15/12 The Beatnuts! Live @ Club "Bringin It Back",Norrköping-otten
15/12 THE BEATNUTS! LIVE @ Club "Bringin It Back", Otten
Club "Bringin It Back" VOL. IV, History in the makin... ...Presenterar stolt THE BEATNUTS! Som kommer att stå live på OTTENS scen kl 23:00 15/12 . The Beatnuts beskrivs alltid som "The livest and loudest duo puertoricans in the motherf....n game!" och lever alltid upp till denna självklara beskrivning. Direktinflygna från QUEENS, NY för en väldigt exklusiv spelning, den första på mååååånga år och troligtvis vad som ser ut at bli den sista på svensk mark. The Beatnuts har sedan dag 1 burit titeln som The Originators of party-hiphop med de funkigaste melodierna och de punchigaste raderna någonsin serverade på en scen nära dig! Deras orginella still har gett dom en välförtjänad respekt som levande legender både inom underground scenen i Hip-Hop såsom i mainstream. Detta är absolut ett tillfälle som måste tas i akt, om man vill avnjuta en GRYM konsert och för att sedan få avsluta kvällen med en FET FEST signerat "DANUTS" som kommer att riva hela haket när klassiska superhits som: "Whatch Out Now", "Off The Books", "No Escapin This" och många många fler levereras med 100% nävaro och kärlek till musiken som gjort "THE BEATNUTS" till ett av de största namnen inom HipHop musiken någonsin! Som förband denna extraordinära kväll står sveriges nästa stora export inom besläktad genré, den obeskrivligt vackert sjungande Mary Lou med demon-producenterna The Beatnikz, live som: Mary Lou & The Beatnikz , med låtar från deras kommande skiva. Soundsystems Pumpin b4,between and after: DJ PREVIEW/DJ JAYZON/KOBRA KAI ...Need I say more!?...2 sum it up...Avsluta året -07 med året-07´s största HIP-HOP FEST!!! Var? OTTEN När? 15/12 insläpp kl 21:00, LIVE PÅ SCEN kl 23:00 Pris? 150:- Förköp 180:- Entré. Förköp kommer att finnas på Greencha & Vaxkupan samt på www.debaser.se .Biljetterna släpps fredagen 23/11. Ålder? 18 år För mer info gå in på: www.bluelabel.nu www.myspace.com/bringinitback1 www.thepage.se www.debaser.se
ENDANGERED SPECIES
Fett som vanligt! Ses där!
www.soundcloud.com/hybrismusik
The Beatnuts är den bästa bokning gjord,med tanke på att konceptet "B.I.B" är på klubbar och då THE BEATNUTS har den bästa Fest HipHop på denna planet. först i kön lr sist i kön, i vilket fall så kommer ni se mig på plats!! Big Up!!
Fett! det här kan man inte missa asså!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gköm inte heller premiären av The Mansion Nu på lördag!! Det kommer at bli en FET MOTHERFUCKIN FEST!!..ursäkta min franska.
ENDANGERED SPECIES
Pffft , HA är det här den respons en BEATNUTS konsert får i östergötland!? Det är ju fucking patetiskt!!...och så har folk mage att gnälla när det inte händer nåt i ens tråkiga tillvaro, det är ju inte så jävla konstigt, när någon väl försöker göra något för hip-hopen i östergötland så vänder folk ryggen till?? lr finns det inte mer hip-hop SÅ här?? jag som alltid trott att östergötland, speciellt Peking alltid varit en av de städer i Sverige med mest HEADZ...my bad!? Först i kön motherfuckers!!!!
Fet jävla uppskattning till B.I.B (tychi) som får detta att hända! B.I.B är på god väg att bli Sveriges tyngsta hiphop-arrangör. Hoppas 2008 kommer bjuda på fortsatt tunga händelser!Unowmsayin X0 Vadå "Är detta den respons en beatnuts konsert får i Östergötland?" Menar du här på Whoa då eller? För om du menar Östergötland generellt så tycker jag att du ska täppa igen. Östergötland är kanske inte Sveriges hiphop tätaste län men när B.I.B sätter ihop skiten på Otten kan jag garantera att det är galet mycket Östgötar där och röjjer aset av sig och reppar för fullt! Alla andra B.I.B har det varit mycket folk. Det blir det garanterat nu med! Peking har headz, Linköping har med headz - Dock inte lika många. Men när headsen börjar åka mellan städerna och visa sitt stöd då, då är vi fan många. So don´t talk dirty bout Eastland man. See you there. Peace!Matthew, RootPeople 1 love out!
tychee for president!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tror jag får ge norrköping ett besök... When I'm in Norrköping, you know what I wanna hear Yeah you get weed over here!
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Now there´s a dude who knows what he´s doin! Grymt jobbat ty ... lycka till och hoppas det blir fullt till bristningsgränsen! O snälla .. sluta med all negativitet, have a coke n a smile n shut tha fuck up! HipHop e på väg upp i vår del av falukorven, det har aldrig varit så här bra! Aight...
i´m HIGH DEF
Jonte upp och fucking hoppa!!
ENDANGERED SPECIES
Ty, håll huvudet högt, det här har du fixat till bra, I'm there
detta är stort, riktigt stort! fan måste fixa lite cash, inte läge o va pank nu..
Det pirrar t.o.m. lite i kistan, hiphop i Norrköping känns spännande igen! Mördar-Macke ska ha stor respekt för allt engagemang!
J(-Lo) står på gästlistan!!
ENDANGERED SPECIES
perkele säger jag bara! en vecka kvar nu typ.
nån som vet om man kan köpa biljett med kort på grencha?
saaaru..
japp dom tar kort, om du inte kommer me J(-Lo) för då kommer du in gratis eftersom hon alltid står +1.
-Ty
ENDANGERED SPECIES
jag trodde det var i sthlm..men då kanske man ska köpa sig en biljett iaf då..
Det är i sthlm den 13/12 OCH i norrköping den 15/12 det är bara att välja och vraka, slit ut biljetten med hälsa!! -T
ENDANGERED SPECIES
det går inte alls att köpa biljett till norrköpingsspelningen på
www.debaser.se är det stor risk att man inte kommer in om man inte köper biljett i förväg?
Din hojtlåda är tom.
Nej mannen, inte om du kommer i tid. Tänk på at "DANUTS" går på kl 23:00 så var där vid 22:00! , så är du safe! -chizzle
ENDANGERED SPECIES
riktigt trevligt. BiB kan nog mycket väl vara bland det bästa som hänt den här staden. Ska se till att vara där!
Ena snubben gripen i sthlm enligt Aftonbladet... risk för inställd spelning
www.goldrush.se
länk?
--- "If you shoot me in a dream, you better wake up and apologize" --- -----------------------------... JeeVee'ouS ...-------------------------------------------------http://www.myspace.com/gatomalo84----------------------
http://www.aftonbladet.se/nojesliv/article1460877.ab
www.goldrush.se
"Ett vittne säger till aftonbladet.se att det började med en diskussion om musik." Haha...surt
--- "If you shoot me in a dream, you better wake up and apologize" --- -----------------------------... JeeVee'ouS ...-------------------------------------------------http://www.myspace.com/gatomalo84----------------------
Hoppas dom släpper JuJu!
men fan vad grymt! precis när man köpt bussbiljetter fram och tillbaka åt sig själv och polaren så händer detta! elände
Din hojtlåda är tom.
jag kan inte ta mig till norrköping imorgon, så en inställd spelning vore jävligt skönt för min del!
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Det finns inga uppgifter om att hiphop-artisten var påverkad när bråket uppstod. det behövs inga uppgifter, det är underförstått!
Dra inga förhastade slutsatser nu. Info dyker säkerligen upp under dagen med en uppdatering av vad som är på tapeten. Håll tummarna nu.
Har nu pratat med arrangören som är på väg att möta upp med Juju som ska släppas ur häktet. Ni kan vara lugna, inget är inställt. Mer info kommer under dagen.
Ni kan slappna av jag kommer att hämta upp dom på stationen och komma med dom till Peking, yaheard!!
ENDANGERED SPECIES
ty ceeeee fixar biffen annars slår jag han och tar hans t-shirt..
saaaru..
inga updates?
pramatic gör du INTE det så är jag lugn!
jag yrar inte? Rhetoric Daterat: Igår 13:51jag kan inte ta mig till norrköping imorgon, så en inställd spelning vore jävligt skönt för min del!
vill inte verka gnällig eller så, men det var en besvikelse att se att inte Juju var med. Extra surt var det med tanke på saker som :Har nu pratat med arrangören som är på väg att möta upp med Juju som ska släppas ur häktet. Och Ni kan slappna av jag kommer att hämta upp dom på stationen och komma med dom till Peking, yaheard!! aja, de gjorde väl det bästa möjliga av situationen...
JuJu satt aldrig i häktet..snarare arresten
i hate to say i told you so.....
www.goldrush.se
Det var ett jävla röj mot slutet i alla fall! Vilka var stollarna som välte högtalarna? Tyckte det var starkt av Psycho Les att köra trots att partnern var gripen. Sen om man kollar på konsertens standard så kanske den inte kändes så hjärtkramande, men det kändes ändå som att de gjorde det bästa av situationen. De kunde ju ha avblåst helt och det hade bjudits på en vanlig ottenkväll. Däremot var det ett skapligt drag i mittenrummet mot slutet av kvällen, hehe.
håller med pragmatic.
Tråkigt som sagt att Juju inte var på plats.. men tycker det var rätt röjjigt endå! MEn ja var så full så ja hade säkert dansat till orup.. Är det nått nytt på gång lr blir det ett break nu??
Fakktup va det du som snatchade min mössa? I den stunden min mössa snatchades dog jag en smula inombords, tur att jag fick tillbaks den sen...
Diffused ha ha! Vist hade jag humor! Den är fet den där mössan dude!