13/10 - Bone thugs -N- Harmony @ BERNS Salonger [INSTÄLLT]

Klubb & Konserter - Stockholm

13/10 - Bone thugs -N- Harmony @ BERNS Salonger [INSTÄLLT]

Nu är det klart att Bone Thugs -N- Harmony kommer till Sverige efter att ställt in den tidigare europaturneén

Datum: 13/10

Plats: Berns Salonger

Ålder: 20 år

Insläpp 20.00

Biljetter finns att köpa på www.ticnet.se och kostar 350:- plus serviceavgift.

Detta är vad många har väntat på i många år!
Ses på Berns!

Har din brud adamsäpple?
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Nåt som är värt att veta är att Twista inte kommer att vara med. But who cares? Bone är här!
Har din brud adamsäpple?
Men inte bizzy...
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
Manager

2007-09-10 13:52
Eftersom att det sket sig så grovt sist så finns det såklart en del frågor innan man ens tänker tanken på att beställa biljetter.

Är det samma arrangör som sist?
Är det nån som ersätter Twista?
Hur stor risk är det att även det här blir inställt?
Varför kommer den här infon fyra dagar innan spelningen äger rum?
Redline!
det är väl den 13 oktober?...som det står på ticnet.
Sup Now...
mer info ja ber er
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det ska bli intressant och se om det här blir av :)
Keep it classic!
OKTOBER ELLER SEPTEMBER kan nån komma med lite raka fina besked här tack?
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
FOLKS!

Det är inte nu den 13:e september, alltså om 3 dagar -- utan den 13:e oktober.

länk

Spotten P25, step your game up...

Keep it classic!
Sorry för felet, vet inte vad september kom från.. får skylla på att jag var nyvaken...
13/10 är rätt och inget annat
Har din brud adamsäpple?
Manager

2007-09-11 09:14
Hmm, hur ska man tolka att arrangören totalt skiter i att svara?

Är det värt att boka biljetter när risken känns stor att det blir samma skit som sist?
Redline!
YAY! Jag längtar!!! :):):):):):)

Låter tungt :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
såklart att det är 20.
varför ska vi som är 18 få lyssna på något av värde.
Jag vill ha roligt , inte trevligt
Självklart är det 20, så att man slipper alla svettiga kickersungar.
R.I.P. Big Moe
Någon som fortfarande oroar mig lite är att spelningen i Sthlm inte står på tour-sidan på Bones hemsida.

http://www.bonethugsnharmony.com/tour/default.aspx

Göteborg och Oslo står, men inte Sthlm
Har din brud adamsäpple?
mr sawed off leathafaace
Don't Give Props To The Devil
hidin in the bushes!
Manager

2007-09-13 20:38
värdelöst
/ Deedz.
www.jewoit.se www.youtube.com/user/JewoitEntertainment
http://jewoit.tumblr.com/ & http://www.facebook.com/jewoit
Jag tvivlar på att konserten kommer bli av, personligen tänker jag vänta in i det sista med att köpa biljett för blir det inställt tänker jag inte sitta i skiten med en biljett som inte går att lösa in på över en och halv månad. Okej att Berns och 18 årsgräns är mycket bättre än Fryshuset med en massa kids men jag har helt tappat förtroendet för arrangören. Och jag är ledsen men om det är en ny arrangör så lär denna få lida enormt för att den förra klantade sig så fundamentalt.

uuuuh lyckade äntligen lösa tillbaks min biljett hos mitt atg ombud efter typ 2 månader av olika försök att lämna tillbax. varje gång ja kontaktade ticnet vart jag informerad att det gick att lämna tillbaks hos atg ombudet där jag köpte, men icke fungerade det.. så nu häromdagen lackade jag och ringde upp ticnet (igen).. tydligen så kan inte atg ombudet se på sin skärm att han kan köpa tillbaks biljetterna utan han måste ringa upp ticnet personligen och sedan lösa in dem manuellt. men tillslut fungerade det. men SKAM åt arrangören, SKAM åt bone thugs, SKAM åt ticnet.

WHaT eVa! DaAh!
Om det är på Berns, är det inte Harry Byrne som fixat det då?
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz
"Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum."
-QanA
åå boneeeeeeeeee innan ja dör skulle ja sett bone å nu kommer dem äntlige

Toastare

2007-09-15 18:52
jumpcut, jag är tveksam på det..
Jag skyller allt på Emma!
BountyBoo F27 : Varför då? Det är väl inte helt otippat med tanke på hans kontaktnät och de han får dit hela tiden. Pheonix, Little Brother, Roots, De La Soul för att nämna några...
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz
"Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum."
-QanA
Toastare

2007-09-15 23:58
jumpcut, jo jag vet.. men jag tror inte det är han som anordnat detta. jag kan ha fel..

3-mobil är arrangören bakom den kommande Berns spelningen (tillsammans med LMDS, SoulReal och Finest).

Tema för kvällen är än en gång "Loungin at Berns", samma som det var för Horace Brown, Montell Jordan och Joe konserten.

Flyer: http://www.clubsoulreal.com

Keep it classic!
Toastare

2007-09-16 02:54
Vad innebär "lounging at berns"?
att konserten varar i max 30minuter??
Doo the right thing!!!!

BountyBoo F27

"Loungin at Berns" innebär att det är en vanlig klubbkväll innan och efter att konserten har börjat. Det är med andra ord DJs och MCs som spelar för en publik som festar och dansar.

Efter konserten så fortsätter festandet på samma vis.

Det är alltså ingen vanlig konsert, där man står framför scenen och väntar på att artisterna ska dyka upp, för att sedan gå hem när konserten är slut.

deelah F26

Smart skrivet av dig. Det stämmer delvis, de artister jag nämde ovan spelade i drygt 45 min, men enligt flyern så är Bone-Thugs annonserade att spela i drygt två timmar - vilket de då förmodligen gör.

Keep it classic!
Toastare

2007-09-16 18:38
deelah, undrar om ni bokat en promotionspelning som ni gjorde med de andra artisterna eller om det är säkert att det är en 2 timmars konsert.

Känns väldigt konstigt med klubbkväll som avbryts av en 2 timmar lång spelning.
DJ Sina: Om Horace Brownkonserten pågick en enda minut över 30 minuter så går det inte många sekunder på dina minuter.
Manager

2007-09-17 08:58
Så det är Finest än en gång som arrangerar. Count me out.

Jag skiter i om Bone är en av mina favoritgrupper. DJ Finest går uppenbarligen inte att lita på. Och även om Bone dyker upp och allt går som planerat vill jag inte sponsra den snubben med cash.

Shit, inte många lyckas få mig på så dåligt humör som han gjorde.
Redline!

Dr.Octagon X25

word up. han verkar vara helt bakom flötet.

WHaT eVa! DaAh!
orka åldersgränsen vafan
Konse''
jag har precis kommit tillbaka från en resa i usa och träffat bone.

Fick reda på hela sanningen bakom första turnen och varför det alltid gick sä trögt..

deras managers har lurat de hela året och den historian layzie hörde från mig va inte äns i närheten av vad deras managers hade sagt.

de har sparkat dessa människor för två veckor sen.

mer än så kan jag inte säga.
darför tog det så långt tid för sthlm att komma upp på hemsidan nu meilade jag interscope och sthlm e nu uppe på bonethugsnharmony.com
skulle detta ha varit runt art of war så hade jag tältat utanför redan nu.   men bone utan bizzy är inte bone.   senaste 2 plattorna var inte mycket att hänga i granen..
mama said knock you out
Manager

2007-09-19 15:40
DJ-Finest: Anledningen till att folk lackade förra gången har inte så mycket med Bone's frånvaro att göra utan att det var väldigt krångligt att få tillbaka sina pengar.
Redline!
men jag har sagt hundra gånger att de som släppte biljetterna är lmds de har kassan inte vi på finest music vi e bara artisförmedlarna. vi har inget med ticnet sthlm och har inte tillgång till nått som har med ekonomin omkring sthlm spelningen. ticnet konto var kopplad till lmds de skötte återbetalningen. inte vi på finest music
Dj Finest: Då kanske det borde ligga i ditt intresse att inte bara trycka på just det utan också ligga på LMDS att lämna tillbaka pengarna. Som det är nu låter det ju bara som du försöker köpa dig fri från alla eventuella misstankar. Hade du gått ut och sagt att du gjort ditt yttersta för att försöka få tag på ansvarig hos LMDS och försökt hitta en förklaring till varför de dröjde så kanske ingen lackat på dig. Samarbetar du med LMDS den här vändan också?
jag hade inte en åning om vad som hände jag gick inte äns in på whoa eftersom jag åkte runt i europa på de städerna de skulle uppträda och förklarade för fanses vad som pågick när jag kom tillbaka så tog jag hand om mycket så när jag hann uppfatta vad som hände hade folk redan lackat ur
Dj-Finest P23 det spelar ingen roll vad du säger om vilka som hade ansvaret, folk ser finest som arrangörer och bryr sig inte så mkt om vems fel det var att allt var så krångligt... ni borde kanske ha bättre koll på vilka ni samarbetar med.

"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
Enough bickering people...jag räknar veckorna....

Lyssnar på The Story och Trials & Tribulations :):)

Undra när min dröm besannas om att få träffa Bizzy Bone....?!
Och Bone Thugs.

Dj-Finest: hur var det att träffa de? Du kanske har sett de fler ggr, men hur är de? *nyfiken* ;)

BLESS!

Att ha Bone, som kommer spela, där det ska vara en  loungin night, är väl lite väl fucked?? I mean, C'mon! Borde va raka mosatsen. enligt mig.

"Det är alltså ingen vanlig konsert, där man står framför scenen och väntar på att artisterna ska dyka upp, för att sedan gå hem när konserten är slut"

låter inte speciellt lockande :/  för om Bone spelar förväntar ju sig (vad jag tror) alla, en FET konsert liksom..  och varför va kvar efter konserten när det spelas skitmusik över ett stelt dansgolv med stela människor för att det liksom inte kommer funka? :P

det är liksom Bone man betalar för, så varför inte gå om dom e klara? chilla till de gamla låtarna o softa sådära nivet ;) fett mkt niceare!

äh, lycka till säger jag!

hoppas ni som går får valuta för cashen.

jag har sett deras show när jag åkte upp till usa och träffade de.

den e inte longin någonstans de kommer att spränga scenen.

lång show också...
Toastare

2007-09-23 00:51
frågan är väl inte hur de spelar någon annan stans, utan hur de är bokade här och till vad för sorts show.

Det var din kompanjon (?) som skrev att det var loungin' night..
Dj-Finest P23

Det står klart och tydligt på ticnets hemsida att det är "Loungin" tema på Berns.

"Spelningen på Berns kommer att kombineras med Loungin at Berns vilket innebär en hel kväll med DJ;s som spelar hip hop och R&B från kl. 20-03. Ni som varit med tidigare känner säkert till Loungin at Berns temat."

http://www1.ticnet.se/PriceTable?l=SE&EVNT=LAD19863BER10131&CL_ORIGIN=
Keep it classic!

vafan ska det va 20 för...fyller 19 idag oxå :(

*känner mig stor iaf*

det där e bajs tkr jag

Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
Låter jue kanon de där om de blir av, då måste man fan ta sig dit :)
har en gammal biljett till den inställda göteborgskonserten..
någon som vet om dem funkar till konserten på berns??