11/5 - Fattaru med liveband! @ Klubb Spiderdogs, Tantogården
Klubb Spiderdogs - Varmt välkommen till Stockholms skönaste klubb! En gång i månaden håller vi hov på Tantogården (vid Zinkensdamm) tillsammans med DJ Magnus P och vårt eget husband Spiderdogs! Ni kan förvänta er det bästa inom soul, funk, hiphop och disco. Mofeta & Jerre är värdar och sparkar igång festen. Varje gång kommer vi få besök av en känd gäst eller grupp, som kör live med husbandet i slutet av kvällen. Nu den 11 maj kommer inga mindre än Fattaru och bjuder på ett exklusivt live-set med Spiderdogs! Dessutom får de 100 första gästerna varsitt presentkort på klädaffären Recognize!Fredag 11 maj, 21-01, 18 år, 60 kr. Tantogården, Ringvägen 24, (T)-Zinkensdamm. Klicka här för flyer!Klicka här för mer info om Klubb Spiderdogs!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
soooft. jag är lätt bland dom 100första, när man får ett pris. motivationen sviker aldrig. vi ses!
- yes
feting, fattaru med husbandet!
"Can you get Fonky?"<br> www.mofetajerre.se
det kommer bli grooovt! sveriges två bästa liveakter på samma kväll!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
och båda akompanerade av sveriges bästa liveband glömde jag lägga till
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Jag fyller 18 år den 19 maj, kan man hustla sig in?
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
hey. jag fyller 20 den 19 maj , det är en bra dag!! kul!
- yes
Producent
2007-04-23 17:18
fett!
http://www.soundcloud.com/gyllander
Tikkan: officiellt - nej. Inofficiellt - gör ett försök! Jag kommer inte skvallra på dig, hehe :)
www.mofetajerre.se
vill så gärna gå, hustla in mig ok?:) fuck
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
hehe nice! du får försöka hitta nåt bra sätt... jag kan inte tipsa om nåt däremot, annat än att bli 18 illa kvickt. ses!
www.mofetajerre.se
Dags att börja ladda!
www.mofetajerre.se
fett som fan, i´ll be there! När börjar fattaru lira?
Skulle tippa runt 11... inte helt bestämt än.
www.mofetajerre.se
Detta skulle vara nice att titta in på
.
Soft, då hinner jag lätt dit!
låter bra, känns som det kommer bli en grymt skön kväll...
www.mofetajerre.se
Detta är innan Richie Spice va?
Richie Spice dök upp efter att vi bestämt det här. Vi och Fattaru kör som förband till Richie spice på tidiga kvällen, sen kör vi på Klubb Spiderdogs efteråt, plus fet musik från vår grymma DJ Magnus P. Det blir två olika set också...
www.mofetajerre.se
grymt! kommer bli tokfett!! alla måste va där!
www.femtastic.se
fett fett, vi ses där!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Hur blir de då med inträdet:S? står ju 60 här å 160 där:S?
!! :)
moffe får förklara lite närmare men i korta drag: det är TVÅ OLIKA SPELNINGAR dvs TVÅ OLIKA ARRANGEMANG . det råkar bara vara så att det är på samma ställe, samma kväll. men när richie spice grejjen är slut (den är utomhus), då öppnar klubbspiderdogs dörrarna och alla som vill gå på sveriges fetaste klubb är välkomna in hos oss!
jag kan bara svara för klubb spiderdogs, och där är det 18 som gäller
Okeeej NU ähnger ja med!! :) perfa!!
precis, hoppas folk hänger med någorlunda. Två olika arrangemang: Richie Spice + Mofeta & Jerre + Fattaru på dagen, på utomhusscenen. Klubben efteråt på kvällen, från kl. 10. inomhus! Den här tråden gäller alltså Klubb Spiderdogs, inte utomhusgrejen. Och vårt inträde är så lite som 60 spänn, som sagt.
www.mofetajerre.se
Vilken tid spelar richie spice på ett ungefär?
Hur ska ni ha de med tiden nu då:D e de kl 9 eller 10 ??:D
Ungefär när kommer ni spela innan Richie Spice? Runt 18.00?
Laurelisse: hehe, sorry. Det är som flyern säger, kl 21 ! Yun DI: Inte helt klart än, kom runt 18:00 så ska det va lugnt! Bajje: Richie Spice grejen är separat, kolla hans egen tråd här i Stockholm-forumet.
www.mofetajerre.se
mofeta:D haha okejokej:D well vi kommer med ett litet gäng iaf:D! fettfett!
Hej JA hajjar ingenting hur kan de börja kl 21? när det också står kl 19 på Richie Spice? å där står det 160kr inträde å här 60?? jag vill komma men skulle uppskatta om förvirringen lättade!! :D Tack på förhand /Myrna
myrna, det står lit längre upp här men kan kopiera o klistra: det är TVÅ OLIKA SPELNINGAR dvs TVÅ OLIKA ARRANGEMANG . det råkar bara vara så att det är på samma ställe, samma kväll. men när richie spice grejjen är slut (den är utomhus), då öppnar klubbspiderdogs dörrarna och alla som vill gå på sveriges fetaste klubb är välkomna in hos oss! sammanfattat: Richie Spice + Mofeta & Jerre + Fattaru på dagen, på utomhusscenen. 160spänn inträde. Klubben efteråt på kvällen, från kl. 10. inomhus! Den här tråden gäller alltså Klubb Spiderdogs, inte utomhusgrejen. Och vårt inträde är så lite som 60 spänn, som sagt. man kan välja att bara gå på klubbspiderdogs om man vill, det blir garanterat ös!
HAhaha ursäkta mig men tack så mycket nu förstår jag!
Filipo - det stämmer alldeles utmärkt, eftersom det är två skilda arrangemang.
precis!
imorrn smäller det! frågetecknen har nog rätats ut nu, om ni läser i tråden. kommer bli SKITKUL, vi ses!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
wohoo! kommer bli galet :D
Vart helt ok.. fast ja va inte så pep dock =( Vet inte vad andra tyckte men ja skulle föreslå att skippa dom tända ljusen mitt i lokalen. Fans de nån mening med dom eller va de bara för att de skulle se fint ut?:)
Laurelisse: ljusen är för att det ska va fint :) Back-in-town: härligt att du gillade musiken, men dryga människor? FAN vad jag inte känner igen mig. Tack för att ni kom i alla fall!
www.mofetajerre.se
riktigt trevligt var det! o rejält med drag. fick dock sitta ner i en skön fåtölj mestadels eftersom jag inte vågade mig in i publikhavet med skadad axel. men det hördes fint ändå=) keep uo the good work!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
det var riktigt roligt! TACK alla som kom och tack till Fattaru som bjöd på en sjukt fet show! Men särskilda tack till Spiderdogs, jag är så sjukt stolt över att stå på scenen med er, och ni visar gång på gång att ni är sveriges bästa liveband!
Grattis till stor jävla succé! helt grymt! och vem fan vågar klaga på Läget då ljusen? smärtar i själen, dom ska alltid vara där. haha sjukt grymt, ni förtjänar all cred! värme cleo
www.femtastic.se
Missaoui haha förlåt men ja tyckte verkligen de va ivägen..vet inet hur många gånger ja såg dom välta över folk! Meen tyckte spelningen annars va riktigt grym :)
Back-in-town - aha, det låter lite trist. Vi får nog skylla lite på reggae-arrangemanget som krockade med vårt i början och gjorde allting väldigt kaotiskt för oss som arrangörer. Men sen släppte det. Kom tillbaks nästa gång så ska vi se till att alla sköter sig, hehe.
Läs mer om Klubb Spiderdogs på Citys hemsida!
http://www.city.se/nyheter/2.540/noje/1.675548
www.mofetajerre.se
Tack för en lyckad kväll!
"Can you get Fonky?"<br> www.mofetajerre.se