I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

12/11: Klubb Spiderdogs - med Adam Tensta! @ Parken

Klubb & Konserter - Göteborg

2009-11-03 00:54

12/11: Klubb Spiderdogs - med Adam Tensta! @ Parken

Efter tre år av minnesvärda kvällar i Stockholm har nu Klubb Spiderdogs öppnat i Göteborg! Husbandet Spiderdogs med Mofeta & Jerre som värdar har tidigare gästats av bl.a. Looptroop Rockers, Natural Bond och Ison & Fille. Denna gång får vi ett efterlängtat återbesök av:

Med superhiten My Cool och hyllade debutskivan "It's a Tensta thing" blev Adam Tensta grammis-belönad och en av våra största rap-stjärnor. Efter det turnerade han landet runt med en grym liveshow, för att sedan dra till USA och jobba på sitt internationella genombrott.

Vi gästades av Adam Tensta på Klubb Spiderdogs INNAN det stora genombrottet med "My Cool" - och det var fantastiskt. Adam verkade gilla det med och har flera gånger nämnt oss som sin favoritklubb! Inte konstigt kanske, såhär såg det nämligen ut då:

Nu är han tillbaka, och kvällen till ära kommer han dessutom att spela nytt material! Räkna med en TUNG kväll...

Mofeta & Jerre är värdar för kvällen och aktuella med nya singeln Bättre i Berlin. Vi sparkar igång festen med ett toppat live-set! DJ Yxmördarn spelar hiphop, soul och funk.

Varmt, varmt välkomna förbi!

Torsdag 12 november
Parken, Vasag. 43
21-03, 18 år, 100 kr

Förköp:
Med förköps-biljett är du garanterad plats och går in snabbare! Biljetter kommer finnas tillgängliga fr.o.m. 5 november på Parken (obs: kvällstid)

KÄNN PEPPEN!!!

www.mofetajerre.se

2009-11-03 10:25
Förra gången var riktigt lyckad, får se om fler orkar till 3 den här gången :P
2048 || Militia Sound Crew

2009-11-06 20:40
asså va e grejjen med att ha det på torsdagar? kan ni inte rocka fredagar i Sthlm å Lördagar i Gbg? Hade ju dratt betydligt mer folk...
Tror du mej inte? Fråga min mamma!

2009-11-07 13:00
kan va nåt att tänka på tills nästa säsong. men nu kör vi torsdagar, det är fett!
www.mofetajerre.se

2009-11-08 16:47
Det är jävligt roligt att ni kör dock! jag kommer försöka dra folk varje gång! Göteborg behöver Spiderdogs!
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Admin

2009-11-09 08:41
Torsdagar är gött. Spiderdogs är gött. Det blir gött drag helt enkelt.

2009-11-09 12:32
Friktion - Yes, så ska det låta! Tack för det - känns grymt kul att köra i Götet också!
Mfs - Gött mos!
www.mofetajerre.se
Moderator

2009-11-09 15:52
Jadu, jag funderar faen på att komma över med några kompisar asså! Problemet med att ni har det på torsdagar är väl mest att tågen hem för oss som bor lite utanför slutar gå tidigt.. Men ja, ska försöka lösa det!
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-11-09 21:54
SES DÄR! Helvete va gött. Blir så förbannat jävla glad. Skön månad!

12/11 Adam Tensta
20/11 Dead Prez
27/11 Allyawan

Oförskämt gött
http://www.johnlemon.se - varje dag

2009-11-09 22:20
GÖTTTT!
www.mofetajerre.se

2009-11-12 08:30
Synd att det krockar med labyrint på pustervik.. Men det blir inte ett svårt val,Labyrint eller adam tensta... LABYRINT!!!!!!
Moderator

2009-11-12 08:32
Var där igår och skulle fixa biljetter, men gick ju dock inte .. Jaja, jag kommer idag iallafall!

2009-11-12 09:31
ramuz - synd, ska se till att det är mer uppstyrt till nästa gång!

Ikväll är det dags - DÅ KÖR VI!!!
www.mofetajerre.se
Moderator

2009-11-12 15:39
Ska hoppa in i duschen nu då , så blir det utgång om en timme ungefär, blir tvärnice kväll, ses där!

2009-11-12 18:29
vafan det går rykten om att det har ställts in? vad är det här?!

2009-11-12 19:37
vad e det för rykten? Det enda jag hört (och läst) är att de har dubbelbokat några andra band som spelar mellan 21-22 typ.

2009-11-13 09:55
Kul kväll. En rödhårig ung tjej med komplex för sitt kön slänger ut mig och säger att jag inte har koll på min byxhöjd. Jag skrattar och drar upp mina byxor till en höjd tyska nazister hade godkänt och frågar om jag får komma in. "Nej du får ta ett varv". Ta ett varv tänker jag. Hon tror att jag är packad, men ok. Jag tar ett jävla varv. Återvänder. Två maskulina vakter nekar mig och säger "nej vi såg att du blev utslängd". Lång diskussion som slutar i att jag och en polare sticker. Vilken jävla fulhet.

Tack för en fin kväll

2009-11-13 14:11
Tack för igår! Kul att Medina dök upp på scen och att Tensta körde "Area turns red".
Moderator

2009-11-13 16:33
Jaa verkligen tack för igår, var bland det roligaste jag varit med om faktiskt! Har ett svagt minne av att jag berättade det för dig också mofeta, haha.
Men fett iallafall, grymt folk där, riktigt bra artister och allt!
Admin

2009-11-13 20:36
Riktigt nice shit. Tung kväll. Fast den här dagen var rätt tung den med, fast på ett annat vis. Uh.