|
|
|
|
|
Kweli, Talib - Uppsala 10-02-06
Såg ingen tråd, men tycker att detta borde intressera någon.
Vi hörs där!
"Who the motherfuckin' bawse?"
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Fett tungt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Kan bli bra om det inte är för mycket 14åringar
"They criticise us for how we are but then they want to dress and eat like us. There is a bit of envy." - Alessandro Nesta
|
|
|
bara bra om folk under 18 också får tillgång till feta spelningar.
det kan bli bra om talib är bra live. ses där.
köpeki kelb
|
|
|
Fett! Vart i Uppsala? Och vart kan man köpa biljett?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
musikens hus. antagligen köper man biljetterna där, på ticnet eller hos unt.
köpeki kelb
|
|
|
Jag är där!!
www.twitter.com/addthissss
www.addthismusic.com
|
|
|
haha var just på väg att köpa biljett till konserten i sthlm, tur jag snokade runt lite. ses där!
http://www.myspace.com/elbjornbjorn<br>
|
|
|
http://www.myspace.com/elbjornbjorn<br>
|
|
|
G.L.E party troligen där ..
|
|
|
ja horungarna är där med största sannolikhet.
köpeki kelb
|
|
|
Vilka är horungar?
|
|
|
Ni kan även köpa biljetter i dörren (om det finns några kvar) från 20.00.
|
|
|
Fan va fett!!! Garanterat där om man inte åker på skidfylleresa norrut den helgen, annars blir de att åka in till stockholm
Men lika glad är jag för det!
|
|
|
Jag vill höra Socials berätta mer om de där Horungarna!
Question your goods, who makes them? Where they come from and how they distributed it? You have a relationship to all of theese things. If someone or some earth is being fucked over in the process, by witch your goods get to you; you are ultimately responsible for any harm done.
|
Redaktionschef
2010-02-03 23:38
|
Jag dyker upp! Ni får komma och bjuda på bärs om ni ser nån med Whoa-tee :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew | Nytt skivtips: Johan Alander - Punkt | Nytt låttips: RMK feat. Toppen - Sluta stressa mig |
|
|
|
Få biljetter kvar till lördagens konsert , så var snabba med ert köp så att ni inte står där utan!
Biljetter kan köpas på ticnet.se, ATG-Ombud eller i vår biljettkassa 018-727 90 00.
|
Redaktionschef
2010-02-04 21:42
|
Vem är förband? Verkar ju inte vara Näääk.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew | Nytt skivtips: Johan Alander - Punkt | Nytt låttips: RMK feat. Toppen - Sluta stressa mig |
|
|
|
Jag hoppas på Henry Bowers :)
|
|
|
Inget förband. Dj Large spelar skivor innan spelningen, så vitt jag förstått.
Question your goods, who makes them? Where they come from and how they distributed it? You have a relationship to all of theese things. If someone or some earth is being fucked over in the process, by witch your goods get to you; you are ultimately responsible for any harm done.
|
|
|
Men det är rätt sweet ändå!
|
|
|
Hade jag vetat att Nääken kommer till alla ställen utom UKK hade jag bokat till Sthlm istället. Inget fel på Large dock...Kommer bli Tuungt!
milda makaroner!
|
|
|
Dj Large spelar skivor innan, fler akter får ni på efterfesten som är på Oasia, Stor och några till!
|
|
|
Hur många släpps in på Oasia och är det 23 årsgräns som vanligt?
|
Redaktionschef
2010-02-05 17:19
|
Precis, är man garanterad att komma in på Oasia (om man har åldern inne)?
|
|
|
Efterfesten på Oasia drivs av dem själva, vi har inget med den att göra, man är alltså inte garanterad att komma in. Vi har typ 100 biljetter kvar så köp nu direkt om du inte redan gjort det!
|
|
|
taggat!!
Men lika glad är jag för det!
|
|
|
ok, var det fett?
|
Redaktionschef
2010-02-07 20:19
|
Han fick det inte att lossna riktigt i Uppsala. Var ändå en hel del folk på plats och han fick så klart folk att röra lite på sig men den där gnistan saknades. Fick känslan av att hans låtar nog gör sig bättre på skiva.
|
|
|
Ajdå, och det var ändå lördagen...
Jag håller tummarna för spelningen i Götet ikväll!
|
|
|
@CheekEloheim (Twitter) - http://www.chipchoppin.com http://cheekeloheim.tumblr.com
|