2/12 - Supastition @ Club Yes
Fan va underbart Supastition kommer till STHLM, vilken tur man har.. kunde inte se honom i gbg.. but the time has COME!The Truth!
Äntligen till Sthlm! :) tillsammans med Cesar Comanche, blir nice gott folk!
fuck 23år
fortsättning följer.
faaan. kommer man in om man e 20 ändå??? annars lär det ju fan inte bli fullt..
Men vafan. 23. Snällasänk till 20! (21 går bra det med)
2009
så många över 23 kommer inte fylla klubben.. seriöst
Nice! Vore synd att missa det... Och till er som är under 23, för mig brukar det iaf aldrig vara nåt problem att komma in där...
Urbanized Konfusion ute nu! http://www.myspace.com/scissormenmusic http://www.myspace.com/bumbillbeats
Vilken hiphophelg
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
men vad sjutton nu får det väl vara nog med feta akter den här hösten!! jag har inte råd att se ens hälften jag vill se... :C (rhetoric, i feel ya!)
iofs det står ingenting om nåt inträde.... kan man hoppas på noll månntro?
Producent
2006-11-12 14:35
Vilka är Supastition?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
"Sentense presents: Moods & Moments" UTE NU! feat Prop Dylan, Kashal-Tee, Black Fist, Majistern, Reks, Supasition, Donny Goines m.fl. FREE DOWNLOAD!!
"Sentense presents: Moods & Moments" UTE NU! feat Prop Dylan, Kashal-Tee, Black Fist, Majistern, Reks, Supasition, Donny Goines m.fl. FREE DOWNLOAD!!
Gooch: brukar vara fullt nästan oavsett om det är konsert eller bara Yes! soundsystem dj's som spelar
SENTENSE P28 OKI oki. men ja måste gå.. hur som helst..
Ingen som har mer info angående konserten?? kostnad osv?
Gooch> det kommer! Miguel och Ricardo som har Yes jobbar på flyer osv, max 150-200 kr i biljettpris vågar jag nästan lova.
Pounds > Thx. finns det chans att man kommer in även om dete 23?
Yes såg Supa i Köpenhamn i våras.. ska lägga upp ett par videos på Youtube så får folk se, "Hate My Face" svänger nåt överjävligt live!
Kan man komma in på Yes även om man inte fyllt 23?
Gooch! kom vid 22-23, då är det nog lugnt...helst 22 för att vara säker!
"Hiphop är som lösviktgodis, man plockar sina favoriter " <br>
Urbanized Konfusion ute nu! http://www.myspace.com/scissormenmusic http://www.myspace.com/bumbillbeats
fäääääääät
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jur hårda e dom i dörren nånsom vet?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
got tickets :D I'll be there.
grymt pris. ni kommer inte att bli besvikna. såg dom i göteborg för nån månad sen. då va jus allah med också... kommer inte han med till sthlm?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Var fixar man biljetter?
2009
Rhetoric: ny turné, ny partner att dela notan med för Supa! såg Cesar Comanche, Supa, Boom Bap Project, det svängde riktigt ordentligt! :)
Recognize på ölandsgatan record hunter St. Eriksplan
Vore kul som fan, får hoppas de är shyssta i dörren...
Ska fixa biljetter idag. Blir en nice helg; EPMD och Pharoahe på fredag och detta på lördag.
2009
hur hårda e dom med åldern???
Ska bli jävligt kul. Drar med mig två polare som aldrig hört Supastition och C. Comanche.
2009
Oooooohhh fick höra precis av turnémanagern...Supa missade planet från Staterna...men han ska hinna t Sthlm ändå! :/
Hör rykten om fullspikat och svårt att komma in och shit... Men vi hoppas på det bästa. Om inte lista styr sig får man väl komma först i kö!
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
kässt med 23 =/
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
Vill tacka Yes grabbarna för en fet kväll! Supa rockade staden som vanligt!
"Hiphop är som lösviktgodis, man plockar sina favoriter " <br>
Var Faaaan Underbaaart! Supastition ägde som förväntat.
Bästa jag varit med om i hela mitt liv..... C. Comanche var sjukt bra samtidigt som Supa ägde stockholm!!!!! Längtar tills Supa kommer tillbaka nästa år! Men sänk åldern!!!!!!!!!!
VonSnabel!!! Är ägde verkligen tillräckligt? Det finns inte ord som beskriver hans framträdande.. Och stort tack till hon som satt i kassan!
Riktigt bra måste jag få säga...
Sitt inte och trolla!!
Riktigt bra konsert, fan vad energi snubben hade! Big ups till Yes! också.
Jävligt bra spelning, ett stort minus dock att garderoben var full. Blev lite varmt.
2009
De va riktigt grymt ! iloveYES !
Blev rätt varmt (och trångt) som sagt men spelningarna var ju jävligt nice båda två och det är ju utan tvekan huvudsaken! Att leverera en sån spelning med den jetlagen och helvetesresan bakom sig är down right imponerande.
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se