15/7 - Fattaru @ Södermalmstorg ?
Står på deras hemsida att de ska spela på Södermalmstorg (Slussen) nu på lördag. Blir det något av det? Kana inte hitta ngn info...
All in agreement, say tru dat... ?
vill veta ? vill dra dit thats why
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mysli: just jävlar! hade ju sett det ute på stan... skönt att du inte elaborerade:)
All in agreement, say tru dat... ?
allt som finns kvar av vår änglamark är några inavlade djur i en inhängnad park
pris ? mer info nån som vet
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det är gratis, går av stapeln kl 19:00
Don't miss it!
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
fan va hett :D
långt från slussen?
MIXTAPES: www.djcrilloh.com
And I'll be there :)
Look with your own eyes - See with your own mind
Chrill-Oh tack hehe
Fett...kul att se dom igen...jävligt soft ställe som dom lirade på..
stolt medlem i Gul Samba
menvafan, varför ser man allt kul här i efterhand för :/
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
Det var riktigt schysst tycker jag :) Och ja, trevligt ställe att lira på, helt klart.
hehe d va najs.. kul me remixer på äldre låtar... för att kritisera tycker jag dom rör sig mindre på scen.. jag förstår att scenen va lite .. men dom stod på samma plats i 1 timme.. kändes lite.. sådär.. trots att dom dansade.. men d va najs! .. 100 släng e najs..
Det var galet!
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
mackan är bra asså
NO, welcome to my damn block
Synd bara att det parkerade sig typ småbarnsfamiljer som käka äpplen längst fram. Annars var min favorit nog hon som stog och dansade utan kordination och i otakt =)
Twang System fi de werl
Låten som mest bestod av subbas (mot slutet av konserten) med lite random snares var det egna beats eller var det typ Timbaland??
Dj_Paco P16 Hon? Du menar samtliga flickor i yngre tonåren som stod längst fram och rörde sig fullständigt i otakt :D
PenDragon P22 haha ja, men hon med frisyren och den blommiga klänningen var ju bäst =)
Twang System fi de werl
hahahaha ^vilken brud asså.. undra om hon vet att hon dansa sådär..
Men sluta att bara reagera på EN person när alla fullständigt saknade taktkänsla :D
pendragon, din peddo.. du satt nog o stirra på alla småbarnen där.. jag råkade bara se en gång' :) inte titta.. jag såg..
memo P19 Haha va? :D Jag såg inte ens några småbarn där, jag stod längst uppe i mitten, såg bara några jävla wannabe-alternativa bohemer som stod och dansade fullständigt i otakt :)
Skumt me alla som klagar på folk som dansar. ?
radiOaktiv
ja digga gubben som dansa brevid mig hahahaha fett cool
oski P37 Ingen som klagar :) Folk utan taktkänsla som dansar är skitkul att kolla på.
soft me dom som breakade i slutet
Söker du beef?
Svampis P19 Mja det var ett skönt avslut på det hela :)
sjuk stamning, aldrig varit ett fan till fattaru men ja tyckte dom va galet skona.. mackan e klart skonast i fattaru, no fuckin doubt!
myspace.com/internationalcircus