25/3 METHOD MAN W/ STREETLIFE & MATHEMATICS (US) Vega, DK

Klubb & Konserter - Skåne

25/3 METHOD MAN W/ STREETLIFE & MATHEMATICS (US) Vega, DK

METHOD MAN W/ STREETLIFE & MATHEMATICS (US)
Support: Cilvaringz (NL) with/ DJ Sueside & Ledr P (US) Dokkedal/Dixen (DK)
Store VEGA 25.03.10 kl. 20:00
Forsalg: 265 kr. + gebyr (ca 400SEK idag)
Entré: 285 kr.

Vad sägs om att styra ihop ett whoa-gäng och se mr Meth i Köpenhamn? Missar honom med en dag i Stockholm =( Så tänkte men kunde dra över bron och se honom där istället =)

www.suave.se
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
Hell yea, jag e SÅ down för meth på vega. Holla.
Ah, så fett! Började bli orolig på att Skåne inte har kärlek till Method Man! Tänkte checka möjligheter att få grupprabatt om man blir ett gäng som ska iväg och biljetter bokas i en veva! Fler??
www.suave.se
Jag är ganska så sugen. hade varit fett, kanske dra inom chris med när man är på G? ;>

works for me
www.suave.se
såg han för några årsen på vega också..va fett najs asså blir nog det nu igen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Så... vilka drar dit? Från malmö till Vega!
VVIII GÖR !

hm, jag kollade in och man kan ju köpa biljetter i dörren, har gjort de innan på vega..men frågan är ju..hur mkt biljetter är de kvar? håhum. går annars o skriva ut från ngn site biljetter. hur hade ni som ska dit tänkt göra?/gjort
"God, give us the serenity to accept what cannot be changed,the courage to change what should be changed, and the wisdom to distinguish one from the other."www.pawshop.se
today is the day! woohoo =)
www.suave.se