Fjärde Världen, Fronda, Kenta m.fl. 7/5 Borlänge
Goldrush pressenterar: Fjärde Världen + SAM-E Fronda, Kenta, Käp Ragin Goblins + NeKKiD EPC Nån Va? När? Eh? Var? Fredag den 7:e maj, 20:00 Cozmoz, Borlänge Förköp, 50:- finns o köpa vid rocks i kupolen. eller så pyntar man in 70:- vid dörren. - Ingen åldersgräns, Drogfritt! -
www.goldrush.se
Maweelito P-1 :
Kolla in
Sj:s Hemsida !
Kostar inte mer än 250 t/r å resan tar ca 2 timmar och 20 min!
1
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Om du är p-1 så är det gratis men om du åker som ungdom kan du köpa sista minuten för typ 120 - 150...
En liten fråga till dom som va på jamet i borlänge i sommras...Vem va det som stod på scen med Kung henry!! Det står helt still i mitt huvud!!
Blont hår...små dreads...Rött basketlinne..
jaja...Han och dj lo-kut satt på tåget Mora - sthlm. Dom hoppade på i borlänge tror jag. En oannonserad spelning eller??
"En oannonserad spelning eller??" - Nej, allt blev nyss klart.. sprid info!
www.goldrush.se
www.catapultsent.com www.myspace.com/nekkidee
Har ni någon eferfest planerad?
www.dalacamp.com
emecca P23 : Nej, men det låter som ett bra förslag. Kanske ska styra upp nåt! 1
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
olad: styr upp en efterfest nudå!!!!
Goldrush-sajten dyker upp inom några dar *trumpinnar*
www.goldrush.se
Det kan nog hända att vi dyker upp några stycken, ska upp med affisher idag...
MAN MADE GOD!
olad nekkid var här i fredags och gav mej ett gäng affisher samtidigt, så vi satte upp dem idag...
MAN MADE GOD!
ska inte raze jam uppträda? då kommer jag.
0034
Jag har hört att Raze Jam inte fick uppträda.därför sprang han och hans coola crew och rev ner varenda affish.
Its Tricky!
news: moppetrim står för musiken mellan akterna!
www.goldrush.se
Vi har sänkt inträdet till 50:- även vid dörren... tack vare att oanade sponsorer gick in med lite pengar..så det kunde bli lite billigare.
JEA!!! "Vi har sänkt inträdet till 50:- även vid dörren... tack vare att oanade sponsorer gick in med lite pengar..så det kunde bli lite billigare."
..cum catapultae proscriptae erat, tum soli proscript catapultas habebunt.. <br>
alright då kör vi
real recognize real, and you dont look familiar http://myspace.com/sunraw
NY LINEUP!!!!! Fjärde Världen + SAM-E Fronda, Kenta & Käp Ragin Goblins + NeKKiD EPC Flöde på Smeten som sagt.. 7/5 på Cozmos i Borlänge insläpp 20:00
50:- betalas i dörren
mer info finns på:
www.goldrush.se &
www.catapults.tk VÄLKOMNA!!!!
www.goldrush.se
Har vi tur så kommer goldrush sidan upp ikväll! Fet, ny lineup!
goldrush.se dröjer, håll er till godo med http://www.goldrushclub.tk Och det hade vart en vanlig dag om vi inte hade slagit vad - Om vem som kunde visa arslet för flest dagisbarn.
www.goldrush.se
ok, 50.- vid dörren
Vart ska fjärde världen mer spela i sommar?
Jag är söt!
jag var å tjackade biljett idag.. blir nog riktigt schysst
jajemen
det kommer bli grymt kul.
Its Tricky!
det är alltid fest på stella =)
0200
det hoppas jag =)
NeKKiD ska ha efterfest går det rykten om här i stan.
MAN MADE GOD!
JorEg0: jag verkar ha efterfest så fort du har tänkt dra till Borlänge hahahaha ..antar att ingen vill dra till Krylbo efteråt..men JorEg0 har efterfest!!
üülboo få lajf! hehe.
MAN MADE GOD!
erik-b: vart fan bor du då??
Its Tricky!
ok...det borde inte va så dyrt...kostar typ 150 t/r till sthlm från borlänge...
Its Tricky!
ejik-b: kojja pja schJs hemsjida dåå,,
erik-b....kollade sjs sida.kostar typ 300..kom å kolla fan!det blir as nice!
Its Tricky!
..cum catapultae proscriptae erat, tum soli proscript catapultas habebunt.. <br>
Nar spelar dom olika akterna?
Spelordning (prelli) Flöde På Smeten EPC Ragin Goblins Fronda, Kenta & Käp Fjärde Världen
www.goldrush.se
Hur länge spelar grupperna i tur o ordning??
hiccory: Det får du se på plats :p dock dom sista akterna som har mest speltid.
www.goldrush.se
Det, ja menar man kanske vill gå direkt på efterrätten...;)
hiccory P18: du måste ju kolla från början...vi (flöde på smeten) är ju först...det måste ju alla se!
Its Tricky!
Slutar runt 00:00->00:30
www.goldrush.se
Impicit... jo det ska iofs bli intressant o se... är ni nått dotterbolag till krimskrams?
hiccory: nja inte precis...vi är oss själva och inte så mycket mer.Det skulle va kul om det kommer mycket folk till våran spelning.så så många som möjligt får höra oss...elller nåt.
Its Tricky!
kommer detta filmas? :)
.
Återstår o se? :p
www.goldrush.se
Jo, ja kommer, jag e svennen som står läns bak o spelar hård ut med fult skägg ;)
..raka dig =P