är det någon fucker som vert när det slutar har biljetter men kommer inte hem
I kråkornas paradis där lever jag själv//
Christ Bearer som är med på turnen råkade ut för en olycka på en show innan i veckan. Han hoppade från en högtalare och slog sig lite grand. Bröt 3 revben och ett finger. Här är en liten video på när han slår sig. Right cllick save target as http://home.aim.avans.nl/jbijl1/smack02. 3gp
mm ska dra dit iaf ;)
-ROBiSH (the schematic gemini)..... http://www.soundclick.com/robish cerebellum.of.christ.entertainment
Det finns biljetter, köpte min idag 4 dar innan konserten så det e ganns lugnt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
smax: idag är det tisdag, konserten är på torsdag.. tis ons tors.. idag är det 3 dagar kvar.. Yep, säker!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fyfan va tungt det kommer bli
don't watch me, watch yourself
kan man inte köpa tickets vid inträdett?? nån som vet??
n y p o l e r a d ------- s i l v R <br> M A D D E R F A K K I N -- helt -- g l ä n s a n d e<br>
på torsdag smäller det big time baby
silvR skulle inte tro det =/..kanske Om dom kör Shabazz the disciples Death be the punish så kommer jag nog att bli galen.
SÄLJES: Wu-Tang Killa Beez - 2/2 Lund Säljes för 150 kronor. Vore bra om jag kunde möta upp köparen på Lund C kl 15.55. Då mitt tåg anländer då. Råkade bli en biljett för mkt köpt. Priset annars är 200 + 20 i serviceafgift.
smax ska du inte gå?
Eightball_no1 P15 köp biljetten för 150.- av mig då ;).
tomorrow's the day!..någon som inte är ifrån skåne som kommer :)?
elikz P17 jag kommer.
sååja snart dags.
Detta kommer att bli bra, riktigt bra
Keep crushin'!
nu är jag i lund. festen har börjat
du kommer till 100% inte att bli besviken
VA DE FETT?
det var sjukt tungt..synd att det var så lite folk ja..Fick dessutom Shabazz skiva som han slängde ut :)
fan va bra låtar de körde! jävligt jobbigt med fri ålder då en massa luvfjortisar sprang kring och hoppade "PÅ" publiken och inte "I" publiken.. aja men grymt va det iaf!
-Camonition- P22 håller me dig..
ja det va lite folk ..men annars va det fett :P
-ROBiSH (the schematic gemini)..... http://www.soundclick.com/robish cerebellum.of.christ.entertainment
det var feaatttt....
http://www.earforcefm.blogspot.com
Cilvaringz körde en skitfeeeet låt. Kan alltid hoppas att den kommer med på han album. Shabazz rockade fett
oja fan vad nice det var.. den dagliga dosen wu
weheiii jag är helnöjd!! Vad tyckte ni om vår insats på scen? HEHE ALL THE LADIES! Asskön stämmning och grymmt bra låtval! Får satsa på en karriär som stadge-candy!
Det var ju bara en massa feta brudar på scen. Däremot gillade jag bruden längst till vänster sett från golvet. Fin konsert. Dock efterlyser jag 20-års gräns på nästa evenemang i denna stil.
They have gun control in Cuba. They have universal health care in Cuba. So why do they want to come here? – Paul Harvey<br> ___________________<br>
de va fett... 20 år hade varit grymt men det var fett ändån
bateld: Betald? för det du gjorde bakom scenen...
jag tycker att snubben med blå mössa som dansade innan showen startade var tyngst igår.
vill även ha lite klarhet över vem som var vem..Vet vem Shabazz var, Cilvaringz likaså..och Sueside..Men vem var de andra?
Christbearer var han med bandage på fingret, Beretta 9 han som gjorde "stagedive" (lite för lite publik för det), sen antar jag att den fetare ljushyade snubben var Bronze Nazareth
vad hette snubben som hade den svarta hoodien och handduken över huvudet?..som för övrigt tog typ två bloss från en spliff.
han som försökte ta min keps :@ hehe men han gav iaf tbx den sen
äh, käften lampjävel!
elikz P17 Shogun asassin?
vi gav han spliffen och direkt kom vakterna vilken giveaway
MrSalesman: haha you wish!
elikz P17 vilken snubbe i blå mössa menar du?
Trevlig konsert. Var dock jävlit jobbigt med alla 16-17åringar där, var betydligt bättre på KB när Atmosphere spelade där. Mejeriet verkar inte klara av fri ålder, ett ytterliggare exempel på det var allt folk som rökte på framför scenen, skandal!
Keep crushin'!
Stizze P21 allt folk?..en person var det iof.
hahah gotta smoke dat haze
hade varit fetare om alla inte varit sånna torrbollar och klagar på allt alla som hoppar på folk i publiken och folk som smögar.. ni är ju klart för fancy för sånt
blazeandamaze finns säkert de som är för fancy för sånt.. men sen finns det folk som kanske vill ta det lugnt och inte vill en massa fjortisar på sig som inte visar respekt genom att hoppa på en med armbågen först vart man än står. dont get me wrong.. det är roligt när folk visar att de diggar skitet men man behöver inte ha 15 kvadratmeter och flaxa med armarna som en jävla fågelunge på sin första flygtur för att visa det.
då är det bara att ge en box i ryggen och om personen reagerar ser man glad ut och skakar hand och sen står man och flaxar tillsammans..geeeeeeeee
ok, då vet jag vem som slog mig i ryggen..du glömde dock att le och skaka hand med mig.
HAHAHAHA, ja han killen som dansade på golvet innan konserten var str8 gangzta! Skulle inte vilja messa med han i en mörk gränd :)
ASUL P18 Hade vatt schysst om du kunde lägga upp lite fler bilder från konserten.