nee inte dem keffaste först ... dem som har minst tid först haha
ja ok. men lär de inte bli liite uttjatat när den artisten som ska köra efter 7 timmar börjar?
norrkööping
hoppas de e fullt på kammarn när jag ska köra hehe
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
diffused P23 får man fråga när du kör då?
arjan-spräng regering?? äre han? niprone ska bli skön att se :).. :-) gött grabbar. kanske kommer ner en sväng Pejs!
http://www.robini.se
äre den arjan? :D niprone ska väl f.ö inte köra? det hade blivit nåt bokningsfel sa han ...
norrkööping
oj såg nu att du kör 18.30..
Inte niprone väl?
norrkööping
Jiiihaaa ikväll smäller det! :D I hope I will see you guys there ;)
U like it, don't ya?
I hope I will see you guys there ;) jaha girls då? :(
shynee haha men tönt chilla. han sa på msn att han inte kommer, att de va bokningsfel.
norrkööping
Elin: Hehe okej, flickor också såklart :) Hoppas jag ser DIG där!
U like it, don't ya?
jaarå de lär du göra =) haha ska på förfest så ja lär va riktigt pratglad sen :)
Jag med, vi börjar i Nyköping och fortsätter i bilen! :D Vet du efterfest sen så vore det ju kanon ;) Håll utkik efter en camofärgad Carhartt keps och min polare som brukar utmärka sig som Söder! ;)
U like it, don't ya?
smocke P17 haha ok^^ vi ska till nån jävla världens bar efter :S sen drar vi hem till mig.. vet inte vad de är för efetr fest .
Elin: Okej, ska ni mot Otten eller? :) Efterfest är ju ett måste :D
U like it, don't ya?
haha nää asså har inte åldern inne :P mene de va nån jävla bar där man kunnde köpa ut öl :)
Elin: Hehe okej, har iof inte jag heller :D Vi kommer annars med ett jävla lass öl så vi kan nog dela med oss lite ;)
U like it, don't ya?
synd att chatten på whoa är nedlagd, annars kunde ju VISSA bege sig dit istället.
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
"begett sig" kanske det t.o.m skulle stå.
tyvärr så måste jag också säga att det var keft .. fast jag är anordnare .. men men ... jag har lärt mig att aldrig lita på människor FÖR mycket( viiisssssaaaaa aritster)
Vad var det som hände? Jag blev tvungen o dra tidigt, vad har jag missat?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det ska man lära sig från dag ett när man jobbar med många olika artister.
kom de några nazzar sen eller? hehe
norrkööping
Massi1 : va du en av dom som stog vid insläppet?
santa: hehe aa det vet jag _scaar_ : niixx det gjorde det inte .. dem var väll för fega .. men det var bra orkade verkligen inte med fler problem. Shyne: Ljudteknikern kom aldrig Elin: min lille bror var det som stog vid entren 16gramsaliv: tack så mycket jag gjorde verkligen det bästa jag kunde PEACE
ok hahaha mene dom va festliga där. nån av dom frågade om min tandställning gjorde ont hahahaha de va lite kul ^^
tandställning kan göra ont asså... kommer ihåg när jag hade det och dom dessutom sydde i käften. AJ!
sen om man ger ett oseriöst intryck som arrangör så tas man ju ännu mindre på allvar av artister/besökare.
"Ljudteknikern kom aldrig" Hur stor koll hade du från början då?
santa F21 ja tycker ni va trevliga :) och jaa tandställning gör lite ont :/
eller ja menar att arrangörerna va trevliga. iaf de ja snackade med :)
eLin, visst är jag trevlig, men var du hemma hos mig igårkväll eller? jag var inte på kulturkammaren. det känns lite pasé att hålla evenemang där.
haha.
Kom sober o mickelito? och uppträdde Medina sen?
norrkööping
Låter inte som man missa nått.. Vilka spela tillslut?
www.soundcloud.com/hybrismusik
Whipper: så här var det, jag hade snackat typ varje dag med teknikern om allt o s v .. jag ringde honom på torsdagen och checkade så att allt var lungt oo så då var allt OK .. han skulle vara på kammarn till kl: 12 ( han skulle komma ifrån helsingborg eftersom jag inte fick tag på någon annan här ifrån som kunde stå där under fredagen) hehe aa efter det så fick jag smaka på det man kallar HELVETET haha .. men men peace
nix sober och mickelito kunde inte komma .. fatta aldrig vf:S .. men vi hade blezz medina skiiteri dp-sound oo resten
haha dem som inte kunde komma var : Arjan, Sober , Mickelito , Niprone.
Måste säga att det sög ganska hårt i fredags, tyckte synd om arrangörerna! Helt knas! Men men, tur att man kunde roa sig i Norrköping endå :P Tack Elin för det! ;D
U like it, don't ya?
hahaha jag hade oxå kul :) tack själv Jocke ^^
jag spelade, inte för att nån brydde sig men ändå...
Smocke: aa jag vet att det sög .. eftersom att det finns människor för allt
Massi1: Ja, det gör det ju. Tycker det var synd som fan! Det hade kunnat bli en riktigt nice kväll! Men både publiken, artisterna och ljudkvalitén skapade en väldigt tråkig stämmning. Men men, det är väl bara att önska lycka till nästa gång! peace
U like it, don't ya?
hehe .. aa ja vet .. fan .. nee nästa gång blir det ABSOLUT INTE kammaren .. lr kammarns ljud DET KAN JA LOVA .. haha .. tack så mycket:D
hm......smocke P17 "Tycker det var synd som fan! Det hade kunnat bli en riktigt nice kväll! Men både publiken, artisterna och ljudkvalitén skapade en väldigt tråkig stämmning." Vad dömmer man en sådan här tillställning efter om man räknar bort ljudkvallan, artisterna & publiken? Är inte de tre punkterna du just nämnde. Hade de kall god läsk, eller vad var det som var så bra?
whipper du kanske skulle vart där så hade du fått svar på dina frågor!
shynee varför undrar du de för? :S
_-eLin-_ F2 du hade inte behövt skriva det där om du inte varit tvungen att försvara din kompis.