11/2 The Beatnuts, Lords of the Underground m.m. @ Musikens Hus

Klubb & Konserter - Göteborg

11/2 The Beatnuts, Lords of the Underground m.m. @ Musikens Hus

Check The Rhyme kommer till stan vilket innefattar The Beatnuts, Lords of the Underground, Paris, Jeru the Demaja och Tha Alkaholiks. Spelningen äger rum på Musikens Hus den 11 februari och åldersgränsen är 18 år. Arrangerat av Scratch!

Länk till http://www1.ticnet.se/PriceTable?l=SE&EVNT=GOT14093MHU02112&CL_ORIGIN=

(Inlägget ändrat av erorone 2009-01-21 15:15:11)

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
TUNG BOKNING! kommer lätt försöka ta mig dit! måste bara se till att pengakassan klirrar som jag vill!! :D
död åt bill o´reilly!
Phaedt
Ays' N 'Beez - Escapades ! Available for free download @ RustyLabel.se & Spotify
Vad kostar biljetterna ?
Nominee best rolled L`s
OMFG!!!!!!!!!! seriöst O M F G! klart värt pengarna. och PARIS. o m f g. jag har inga ord för hur sjukt uppspelt jag är. haha!

OMFG
OMFG
OMFG
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Helvete. Riktigt fet bokning, men samma datum som jag beger mig upp till Oslo för att se Dead Prez. Den är seg när man bor i Götet..
Gunnerz

Gör som jag och se detta den 11 och åk ner till lund dagen efter och se dead prez?
Sorry, did you say something? <br>I couldn't hear you over the sound of my own awesomness...
ALso, AWESOME BOKING!
Sorry, did you say something? <br>I couldn't hear you over the sound of my own awesomness...
Madmonk

Det är en tanke, men hela resan till Oslo med transport och biljett är redan betald.
Dessutom "slipper" man 13-årsgränsen. Med facit i hand är väl din lösning den bästa egentligen, men jag vågade inte riskera att biljetterna skulle ta slut i Oslo i väntan på en Sverigebokning...

Vilket annat datum som helst hade gått att lösa. Jaja, man får nöja sig!
Om inte Stockholm fixar det här är det sjukt pinsamt.
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
ouff, grattis alla göteborgare
Med tanke på att de inte är så långt kvar lär de väl inte hända i sthlm..för bor i sthlm men ska se de i Gbg..kan inte riskera att missa detta..

såå om nån har planerat att fixa detta i sthlm lägg upp de fort som faan så man inte boka i onödan

peazeness!
Doo the right thing!!!!
hur e det med biljett? kan man köpa i dörren
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Helvete att biljetter kostar pengar. Paris och Jeru hade vart så sjukt grymma att få se.
njut
det va helt av kroken! finns inga ord för att förklara hur kvällen va!
Thx Scratch ni är gubbarna!! GOD DAMN!!

P.S ingen somk har bilder från gårdagen eller? nån facebook shit eller nåt. D.S

PEACE!
död åt bill o´reilly!
har ett hundratal bilder från kvällen men får se om man lyckas ladda upp de

Åkte hela vägen från sthlm enbart för Lords of the Underground o faaan va grymma de va..får jag bara se Last Emperor oxo så är jag nöjd med alla konserter jag varit på.

Så ngn..next up, Last emperor???
Doo the right thing!!!!
last emp har la inte gjort något nytt på ett bra tag nu va ? vore guld å se honom dock
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Video från The Beatnuts, Lords of the Underground, Paris, Jeru the Demaja och Tha Alkaholiks från i onsdagens spelning i Göteborg Länk till http://www.whytv.se