken sampling det var men ingen visste som jag antar att det inte var någon sampling, vad heter låten? trevligt tillställning i allfall. kommer att glida in på simbas när ni rockar där!
Cosmic Hinkstep Spliffystars

2008-07-24 23:07
vilken låt var det??
Let the hungry be fed, naked clothed, infant cried for, the sick nourished and aged be protected. Jah Glory.

2008-07-26 18:31
vet inte riktigt det var en tvär bäng snubbe där som sa att den hette "god makes weed" eller nått liknande, nån som har någon aning om vad det var för nått?
Cosmic Hinkstep Spliffystars