|
|
|
|
|
XZIBIT kommer till Göteborg (rykte)
Jag har hört rytken om att Xzibit kommer till Göteborg i december!!! E de någon som sitter på mer info elle som vet att detta stämmer?? När var osv.. sjukt feett
(Inlägget ändrat av erorone 2009-10-20 22:59:03)
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Det stämmer! Mer info om konserten kommer snart!
|
|
|
hola när du ha mer info så lägger vi det i denna tråden.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Xzibit alltså. Hade varit grymt att se honom 96. Fräscht!
|
|
|
Fick mail av deras bokningsbolag och datumen för Sverige är: Dec 15th Sweden Dec 16th Sweden Dec 17th Sweden
Vore sjukt nice att se den gamla räven. är det the almighty lövet som står för dunderbokningen? Info? tickets? ey? ey? ey?
http://www.alleycat.se-- http://www.showdowngbg,se -- http://www.jonk.se -- http://www.myspace.com/perfektklubb -- http://www.myspace.com/belsepub
|
|
|
fett, har en inspelning med han från Roskilde för några år sen, låter riktigt tungt!
2048 || Militia Sound Crew
|
|
|
fortfarande ingen ny info?
Don't make me Chris Brown you, bitch!
|
|
|
Euro > Dollar Tour 5/12 Paris, France 6/12 Paris, France 11/12 Cologne, Germany 12/12 Nässjö, Sweden (Sporthallen) (??!?!?!!!!!) 13/12 Zwickau, Germany 15/12 Oslo, Norway 17/12 Gothenburg, Sweden (Parken) 18/12 Angers, France 19/12 Biel, Switzerland 20/12 Purmerend, Netherlands 22/12 Den Haag, Netherlands 23/12 Zwolle, Netherlands Från MyspaceHittade även på DJ Lewis Facebook: 16/12 - XZIBIT (US) LIVE Concert & DJ LEVIS @ Göteborg Så nu står det mellan två olika datum... Blää! Någon som sitter på definitiv info? Något förvånad över val av platser i Sverige, Göteborg är ju normalt, men Nässjö? Och varför inte Malmö och Stockholm? :S
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
|
|
|
har ju svårt att tro att han skulle spela i sporthallen i nässjö. men iofs inget förvånar ju längre.
...
|
|
|
Haha nej erkänn det verkar riktigt wierd!
|
|
|
Nej vilken taskig dubbelbokning, Masta Ace och Edo G kommer ju till Göteborg den 17e med!
Hasta La Victoria Siempre!
|
|
|
HAAHAHAH vafan??!?!?!?!?!?!!?!??!?!?!?!?!?! SJUKT JAG BOR I NÅSSJÖ WHAT THE FUCK IS HAPPENING
|
|
|
Stereotyp Jävlas inte med mig sådär igen. Masta Ace & Edo G kommer till Stockholm den 17e, och dessvärre inte till Göteborg.
Att Xzibit skulle komma till Nässjö verkar helt sjukt. Men å andra sidan, MOP var nyss i Sundsvall, Busta Rhymes i Norrköping, och GZA gjorde sin enda Sverigespelning i Karlstad, så varför inte...=)
|
|
|
Xzibit var ju i Halmstad i somras, så verkar ju inte helt omöjligt att han skulle kunna komma till Nässjö
|
|
|
Gunnerz: My bad vilket jävla bakslag. Får väl blir Xzibit då.
Hasta La Victoria Siempre!
|
|
|
när kommer masta ace till göteborg ?
Göteborg
|
|
|
Masta Ace kommer inte till Göteborg, vad jag har hört. Det var Stereotyp som vilseledde lite=). Hade varit jävligt gött dock.
|
|
|
|
|
|
Min kompis hade fått ett mail från någon Xzibit-sida. Där står det också Parken, men jag minns inte vilket datum det stod i mailet, återkommer med det.
Är det någon som har mer info om detta än, utöver det som redan har sagts?
|
|
|
Jag ställde frågan på han DJ Levis blogg o fick svar......de ska va på Nivå, den avenyklubben!! så Han kommer kommma!!
|
|
|
www.finest.se/djlevis de e ahns blogg
|
|
|
Vilket av datumen är det i Göteborg då? 16 eller 17? Skön koll dom har på Xzibits hemsidor... Haha
|
|
|
16 e står det nu....men det står inget om att man ska kunna köpa tix nånstans....hoppas dom går ut me all info snart jag vill fan se han
|
|
|
Fan Masta Ace hade varit otroligt fett att se live.. Känns inte helt otroligt att han skulle besöka Sverige heller, han har väl gjort en del collabs med svenska artister..
|
|
|
Debrass Jaha jaha.. Men det står ju inget på nivås hemsida heller :/ Nivå onsdagsklubbl... Fan vad detta börjar bli frustrerande!!! Känns ju som om det är läge att veta hur allt blir nu, med tanke på att det är 6-10 dagar kvar.. Jag hoppas nästan på Nässjö, perfekt avslut på tentadagen :D! Men känns lite väl otroligt att han skulle uppträda en lördag i Sverige, Nässjö dessutom...
|
|
|
Vad jobbiga dom är!! Nu står inte Nässjö med (vilket är normalt, men jävligt irriterande för min del) och det står fortfarande inte Nivå... Men hur som helst:
|
|
|
sökte på ticnet och man kan köpa biljetter till spelningen i Holland 22/12. Fortfarande inget nytt om biljetterna här...
|
|
|
Tommyboy Jag såg eMC, med Masta Ace i spetsen, för 1,5 år sen på Pustervik. Det är den fetaste spelningen jag har sett där. Han kommer ju till Stockholm om en vecka, men det blir dessvärre inget besök till västkusten den här gången... Och ja, han var med och gästade på Chords första skiva, bland annat.
|
|
|
verkar inte som han kommer till göteborg, på ticnet finns den biljetter till en spelning i holland och två i norge 16 och 17 december och det va va väll nån av dom dagarna han skulle spela i gbg?
|
|
|
Det var så fan vad dom ska vela och ha sig.. Oh well, har ändå inte tid att åka till Götet :p
|
|
|
på hans myspace står det en spelning 15/12 i Oslo, sen 16/12 Göteborg och (!) Lillehammer samt 17/12 Lillehammer igen. Skumt att han skulle göra 2 spelningar i en liten stad som Lillehammer...
|
|
|
ja det är skumt. står att en av dom är extra konsert.
|
|
|
MazTheHustler ah, såg nu det som du skrev om spelningarna i Norge på ticnet...då får man väl ge upp då :P
|
|
|
Står ingenting på klubbens hemsida: http://www.parken.se2 dagar kvar då. Inte sett någon affisch eller flyer. Tveksamt arrangemang detta.
|