12/6 Ill Bill (US) @ KB

Klubb & Konserter - Skåne

12/6 Ill Bill (US) @ KB

Ill Bill

På scen: 21:00
Öppettider: 20:00-24:00
Pris: 120:-
Förköp: www.ticnet.se
Ålder: 13 år

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
hehe tretton år, bra tänkt, får man komma in om man är under tretton i målsmans sällskap?
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Baren borde väll vara öppen ändå? Om de kör med något band-kring-handleden system eller något i den stilen...

Jag läste något om att sabac red & dj eclipse följer med..
Det är 13 år pga att det e på en vardag (tisdag)

DejaVu

Jo, baren e öppen.. eller det har den alltid varit då jag har varit på KB då det har varit låg ålder. Man visar bara legg i baren då.

13år är ganska sjukt, men förvisso betvivlar jag deras intresse för Ill Bill. Fet bokning, kanske årets bästa.

Keep crushin'!
ahhh helt ärligt lägg ner detta.. drar man dit för att se en artist så drar man dit för att se en artist, vem bryr sig om några trettonåringar befinner sig på plats?..  geez, vad är det med folk söker efter shit att klaga på..

Blir sugen på att se detta.. Billigt också!
http://www.myspace.com/choysmusic
Tungt shit!
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
hur många trettonåringar i malmö vet vem ill bill e? jag ska iallafall LÄTT dit..
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO
varför ska du bry dig om det? och varför ska ill bill det också?.. dessutom om han gör det så ska det inte påverka hans performance på scen, folk snackar om att ungdomar får fel bild av hip-hopen, sen tycker man att det är irriterande med yngre som befinner i samma lokal för att se hip-hop med mer klass.

aja jag ska inte ta det längre... kommer säkert bli nice, vi kanske ses där!
http://www.myspace.com/choysmusic
Vad blir det för förband?
http://www.myspace.com/nick035
http://www.myspace.com/bombpatrullen
Wee. Count me in!
Fint om det stämmer att Sabac kommer också.
My oral illustration be like clitoral stimulation
interesting!

och äntligen ett vettigt biljettpris.
13års gräns e hyfsat högt för KB, dom brukar inte ha nån åldersgräns alls.....

kommer definitivt dyka upp där!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
 eyy..glöm 13-års diskussionen o allt det där o fokusera på detta: Ill Bill på KB i Malmö.....behöver jag säääga mer!!!!  Jag vet att jag kommer bli som ett litet barn igen iaf =P

Eller hur, varför bry sig om att det är 13-års gräns? Det kostar 120 spänn vilket är tokbilligt.. Count me in, firar min födelsedag där så holla at yo boy!

Och ja, jag säger det för jag tänker att folk kan bjuda mig på öl och sprit då höhö
ask Beavis, I get nothing Butt-head
13-årsgränser har alltså bara med ljudvolymsregler och lagar att göra, om ni inte visste det. Man får helt enkelt spela högre om inga under 13 är i lokalen.

Det lär inte vara sista gången ni ser den gränsen direkt.

sluta jiddra...propsa småttingarna...fan..det är de som ska leva hip hopen när vi e knasiga o gamla!!..låt de få uppleva fan! Keep it up..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nån som vet om det finns biljetter kvar?
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO
Jag vet inte men jag kan nästan garantera dig att det finns biljetter kvar. Ill Bill fyller inte KB.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
Eftersom inte ens Sugar Hill Gang klara fylla Jericho så har jag svårt att tro att Ill Bill fyller KB

Blir nog inte svårt för honom att få ihop en publik. Plus att det inte är publiken som spelar roll, utan framträdandet.
Kanske dyker jag upp där för att se om han är så fet som det sägs.
whoopzidoo
Det är väl klart att publiken gör mycket. Är det tråkig publik som bara står som fån blir allt lite sämre. Är det ett jävla tryck så blir det mycket roligare.

ska bli kul, värt sina 120:-
Lock'N'Load!
ey var kan man köpa biljetterna asså vill VERKLIGEN se detta
AMICI DI NESSUNO
tamt intresse!
Only in malmö säger ja bara... haha tokar!
Crime Pays, ask the Rothschilds!
Yamo_RGRA P14:
Biljetter finns på www.ticnet.se
yamo
du kan köpa i dörren, lär ju inte va slutsålt iaf

jag såg en affish här om dan om att han skulle komma till KB.. FAAN att jag missar han bara.. e i kreta då

Fan lätt värt en skånetur de här, hoppas han fyrar av lite nytt coka nostra shit å drar mä nårra thugs från detta övertunga crewet
"No bullshit, no RnB-hooks, just raw rap"
kostar det lika mycket i dörren?.. och vilka e dom? e de fler än ill bill?
AMICI DI NESSUNO
fyfan va fet han va.. de e allt jag har o säga :)
AMICI DI NESSUNO
helvete va tjock han har blivit.
men fan det var ju en schysst konsert. kul att sabac kom också.

get on your knees like you're looking for that last piece of crack!
mm jävligt fett va de.. hahah har inga bilder nej men de va hyfsat med folk , var längst fram, hälsa på hnoom typ 3 ggr hahahaha
AMICI DI NESSUNO
fett yo och ja, han har ju blivit smällfet

vad kan det ha varit? 200 pers typ?
det finns ett par bilder btw. man kanske får orken att lägga upp dom snart, elelr något
Jaja det varr fett på kb igår : )

Black Helicopters förihelvete!
Fet spelning.
 Maaaad niiice spelning eh!!! Respekt till alla som var där och visa att det finns i alla fall några här som kan om RIKTIG hip hop...BIG UP!!!!

fuck respekt till alla som va där..... det va ju fyllt av massa popsnören o 14isar.

bilder finns på min bilddagbok, kolla under 12/6
Bästa på hela kvällen var kanske "Hata hata hata Göteborg"
Sabac: damn, these people got some spirit it in'em, i knew it!
mm HAAHAHA fyfan va ball de va
AMICI DI NESSUNO
bäst på hela kvällen va ju uteslutande när en 14is skriker: "We love hiphop!" och Ill Bill vänder sig mot honom o skriker "Fuck hiphop!"
Bobby: Haha ja det var ju det mest klockrena!
Jag va där i malmö Asså det va Jävligt ROlligt :D