|
|
|
|
|
www.theozonebattles.comSugen på att delta? Ladda ner anmälningsblanketten på hemsidan och skicka till anmalan@theozonebattles.com
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
www.theozonebattles.comSugen på att delta? Ladda ner anmälningsblanketten på hemsidan och skicka till anmalan@theozonebattles.com
|
|
|
Blir svårt för Shazaam att battla third eye...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Rocc Spotz.. oj, vilken positiv överraskning! Detta tror jag kommer bli en grym omgång.
|
|
|
Jaaa! Fett! :D
"Visst är det vackert.."
|
|
|
|
|
|
Third Eye?
Ser jävligt fett ut iaf.
|
|
|
Vadå 3 st sen tidigare igenkända ansikten? Jag känner igen minst 6 st av dom?
Från landet där man får knulla djur men inte tända på gräs
|
|
|
tror ni missade er polares myspace där..
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed i wanna live but its hard 2 breathe
|
|
|
Ball ska lätt se det!
Säg till alla att skriva denna gången....inga sloppy freestyles
|
|
|
jaojaoTre igenkända inom O-Zone :) men gött att du känner till flera! Heavy IndoHan har varken myspace eller hemsida, om du vill höra lite av Third Eye så kan du kolla in www.rubixfunktion.com och ladda ner deras mixtape 16-Beatar.
|
|
|
Så nice start va. Big up!
|
|
|
tror ni missade er polares myspace där.. Hehe
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Fett med 2 i styrka, Martin Zamora och O-hund
|
|
|
Ser riktigt fint ut! Kommer Crome kör på eng elr svenska?
|
|
|
Crome kör på engelska, Rocc likaså. Vi kommer aldrig att sätta engelska mot svenska. Värt att upprepa! bli medlem i facebookgruppen och/eller börja prenumerera på vår youtubekanal om ni vill hålla er uppdaterade! / O-Zone
|
|
|
Feeeeeeeeeeet!!! Ser fram emot som fan!
|
|
|
Okey, antog detta. Men tack för svar :) Kommer säkert bli riktigt fett :D
|
|
|
kommer bli överfett!
www.myspace.com/johanrizla - din mammas egen favorit.
|
|
|
Är det meningen att O:et ska se ut som ett rektum med hemorrojder?
Jag skyller allt på Emma!
|
|
|
haha word
roccspotz kommer fukka talang jakt
|
|
|
Är glad som fan att detta är på gång! Jag är där, no doubt!
Jag har också funderat kring loggan, trodde först att det skulle föreställa ozonlagret, men jag tror att det är en siluett av några pågar som står i en cirkel. Gillar postern!
|
|
|
Fan vad fett, jag är riktigt riktigt taggad.
|
|
|
"Obs. förbjudet att knarka knark"
HAHAHAHAHAHAHAHA
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor!
http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
|
|
|
Eylem, jo man ser ju att det ska vara en ring med spottandes killar.. men ändå första tanken var ändå hemorrojd!
|
|
|
fett! ser fram emot att se.
köpeki kelb
|
|
|
Imorgon händer det! Ska bli riktigt fett!
R-man Skrotum "The rapping rap-man" Rapp-Stierna. Utbildad Master of Ceromony (som resten av R.I.S) på Värnhems MC skola, inriktning Beefing och Gangster Rapping. Examenarbetet var dock ett 15 miljoner-stavigt rim på Brott och Straff som totalsågade Dostojevskis hela karriär och samtliga verk.
|
|
|
Tror ni man måste komma jätte tidigt?
BAHA!
|
Toastare
2010-05-29 19:29
|
misstycker någon om man drar med sig en 1-åring + barnvagn?
www.twitter.com/jimmypistol232
|
|
|
Är uppriktigt sagt lite besviken på senaste battlen, som vanligt ett femstjärnigt big up till arrangörerna för sitt comitment dock. Störande moment i publiken måste stävjas, typ som fulla amerikanska rappare som inte kan hålla munnen stängd ;)
Kvalitén var hyfsad, Third Eye och Shazaam bjöd verkligen upp men sen klev domarna in och förstörde tillställningen. Sabotage mot Zamora borde aldrig ha gått till övertid och även om jag känner Sabotage personligen så var han bättre, punkt. Samma sak med O-hund, helt stört att den matchen gick till övertid överhuvudtaget, två i styrka hade typ en finurlig rad medans O-hund radade upp dem. Sen att han var bättre i förlängningen det är en sak men det borde aldrig gått så långt. Luktar uppgjort lång väg. Om nu mina boys ska vara med igen förutsätter jag att de ställt mot varandra istället, så råder det ingen tvekan om objektivitet från publikens och domarnas sida.
Sen har vi det här med "bögar" och "kukar"..alltså snälla, kan man få höra en rond utan bög-anklagelser? sånt kan man hitta på i sömnen och varje "bögrim" borde straffas med minuspoäng. Det är varken kul eller effektfullt i mina öron.
Och Chuck Rukkus, ska givetvis har cred för att han dök upp i tid denna gången, men att komma oförberedd igen var förvånande. Bränner broar tycker jag, synd för killen har skills.
http://www.myspace.com/dirtydonline
|
|
|
När kommer videos upp från alla battles upp?
|
|
|
Det var en trevlig jävla kväll, big up till arrangörerna och alla som deltog på något sätt!
Dirty_D P29
Håller inte med om att det var domarnas "fel", snarare rapparnas fel som inte kunde bringa det i OT. Tycker inte man ska bry sig så mycket om det domarna säger, be your own judge och var glad att du får mer battle av övertid. Rapparna måste dock skärpa sig lite, inte så roligt med halvok freestyle.
|
|
|
Dirty_D P29 Varför klagar du på att det blir övertid? Det är väl bara kul? :)
Håller med om bög/kuk-grejerna, sjukt tråkigt.
När kommer videos upp för allmänheten? :)
Från landet där man får knulla djur men inte tända på gräs
|
|
|
Har inget emot freestyles, men jag tyckte personligen inte att matcherna borde gått till övertid alls.. kändes som att spela förlängning i en hockeymatch som stod 5-1 efter full tid.
http://www.myspace.com/dirtydonline
|
|
|
måste erkänna att sabotage överaskade mig o va mycket bättre än förra gången han var med, måste också erkänna att jag inte är nöjd med min insats o att jag va "jävligt off" Nästa gång kommer jag prestera bättre och vara mer förberedd och varierad än denna gång. Vill tack arrangörerna o alla som dök upp även om ni inte va på min sida!
peace/Martin
www.twitter.com/mzamora036
|
|
|
Spoilerär nice måste jag säga
And I got no friends, all i got is co workers, with mack 10s, that will ride for me like Soul Surfers
|
|
|
Ett stort tack till alla som var inblandade!!
Klippen kommer inom dagarna och tillsammans med det, en längre kommentar.
/ O-Zone
|
|
|
fan vad ni INTE diskuterar någonting här...kom igen nu grabbar man vill ju veta lite vad som hänt, vem som var fet, vem som floppa osv
|
|
|
MRsalesman, vi får gå på den här tillställningen i juli när jag är nere i skåne.
jag vill se videos.. och jag tyckte (som f.d admin) att det var skitroligt att se Mr Cool i verkligheten..
|
|
|
jo jag är down men det är lite taskigt mot kidsen, coolhetsfaktorn kommer bli extremt hög.
|
Toastare
2010-06-04 13:50
|
vad händer? upp med skiten!
www.twitter.com/jimmypistol232
|
|
|
luuuugn nu det har gått nån dag för fan!
|
|
|
Är det sant att ni kör acapella på dessa battles`??
BAHA!
|
|
|
nä alla har med sitt eget mixtape som dom kör till, man ska helst ha en jabbawockeez dans också. *stor chans o vinna*
|
|
|
både del ett och del två ligger nu i svensk hiphop/audio & video..
ch ch check it ouuut
|
|
|
ni kan ju skippa ronderna med 4or.. annars e det good work..
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed i wanna live but its hard 2 breathe
|