I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vilka Artister skulle ni ville se? Droppa

Klubb & Konserter - Stockholm

   

2005-07-02 18:16

Vilka Artister skulle ni ville se? Droppa

För ett halvår sen frågade jag vilken typ av fester ni skulle vilja se mer av i Sverige och nu har olika arrangörer äntligen gått samman för att hitta på lite balla saker för oss dödliga. Så det kommer nog bli en jävla bra höst/vintern om allt går som planerat.

Nu vill jag JÄTTE gärna höra av er vilka artister ni skulle vilja se i samband med en del fester. Precis som när vi hämtade hit Wayne Wonder, Royce, Afu Ra & Perverted Monks, tha liks, slum village och Masta ace, (Skryt lagom :)) hehe jag vet... *fniss* så älskar vi all feedback från folket

Nu flyttar jag vad som diskuteras i vardagsrummet hemma hos polare hit. Dels vill jag höra era åsikter om dessa artister:

The Clipse,
jeru the damaja
The Outlawz
Rampage & Rah Digga
Inspectah Deck & Raekwon

samt andra artister i alla genrer, oavsett om de varit här eller inte. Vad tycker ni om de? funkar de live? Konsert? eller ska de vara komplemment till en fest etc... folk här på whoa är bra på och ha åsikter om allt så skäms inte :)


// Tänk Positivt, Va glad och håll käften. :)

UNG 08 SPECTRUM! 16 - 20 AUG PARTY PARTY!