I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

vad händer i jönköping den 25:e november??

Klubb & Konserter - Övrigt & Utland

2005-11-21 12:18

vad händer i jönköping den 25:e november??

jag undrar om någon vet vad som händer den 25:e i jönköping efter kultirations spelning..finns det några uteställen med 18 års gräns man akn gå till??

//peace out

¤ Peace n' Luv ¤
Skivsamlare

2005-11-21 13:25
undrar detsamma, har ingen koll på jönköping och vore tacksam på svar. tinosmash här på whoa som arrangerar spelningen snacka om eventuell efterfest. blir det någon sådan?
Yes! In Concert — For the love of music

2005-11-21 14:41
hha, jag längtar dit. Vet dock inget om utelivet i jönköping :(

glömm inte att det är Svenska Akademien i hultsfred dagen innan :)
SMÅLAND!
Skivsamlare

2005-11-21 15:06
gz! så surt att jag inte får med mig några polare till akademien, så det blir till att skippa den spelningen och blicka framåt mot malmö-konserten ist.
Yes! In Concert — For the love of music

2005-11-21 16:30
the almighty bobby knajhts styr upp efterfesten................blah knajhtsafari

2005-11-23 12:19
Om jag var ni hade jag efterfestat på Bongo. Ligger precis jämte där Kultiration spelar. Kommer bli finfint på konserten!

---------------------------------------- -------
www.iriemusic.se
God put me on earth to a accomplish a number of things. Right now I'm so far behind I'll never die.

2005-11-23 15:46
Ok alla!

Efterfesten är på Bongo Bar som ligger alldels intill Nyfiket. Den vanliga åldersgränsen där är 20, men med en fin irie music-stämpel så går alla över 18 år in.

Dj judasch kommer vara på plats där inne, efter 23 då vi stänger Nyfiket, och vänder plattor fram till 02!

Inträdet där är gratis ^^

Kärlek