diffused hade du satsat pengar på en klubb med youngstas?? när du vet att det inte kommer funka i längden... om du e fr malmö, så nämn nån klubb som lyckats med åldern 18/18?? adelsgatan? --> nope, tomt, öde på folk... aqua bar?--> stängt, o detta stället va d enda som någerlunda klarade sig, vaffö? jo, för det va bara brats... chompis koppla, kiddos spenderar inte cash ute, det e bara brats kidsen som gör det... inte förrän du höjer åldern som det börjar klirra i kassan... för tro inte att kurupt e så pass schysst att han inte tar betalt, lr att privve inte tar betalt för uthyrningen av lokalerna, lr att vakterna jobbar gratis... visst "småungar" borde osså ha rätt att se kurupt, men saken e den att det inte kommer bli lyckat med massa kids på stället... klubbarna ovan speaks for them selfs...
Voilà, c'est Tréz Bien...http://www.geocities.com/icebergslim3578/Sl ap.JPG
ohh weeee do you wanna ride wit us ride wit us.....kommer bli fett hehe
www.twentyfoursevenrecords.com , myspace.com/twentyfourseven L L L L L L L L L L L L L L L L L L L L Nästa släpp: Abstract Rude - No Longer A King 7" Pic Disc
Näe jag är från norrköping så jag vet inget om storstadsmentalitet...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vi har varit tvungna att skjuta fram Kurupt till den 1april! Men Ice-t ´s Dj Evil E kommer istället tillsammans med Hen Gee Det kommer vara värsta klubben så missa inte Premiären!!!
www.flejvarecords.com
men wä. då kommer man 1 april istället då.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Just nu hatar jag min farsa...
För att han inte betäckte min mor ett år tidigare...
Peppis F22 Kom på Fredag det är Premiär o jag lovar att du kommer ha en fet kväll!
www.flejvarecords.com
satan med så peppad som jag var
www.twentyfoursevenrecords.com , myspace.com/twentyfourseven L L L L L L L L L L L L L L L L L L L L Nästa släpp: Abstract Rude - No Longer A King 7" Pic Disc
Men Peeps!!! EVIL E "@ GrooveBoxx e nästan lika fett!!! Det kommer bli värsta partyn!!! 2 floors och öppet till kl 5
www.flejvarecords.com
flejva- nah, inte när embee spelar på choklad för halva priset. sorry mannen.
hörde att kurupt inte ska komma....
detta skriver Yash på dubcc brädan "for those who asked me about Kurupt coming to this club in sweden. He is coming april1st (which is not even 100%) and not march 4th thats real peace out" inte säker på vilka kontakter han har men....
de står ju redan i denna tråden att han inte kommer utan att han kommer den 1a...... läääääs
iofs var de väl inge förköp?
genesis Det har tyvärr inte något att göra med biljetter! Peppis Embee eller Evil E ehm!!! Evil E Inträde + garderob 100:- = Mycket bra pris
www.flejvarecords.com
flejva. smaken är som baken. jag tror de kommer komma in lite fel folk , brukar göra de på premiärer. om en månad är där rätt folk. då dyker jag upp i min ghetto outfit.
Inget gick snett och ingen ålders sänkning tyvärr!!!! ;-)
www.flejvarecords.com
Är det Suge Knight som ställer till det och inte släpper iväg Young Gotti till Norden? Ni får bjuda med Suge så blir det säkert bra! Hade varit rätt jobbigt och Suge stod i ett hörn på Privé och glodde skit surt på alla när Kurupt körde haha.
Som sagt Allt är fixat & Klart KURUPT kommer den 1 april! Men för hilvede missa inte EVIL E & HEN-GEE !!!
www.flejvarecords.com
oj vad pinsamt med "21/23 + dresscode". försöka göra malmös klubbliv till ett "mini-L.A"... hah! lycka till säger jag bara!
baeng
jag fattar inte varför alla klagar på åldern me dom argumenten! jag e 20 o har också rätt o se korupt! ehhh... allt har sin tid! tror ni verkligen att dom som e tillräkligt gamla för att komma in inte har varit med om detta ni e med om? jag vet inte hur många gånger jag har varit med om att jag inte kommer in på något fett pga att jag var för ung.sen som någon skrev tidigare i tråden så dom som först började digga korupt o gänget e över 30 nu. jag tror juh knapast att d e många som lyssnade på han när dom var 9-10 år.sluta klaga o va glada istället för att det finns folk som tar hit så pass stora arrtister,som ingen annan tar hit.för den dan kommer o komma då ni kommer in på dessa konserter som e sååå feeeta,men då måste det finnas folk som vill ta hit dom för att ni ska kunna se er tids stora arrtister.om fokl klagar o önskar att klubben brinner ner så kommer det inte finnas någon som tar hit något till er när ni har åldern inne! bara något o tänka på! BIG UP FLEJVA!!!
jag e så RAK att du blir SNE!
Frenetic HMM... igår va väl 2 dagar innan eller? bara för att det är 23 så känner alla småtingar sig bull ;-) sorry! Finns andra ställen för er hoppas jag. Vi tycker ni tar i lite väl med dresscode grejen ni fattar fortfarande inte att man kan ha baggy kläder!
www.flejvarecords.com
jävla fitter! jag är ingen småtting, jag är en sur jävla 20 åring. Helvete vad ni är dåliga
"jävla fitter! jag är ingen småtting, jag är en sur jävla 20 åring. Helvete vad ni är dåliga" Bästa citatet någonsin! I like!
Beatroot - Norrköping
bursan mogen sådan!
sänk åldersgränsen så blir jag mogen
me sånna personer kommer dom aldrig o sänka åldersgränsen.du ser väll själv så omogen du verkar för den åldern,o d e det dom kör efter tydligen! frid!
flejva skööönt... får se om jag dyker upp. och ja, fattar inte varför alla lipar över kläderna - det går att se fly ut, utan att se ut som en jävla lodis. lite stil för fan :)
daviden. jovisst. men eftersom prive mest har brats och skopolicy, så är de ju en berättigad fråga. i vanliga fall skulle jag inte komma in med mina kläder.
Peppis jag kom in där med sneakers, har aldrig blivit nekad i dörren på privé ...enda var att jag fick hänga av min keps som var en splajsandes ny new era... fattar inte det där riktigt - det var ju en del av min klädsel den kvällen, jävligt stylish :/ men så var det iaf.
ok david. då är du undantag. för i vanliga fall har de skopolicy, men mest för o bli av med folk.
peppis vad mongo... nåja, jag ska glida dit med finare skor då ...ifall att, om att liksom... för at vara på säkra sidan :P
daviden - men sånt är ju sjukt störande, du och många andra ser new era-kepsen som nånting riktigt cleant. så kommer nåt kukhuvud till vakt som har noll koll på olika stilar och säger att du ska hänga av den. vem är han och avgöra vad som är cleant? hade aldrig tolererat att någon annan sa åt mej att ta av en del av min outfit. man klär sej ju efter en helhet goddamit. om man nu ska ha dresscode så får man ta och ge vaktmongona en modelektion...
baeng
daviden- well yes. därför jag tvekar på om min very stylish, men very ghetto outfit glider in på prive... (typ minikjol i collegetyg, rosa grå sneakers, rosa hatt och hoodie.)
made_in_japan med risk för att bli klassad som en "fight the system"-tönt så måste jag hålla med dig :P
daviden - haha men just själva grejen att nån ANNAN, helt obildad och heeeelt utan smak, ska komma och styra över något så viktigt och personligt som kläder gör ju en pissed. man behöver inte vara en "fight the system-tönt" för att reagera över något sådant, vilken människa som helst med stil bryr sej ju!
baeng
made_in_japan nu ska vi inte döma de stackars muskelbergen till vakter... de glider omkring i mjukisbyxor och en sliten t-shirt med tryck som "billys muskelgym" till vardags... sedan får de en specialutsydd smoking att ha när de ska stå i dörren. :D (precis sådär sa jag till honom med, kanske därför jag inte kunde prata bort att hänga av den :P).
daviden - haha jamen precis så är det. och därför ska man bojkotta sånna ställen! :p (oj nu blev det ännu mer fight the system-tjöt här.. hehe)
baeng
made_in_japan vi har haft den där diskussionen ;) nåja... jag har inget problem med klädselkod... jag är så jävla fly så jag tänker inte på det ;) hoho :D
daviden - haha ääh, du fick ju hänga av dej kepsen. så du är tydligen inte tillräckligt med fly :p måste dock erkänna att jag gav vika för en dresscode en gång, första och sista gången. man känner sig så jävla ful och oball om man inte får ha sina normala kläder.. blähuu
baeng
made_in_japan äh, jag fick ändå pussas den kvällen - med rufsigt hår, så no biggie :D
Skulle aldrig ge vika för en dresscode. Som att gå ner på knä och slicka vaktens fötter. Vet att det inte är så, men så känns det för mig iaf. + att det betyder att man inte duger som man är, man måste falla in i den skräddarsydda mallen änna WACK
Det är inne med mobiltelefoner igen
daviden - haha okej, du hade la tur då ;) thagoblin - ja men det kändes ungefär så, jag var sur hela kvällen. hade dock insmugglade sneakers med mej så jag bytte ut dem förbaskade högklackade skorna.. men vad gör man inte för en viplounge med gratis bärs liksom..
baeng
backs det där var nog det mest korkade jag hört idag. ...och antagligen för resten av månaden med.
ok ! jag kan berätta att det inte var så speciellt hårt på deress coden!! det fann massor av folk som harrde baket linnen på sig tex och en JÄVLA massa sneekers! fan va Evil-e e grym allså!! han håller fan fortfarande juh jag såg han första gången 98 o då var jag helt imponerad(första gången jag såg en dj gå loss ricktigt) fan blev lika imponerad ikväll! finns det någon som har en server så kan jag skicka film för så klart hadde jag film cameran me mig hehehe ;) så alla ni som inte var där kan se ;)
the_real_tico jag har en 100 mbit-burk... den kan duga... hur ska du skicka filmen till mig?
WWW.DUBCNN.COM<br> WWW.DUBCNNAGENCY.COM<br> WWW.DUBCNN.SE