hur många scener har pusterviksbaren? aotp består ju av en hel del personer som inte väger under 120, de gånger jag varit på konsert på pustervik har scenen varit liten för tom 2 personer..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag känner bara till en, och den är ju som bekant rätt liten. Förhoppningsvis blir det väl ett något större ställe med en något större scen. Remains to be seen I guess.
ja, läste på celphs myspace att det stod pustervikbaren, men ser hellre någon större scen eller ja det måste vara någon annanstans, alldeles för trångt..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kommer bli fett :)
Suburban Who?
äntligen, är ju 18 ifall det skulle vara något sånt =)
Yes, är väl förmodligen 18år med förköp och 20år i dörren antar jag.
Fyfan va fett, har ingen att gå med men men^^
Hehe, är så ibland. Jag gick själv på B-real / Psycho Realm. Slutade med nya bekantskaper + något av en efterfest med en schysst snubbe. Synd var dock att jag druckit mig alldeles för social innan spelningen, vilket slutade i minnesluckor. Gillar att jag pissade där ingången för artisterna var (utan att veta om det givetvis). Var priceless att se Sick Jacken klampa genom min efterlämnade pöl dock ;)
Låter ju grymt ! Synd att man är under 18 :' /
"When you drop the drive and it's all Hip-Hop" www.algerstam.blogg.se
Chris Chaos hahahaa underbart! Blir ju lätt så när vänkretsen knappt vet vem Eminem är^^
synd att vinnie paz inte kommer,
synd att vinnie paz inte kommer +1
varför kommer han inte, källa etc
mörten, TBA ft. Outerspace, Esoteric, Apathy, Celph Titled & Reef the Lost Cauze. Står på myspace
Moderator
2009-10-19 19:12
Celph titled ! must be there hehe :)
Det kommer bli vinterns banger nu när Dogg Pound och Jedi Mind Tricks ställt in. Pepp! Pepp!
ajdå, varför ställde DPG in? :\
2048 || Militia Sound Crew
Finns biljetter ute ännu? Såg Demigodz på hultsfred för ca 8 år sen. Ruggigt bra! kan nog vara värt en tripp till götet detta!
Verkar som, enligt myspace sidan, att det blir pustervik trots allt. Undrar hur fan de ska få ihop det. Blir tight... Oh well, svårt att få det att bli dåligt hursomhelst.
Är de ovanligt tjocka eller varför skulle de inte få ihop det? Hela AOTP kommer ju inte liksom.
Klart de kommer få plats på Pustervik. De är ju bara 6 pers. Och utan större instrument. Breakestra har ju spelat på den scenen liksom.
Bara 6 pers? Vilka är det? Det går ju typ 3 normalpers på en vinnie..
Vart kan man köpa biljetter?
Mörten: Outerspace (2 rappare, 1 DJ), Esoteric, Apathy, Celph Titled, Reef The Lost Cause. Ok. Det blev visst 7 pers.
jävla fett med Celph Titled någon som sett han live? Sökte runt lite värkar inte som de finns så mycke live klipp med han
nej det var längesen han turnerade, gjorde väl det enbart med demigodz tidigare (apathy osv)
har inte biljetterna släppts ännu?
Moderator
2009-10-23 22:04
Ja har grävt som fan efter saker om han, finns en video med majik most haha så fet ! finns inte så mycket annat men får väll vänta tills han kommer och ta lite egna bilder/video :)
haha ja den är fan rolig :) the king of punchlines, Btw när kommer nya skivan?
Moderator
2009-10-24 09:04
hela gatalog är ju ett mästerverk,
Moderator
2009-10-24 13:39
äre någon som har billjäter ?
yo, hocka biljetter till mig ! im in deep need
Yours truly, Slobe
Ah, förstår inte riktigt vad dem tänker på när de bokar det en ONSDAG! Men inte så att man tänker missa det ändå!
måste hitta någon att gå med. argh
Vem fan bryr sig om de är på onsdag? då slipper du ju missa den super coola festen på fredag eller lördag .. geez
Yours truly, Slobe
ni som gnäller på vilken veckodag artister spelar på kanske ska tänka på att de har turnéer och Sverige kanske inte är landet man vill spela i på en fredag-lördag, vad vet jag? Men var glada att de kommer hit och supporta istället!
Sjukt bra med vardagar om man inte börjar jobba 7 dagen efter. Antingen får man väl ta ledigt en halvdag eller köra nyktert. Inte så svårt som det låter. Grym bokning. Top 3 i år. Lätt.
Onsdag är inga problem. Däremot tycker jag det är dåligt med information, hittar ingenting på pusterviks hemsida, någon som vet något?
Hur stor är kapaciteten i pusterviksbaren? Ska förmodligen dra till Göteborg från Stockholm för att se det här, de absolut bästa medlemmarna i AOTP kommer ju fan! Outerspace, Esoteric, Reef The Lost Cause, Celph Titled och Apathy, otroligt!
det skulle ju va nice om dem kom till sthlm nån gång också..
Hur stor är kapaciteten i pusterviksbaren? Vet inte riktigt jag tror dem har flera scener, men när jag har varit där har det varit rätt trångt för både artister och publik. Här är en bild när sabac, dj eclipse och ill bill uppträdde.
Bilden är tagen från scenen:
Ah! en klassiker :D
Yours truly, Slobe
nån som möjligtvis vill sälja en biljett, dem verkar slut :(