Buck 65 Malmöfestivalen

Klubb & Konserter - Skåne

Buck 65 Malmöfestivalen

Buck 65 har varit lite ojämn genom åren, men hans senaste plattor har varit strålande.

Jag hade inga förväntningar överhuvudtaget på hans liveframträdande och var nog mest skeptisk att han skulle kunna göra låtarna rättvisa live.

Riktigt jävla bra var det och han var grym vid sina turntables. Dock lite väl tokroligt någon gång, men överlag helt suveränt. Ett av de bästa gig jag sett på lååååång tid.

Någon annan som har åsikter?

http://www.fromdust.se
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
Var också där och jag gillade honom starkt.

"You bought it, we brought it."
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A <br> Medlem i The Skåne Crew aka The Dirty South crew! <br> www.legalize-art.cjb.net
så jävla bäst :D :D

ÄNTLIGEN detta har man väntat på .. ska lätt åka till malmö för att se han:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det var okej. Jag hade önskat att han hade med sig ett helt band. Han verkar gå igenom nån slags samma grej som Rusiak gick igenom en gång. Det ska vara lite rock n roll. Ibland funkar det och är skitbra andra gånger suger det fett. Jag tycker han oxå han blir lite jobbigt tokrolig ibland. Varför måste han t.ex gestikulera exakt allt han säger!?!?! Im hungry - klappa sig på magen, I see you - pekar med fingrarna på ögat etc etc etc.
Det han ska ha fett cred för är scratchandet, som han är grym på. Mer scratch, mindre pransande!
För övrigt så orkade jag inte se klart hela koncerten så jag vet inte om jag missade nåt mot slutet.
Anywhere you go I am going to find you And every time you flow I'll be right behind you Just to let you know and constantly remind you You can never be as dope as I am
God-damn
jag visste inte alls vem han var innan. men jag såg nåt om honom i malmöfestivalens tidning och tänkte att "ja, vafan.. man borde kanske sticka dit." och det är jag glad att jag gjorde, för han var riktigt bra. inte vanlig hiphop inte :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Var fetaste skiten, velat se honom i flera år och nu hände det! Sen att det var bland det bästa jag sett på riktigt länge med gör mig inte ett mindre fan av honom. Nefan riktigt trevligt var det.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Foto från spelningen: Click it!