Linköping| Club HipHop på BK! 31/10 BattleJam 7/11 $-priser!
Shuu! Nu är det 4 real! Vi börjar med -Mange Schmidt och DJ Vietnam plus en Surprize artist! Onsdagen den 31:a oktober ... entrè 80 kr ! Och nu för alla headz... BattleJam! med DJ Vietnam Onsdagen den 7:e november ... entrè 80 kr ! Demolera dina motståndare på Linköpings kraftfullaste scen! (Ljud, ljus och effekter från Harry´s) CA$H priser! 1:an går hem 3 lax rikare! 2:an får presentkort på LKPGs fetaste streetwear affär "Sportif Unlimited" Plus lite shit utöver det! Mer info om regler och jury inom kort... Jag kommer att hålla er uppdaterade via denna tråd. Anmälan: Ring LEX på 0735 94 94 77 eller anmäl dig på BK den 31/10. Lista över tävlande kommer komma upp. Inga förköpsbiljetter kommer att säljas så var där i tid! Öppnar 22.00 slutar 03.00
i´m HIGH DEF
fixxar ni reseersättning för battlare?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
till päronpung: Om vi tycker att du e tillräclkigt tajt så kan vi lösa det på nåt sätt ... Hör av dig så vi kan lyssna på dig!
i´m HIGH DEF
Ska det vara en jury i battle-tävlingen? Är det inte hela grejen att publiken utser vinnaren i en battle? :/ Jurys kan vara korrupta. I aint fuckin with that! Fett koncept dock. Hoppas det blir mycket folk! Om jag får lov att vara lite petig. Kollade du upp om det var något annat som händer i Linköping när du satte 31/10 som datum? Det är nämligen så att vi i MROFS arrangerar Svenska Akademien och Kapten Röd på L´Orient samma datum. Affischer sitter uppe lite varstans. Men men. Om ingen av oss flyttar datum så blire väl en slags "Battle" mellan arrangörerna. Mest publik vinner. Haha, va kefft. Våre bättre att sammarbeta, men men! Peace
Till matthew: Det är inte jag som satte datumet och vill inte lägga käppar i hjulen för er grabbar! Jag ska försöka se till att showen drar igång lite senare typ efter midnatt, så om ni killar kör lite tidigare kan folk se båda showerna! Men denna club kommer va varje ons ett tag framöver. Lycka till grabbar o hoppas att det går bra för oss båda!
i´m HIGH DEF
Ps Självklart kommer publikens röst att väga tungt. Ds
i´m HIGH DEF
MROFS kör oxo onsdagar.. och har gjort det länge hiphop/reggae
www.goldrush.se
Bk är ett tungt ställe med mycket folk. Bra beläget på Ågatan. Blir kämpigt för oss att dra folk till L´Orient som inte ligger lika "centralt" vi får se hur det går! Peace
En sak som jag glömde att nämna... DJ Vietnam står i båset under BattleJamet
i´m HIGH DEF
Vad är det för åldersgräns på BK?
tåg, tåg och...tåg!
www.twitter.com/mzamora036
Skönt med lite förändring av artisterna på BK... Kul grej, hoppas det håller i sig
http://fredpajorden.com
Många sköna emceez har visat intresse! Det kommer att smälla den 7e ! O Glöm inte den 31a Mange Schmidt med DJ Vietnam och Rusiak! POW! till suncar: Det kommer verkligen att hålla i sig! Ison och Fille / DJ Taro och Filthy och Afasi är bokade och klara för följande onsdagar på BK i Linköping! Still 80 kr i entré.. Peace
i´m HIGH DEF
Shiet! har ni samma bokare som IKEA ;)
www.FITHMiX.com - www.myspace.com/FITHMiX
Ja hur visste du det! Vi lottar ut soffor och matbord + 300 kr att handla annat för på ikea. Kom till BK du också!
i´m HIGH DEF
BattleJam/ Regler: 8 Emceez 40 sek var till beat eller utan. 3 segment. Juryn består utav DJ Vietnam / Crew / Publik 1 segrare 1 runner up! Bring your A-game people! Peaze Ps Papa Pimp bjuder på underhållning pimpin style! Ds
i´m HIGH DEF
vad är papa pimp?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Papa Pimp! Är en skön snubbe som gör rolige grejer! Kom dit o kolla!
i´m HIGH DEF
Listan kommer upp på torsdag ... look out
i´m HIGH DEF
Jeeezus...! Va och satte upp scenen igår ... AAABBOOW! Det kommer smälla, vi drar igång imorgon kl 22.00 men väntar in alla som ska se akademin först showen startar efter 12.00 aaaiiiggghhht ?!!!
i´m HIGH DEF
Fett...Mange kommer rocka :) hehe Nice att ni väntar tills vårat gig är klart på Lorran. Mad Respect! Peace
Mange Schmidt levererade igår med Rusiak och Vietnam ! Atmosfären va fet och DJ Delight knäckte allt jag hört innan! Old School fucking gangsta !!! RESPECT! Tack till alla 400 som kom! Nu e det dags för BattleJam ... Vi har Ismen (sthlm), Toffer (sthlm), Shazzam (sthlm), Tumaj (lkpg) och vi har Progress (gbg) och Kunnta M.Zamora (jkpg) på gång! Det kommer bli fett people! Surprize akter utöver det som vanligt på Club Hip Hop! En liten ändring dock... DJ Taro kommer va i båset! Det finns utrymme för fler emceez så, if you got the ballz n skillz? Hit me on 0735 9494 77 asap! Peace !
i´m HIGH DEF
övernice kväll! vart kan man se bilderna som togs under kvällen? peeace
http://www.myspace.com/lallarkungen
Aaa, det var verkligen fett! O ännu fetare blir det nu på onsdag på battlejamet...Bilderna kommer på efterfesten.com och agatan.se...enjoy!
i´m HIGH DEF
Vart var alla 400 pers? måste ha missat iaf hälften av dom.
http://www.mrofs.se
Det här kommer bli en riiktigt fet kväll. no doubt.Be there!
http://www.youtube.com/user/TheMeccaMusic
Don´t doubt the numbres... its a fact. Vi omsatte omkring 400 pers. Nuff said. Jag vill att alla headz sprider ordet om Batteln, detta e inget bullshit, vi ska sätta EastGoth på kartan! Lex supportar ALLA som jobbar för vår konstform! Låt krogägarna beefa, i december kommer alla se vad jag menar... Peace
i´m HIGH DEF
Nu är allt så klart! Det kommer bli Sveriges fetaste fucking battle! Emceez från Stocktown, Gangsterborg, Jönköping, Linktown och Norrköping ska göra upp om 3000 i CA$HMONEY men mest av allt om titeln "NR1 MC" Vi har: ISMEN (sthlm) TUMAJ (lkpg)TOFFER (sthlm)M.ZAMORA (jkpg)PROGRESS (gbg)SHAZAAM (sthlm)FAKKTUP (nkpg) Plus liveakter från: Lex , RootPeople och Ismen! Missa inte detta! Entrén är ynka 80 spänn. Ålder 18. Ta med er alla era homies och possies n what not, och bevittna Östergötlands enda underground event! ... C YA´LL THERE .. PEACE!!!
i´m HIGH DEF
hehe är jag den enda som spottar engelska?!
Progress Evolution debut album Dynamics finns nu på itunes, spotify, wimp, amazon & CDS.
aiiit men när kommer dom upp på agatan.se? känns som det va länge sen dom uppdaterade den sidan :) one love
http://www.myspace.com/lallarkungen
Förresten, Dönaskivan kommer finnas till salu där! http://www.myspace.com/donainc för mer info...
Tonight folks!!! kom dit o ta me alla ni känner
http://www.youtube.com/user/TheMeccaMusic
the battle went all wrong... shit asså Trodde aldrig att bt, progress, mikelito skulle åka ut i första omgången.. så va de bara en rond också? ljudstrul Höjdpungten var när sober kallar progress för wigga!, och root people Bless/D
Vinnare av BattleJam på BK den 7e nov 2007 är.... Martin Zamora! (jkpg) Runner up ... Sober från Ismen ! (sthlm) Det blev en mindre crowd men de som var där uppskattade battlen och hade fett kul! Jag vill ge en fet BIG UP till alla emceez som ställde upp! Håll utkik efter nästa Battle! Det kommer bli ännu fetare, ännu större priser och ännu vassare punchlines! Vi ses på Ison & Fille nu på Onsdag den 14:e . Fakktup, Memo och Verbalize som förband! Do not miss this...!
i´m HIGH DEF
Haha, sorry för wigger-raden man. Sånt som händer när jag ska försöka battla. Tack för en rolig kväll i alla fall. Holla!
Sopsäck Serenad
aa det är fett sjuuukt att man kan vinna på en sån usel rad nästa gång annonserar jag efter lite seriösare dommare!! peace & progress
Progress Evolution debut album Dynamics finns nu på itunes, spotify, wimp, amazon & CDS.
GRATTIS MARTIN & VAR det iiiiingen som filmade?!?!