3/7 - Damian Marley @ Gröna Lund (?)
Han kommer till Stockholm, Gröna Lund den 3e Juli, någon som ska dit :)? eller någon som vet något mer om detta ?
Jah Rastafari, we a praise, Hail King Selassie always
han kommer till summerjam =) kom dit istället!
kriget som business det är en sjuk idé verktyg för våld kan inte, bygga fred!
lätt ja ska dit.hans konster på nalen va ju bara så över fet måste se han igen =)
thundercooperfuckinbird
från hans hemsida: Mon. Jul. 3 Stockholm Sweeden Grona Lung Tivoli kommer bli fett.
peace, love & unity
den här gången ska jag fan se han.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag med lär ju inte bli något summerjam
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
kaos tror du inte han ska till summerjam?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
för min del alltså, märkte att ja inte har några pengar
uush. jag vet en tjej som "bara" hade tusen i fick pengar där nere. det gick jätte bra!
vad är summerjam för något ?
Jah Rastafari, we a praise, Hail King Selassie always
reggae festival i tyskland pettles
jag ska se honom på roskilde, men jag kommer hem den 3:e, så jag kanske hinner se honom på grönan oxå!:-)
Kickshit represents the fat and the strange ones..
håller med djkicko.
tror ni K'naan kommer?
Walk in my shoes, hurt your feet. <br> Then you'll know why I do dirt in the street.
oh ja...tänkte inte ens på bob marleys konsert...
om han uppträder på grönan så höjer dom nog inträdet den kvällen... så brukar dom göra när det är konserter
Han får i farsans fotspår.. Man bara måste ju dit..
rather bad memory then bad memories, i smoke cannabis!
dom häjer väl inträdet till 100:- ett par timmar innan... men d e billigt för att se honom..och nej det är inte åldersgräns på grönan
Söker du beef?
Han var inte så värd att se.
röööööööj
_Everybody_ underestimates the kick in the groin
hmmm... man kanske borde gå dit, för allt jag kommer ihåg ifrån konserten i nalen är den genomsvettiga killen med flaggan (trodde jag var tuff och drack ren whiskey)
"The beast looked upon the face of beauty. Beauty stayed his hand, and from that moment he was as one dead"
"ren whiskey" - Till skillnad från whiskeydrinkar eller? Haha :) Förresten så lär ju han hata att spela på typ "Gröna Lung", med tanke på att de flesta i publiken bara kan en av hans låtar...
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
ni kan ju räkna med å se mig hoppades och dansandes i publiken iaf :) de här kan man ju inte missa ! see ya all there
Trodde du ja!
100 är bra billigt för att få "se" honom.
om man e där tidigare kostar det typ 50 spänn bara
go with the floooow
hahha!
go with the floooow
hahahahhahaa1!!
Ja ska dit, oh d kommer bli fett!! min polare sa till mej att han skulle komma. ja ba neeh, du driver. kolla på hemsidan ida.. grönans asså.. fett najs, 26 år senare intar han samma scen som farsan.. kommer bli fett!!! ses där alla som ska dit!
jag har superkrafter
Så jävla solklart att man ska dit!
http://www.stucklife.com/<br>194! Väsby Crew!
fyfan vad nice!
go with the floooow
jomenvisst.
7 words of Love: "JAH IS LOVE, LET US ALL LOVE" HOLY EMMANUEL I SELASSIE I JAH RASTAFARI
Har precis avslutat en biografi om Bob Marley så nu är man ju så sugen man kan bli på lite mer Marley-anda. :D
/Saian <br> Hon springer som vinden <br>
bara att dra dit.. några timmar innan han börjar så du får plats!
go with the floooow
Jag måste se honom nu, alltså! Har ju missat honom ett par ggr nu.. Tur att man bor lite då o då i Sthlm så man kan dra dit och fixa tak och föda på tre sek! =)
gött mos
fortsättning följer.
Så klart man ska dit!
rök miljövänligt, rök grönt
Nice :D
I´m feeling drunk but im sober..
när går han på?
hmmm...dom säger att han ställde in på roskilde. vad är statusen för ikväll?
skriv kort, helst inte alls
Soulchild - Enligt grönans sida så e d fortfarande game on, men man kan inte vara säker förrns man hör hans stämma eka över publikjublet på tivolit =) Jag tycker man inte har hört alls mycket om det här, känns som ett väldigt "diskret" uppträdande....eller så kanske det bara är jag som inte har hört nåt alls....förrutom datumet =)
The more you sweat in training, the less you bleed in combat!
Graffare
2006-07-03 16:04
jag vill också se! men har ingen å gå med! :'( stackars mej! ni får berätta sen om de va röj!
http://beltontorsk.tumblr.com/
Om han inte dök upp på Roskilde igår så undrar man ju om han kommer t Grönan ikväll?
jag ska dit lätt för 100pix!
SJUKT mycket folk, vet iofs inte vad snittet är på dom andra konserterna men satt utanför och käkade och det var iaf mkt mkt folk i köer.
Fyfan ! jag såg världens fagraste kvinna !! Hon stod bredvid mig och dansade ohnh ade underbar stil blond med krullig toffs! SHIIIIAT
Mannen tror att han väljer kvinnan, men det är nästan alltid tvärtom. Det är kvinnan som väljer den man som skall välja henne.
haha
aaah. this was good :) bortsett från en överfull tjej som dansade som en flodhäst och puttade in mig i killen framför :/ men men..fick iaf inte öl över mig denna gång...
Delam tange barat
va soft som fan! Grym avslutning men bra rakt igenom!
Låter ju som tur i oturen att jag inte gick.