det var någon som addade mig på msn och sa att det inte blev något.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Återkommer med mer info imorgon då jag pratat med chefen. Har varit ledig idag och lapat glass & sol så jag har inte all info. Återkommer imorgon med hur det blir. Ha det bra gott folk.
Shooo bree
vadå e d inte säkert att d blir nåt :O
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
uppflyttat, kfum påsåtr att dom inte har nån som kan vara där just detta datumet, o det går dom ut med fem dagar innan, fittstil
www.twitter.com/mzamora036
Fan va dåligt av dem, hade sett fram till detta som in i helvete!
Eventet är nu delat. Detta betyder att skatetävlingen kommer äga rum som planerat men tiderna vi får vara där för de dyrt betalade pengarna är mellan kl 14:00 & 18:00. Vi ska köra konserten och rap battle mm som var planerat men den är förflyttad till annat datum och annan lokal (inte fan ska det annordnas mer där). OIson & Fille är på även denna gång så det kommer bli en grymm kväll. Den kära kristna föreningen var rädda för att det skulle förekomma alkohol om det hölls försent (klockan nio WTF!!??). Istället för att servera det de lovat bestämde sig den ena för att gå på bröllop och den andra för att gå på hundutställning (haha). De påstår även att det inte finns någon av deras anställda som kan jobba på kvällen vilket betyder att vi får stänga när den sista går kl 18:30. (Tydligen har folk börjar gå till sängs kl 8 nuförtiden.) Låt folk supa skallen av sig i fred om de vill för saten. Sånt jävla översitteri hör hemma i kyrkan inte i en förening som ska finnas till för ungdomar. Hör av mig om annan datum. Lev och frodas gott folk.
Shooo bree
Okej nice. Skönt att det inte blev inställt bara, så man fick se dem iallafall..
Oooh vad wack det kommer bli nu :)
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe
Det låter bättre! Det här ska bli fett! Fuck KFUM för det, mesar!
haha, dem kan ju alltid ha alkoholmätning. Det var synd som satan, skulle velat se skaten, men nu får det bara bli rap istället.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Det enda man missar är ju skatetävlingen, jag hade inte tänkt komma för den ändå..
är nått nytt datum satt eller?
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM
Ska bli intressant att veta när spelningen kan hållas. Händer ju inte så mkt i jkpg..
aa, blir det nått, eller är vi lurade?
Nu är det satt datum. Första september smäller det. Kommer bli ett större arangemang än planerat från början. Kommer med mer info om var,när.,hur
Shooo bree
Det låter bra som fan! Lång tid kvar men det är värt väntan.
Ska se dem om två veckor på hultsfred. ska bil fett. men väldigt fett den 1 september med. har någon att längta efter då. soft
Aa, nu jäklar ska jag öva upp min freestyleförmåga och vinna en tröjja.
kan du skriva i gb när nästa i jkping är? skulle vilja komma å kolla iaf. sen får man se om d blir mer...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gästbok bernhard gästbok;)
Deli Basis
haha ok. Lathet har inga gränser. Eller ska jag nu skriva "Lh ha ing grär"
Shooo bree
Sådär nu är hemsidan uppe och datum satt. Bara att börja fila på rimmen och plocka fram det gammla hiphop E.J. eller vad det är ni kids använder nuförtiden när ni spelar in demos.
1MIC
Shooo bree
Ojoj, det här var mer än jag väntat mig. Det låter riktigt jävla kul faktiskt, grymt synd att jag inte gör beats bara. Får ta och lära mig det då, för man får inte skicka in låtar med freebeats och instrumentals och skit eller? Annars får jag slipa lite på freestylegrejen och spela in lite schyssta låtar i sommar när jag fixat ny mic osv. Fan va kul att ni gör det här, tack för det.
Hehe mer info kommer på hemsidan och här på whoa när allt är färdigt. Kommer även meddelas vilka som ska vara med och tävla. Snatta gärna en instrumental från någon anna artist sålänge du skriver detta i demot.
Shooo bree
Aha, fan vad gött, jag trodde man var tvungen att göra egna, jag är lätt på, och jag vinner lätt.
Du måste ju skriva att ison och fille är med okcså..
Ska vara med på några låtar i sommar, förutom det kommer jag bara att jobba på de tre låtarna till det här. Jag ska spela in, mixa och skit på dem hela sommaren, så mitt mixtape får vänta lite.
Fan va fett alltså! Äntligen händer det nått i jkpg, TACK JESUS! (Förstår ni ironin?) JAg kommer självklart att besöka detta event och Kunnta vill du fortfarande ha min davucci tröjja? haha ! Peace
"Jag sparkar dig i ryggen och skär av dina hälsenor, jag kan fan lägga ner detta battle nu för du är inte redo"
aa nu när det händer något i jönköping så kan vi ju alla se till att VARA DÄR och att TA MED OSS lite folk :D så det blir stort så det lockar mer festivaler/jam´s osv hit.. bra gott folk. ses i battlnen :)
HipnotajZ , ingen svarar så jag skulle chansa på, nej.