I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

27/9 Klubb Solid; Pst-Q & Calle P + res + All out dubstep extra!!

Klubb & Konserter - Stockholm

   

2007-09-23 22:32

27/9 Klubb Solid; Pst-Q & Calle P + res + All out dubstep extra!!

Då detta kommer vara den sista KLUBB SOLID, folk får cash, vi är pepp, och blahahblaha. Så tycker vi att alla sluter upp och festar loss med oss! Det har varit fett kul att köra klubben men då det inte är någon kärlek från ledningen så ser vi ingen annan utväg än att lägga ner.

Måste säga att alla som besökt klubben har bidragit till en bra vibb och verkligen höjt stämningen även då det varit tunt med folk. Det var tom kärlek i Danang & Buccs man vs man fight i torsdags...:)

SÅ DENNA VECKA BLIR DET LITE EXTRA AV ALLT:

"Pst-q från klassiska mobbade barn med automatvapen kommer till el stockholmo med sin vapendragare Calle P för att visa felkusten hur en sil ska strypas. Feske körka in ya face!!"

Yes som sagt, GBG-ligan kommer upp på besök, PST-Q & CALLE P!

I Baren så kommer All out dubstep reppas av inga mindre än Trickykid, swedensfinest producer L-WIZ och basdrottningen GENA! Missa inte det. Vi ska också försöka få med oss så mkt ljud ner till baren som får plats i min beemer. Jag lovar. Det blir klockrent.


KLUBB SOLID TORSDAG 27/9

Golvet:
PST-Q, CALLE P
Cosmic & Sulo Hype djar.
Hörde jag Dim Delights Crew eller??

Baren:
All out dubstep:
Trickykid, L-wiz och Gena plus ev guest MC

@Helenes Krog & Bar (fd Tivoli), Mariatorget 1a, 22-03, 18år, gratis innan 23.00 därefter 60kr.

www.looptroop.nu/solid
www.myspace.com/klubbsolid
www.myspace.com/alloutdubstep


www.ff-dvd.com / www.clubtraffic.org
www.myspace.com/clubtraffic / www.myspace.com/alloutdubstep
www.myspace.com/stucklife / www.stucklife.com