|
|
|
|
|
1/12 - Mos Def @ Konserthuset i Uppsala
Jag vet att det är fel stad men Uppsala ligger knappt 40minuter härifrån med bil eller tåg och Stockholm sover på detta eftersom det knappt finns nån reklam om detta historiska händelse.
Skulle inte förvåna mig om skiten ställdes in pga "brist på intresse" dvs få köpta biljetter. Arrangörerna bör skärpa sig. Alla älskar Mos och bara sthlmarna skulle lätt täcka deras utgifter.
ich lebe fur hiphop
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Vad snackar du om? Vad har arrangörerna gjort?
PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
|
|
|
Fuck off .. var glad att dom tar hit snubben! Sen är det nog bäst att du vänjer dig vid det, för Konserhuset i Uppsala blev klart i sommras och redan har stora namn som Dizzee Rascal och Mos Def varit inbokade.
och vem fan är du?
|
|
|
vadå dålig marknadsföring.....det är väl typ 900 bilj sålda redan?
((carrer de rosa-casa de locos 2004))
|
|
|
|
|
|
Nu har man lyckats blåsa lite liv i er... hehehe. Jag menade bara att arragörerna kunde ha gjort mer i Sthlm vad det gäller reklam, men ni verkar proffisionella och kan tillräcktligt för att snabbt rätta mina felaktiga påstående.. Jag ber om ursäkt gott folk!!
Förresten 900 biljetter my ass, din källa lyckades dock få dig att köpa biljetten tidigt, works everytime!
Det är Mos Def, gillar man snubben så går man oavsett. Vi ses på lördag gott folk!!!!
ich lebe fur hiphop
|
|
|
är det nån som vet hur många som har köpt ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Ja vi får väl se. det är slutsålt nu i allafall. och jag tror sal D rymmer 1200 personer.
|
|
|
"Skulle inte förvåna mig om skiten ställdes in pga "brist på intresse" dvs få köpta biljetter. Arrangörerna bör skärpa sig. Alla älskar Mos och bara sthlmarna skulle lätt täcka deras utgifter."
hahahaha jag bara garvar
stockholmsnarcissism kan gå lite för långt ibland KONSERTEN ÄR SLUTSÅLD kommer bli tungt......
för er som saknar biljett finna det alltid folk med några över så ge er ut o fiska bara....
klubb Yes! >> FOR THE LOVE OF MUSIC >> www.iloveyes.se
|
|
|
FYFAN! jag har vantat over 8 ar pa mos def.... och nar han val a i sverige, ar jag inte dar... "have fun y'all"
escuchela.. la ciudad respirando.. escuchela.. la ciudad respirando...
|
|
|
ÄR DET NÅGON SOM INTE KAN GÅ (eller har en kompis som inte kan gå :) OCH VILL SÄLJA SIN BILJETT FÖR HELST SAMMA PRIS???
HOLLA AT ME..checkade nyss ticnet och såg att det var slutsålt..
jag MÅSTE gå... det finns inga alternativ!
um dois...
|
|
|
fan om dom ställer in skiten då skjuter jag dom fan !!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Hallå hallå! E det nån som sitter inne med två biljetter över? Jag har två polare som måste ha! Skriv ett PM!
Öl är Bröd!
|
|
|
NÅN SOM HAR 1 BILJETT ÖVER?????!!!!!!! JAG KÖPER DEN FÖR DUBBLA PRISET!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
app app app!!
cletuz jag var först!!
um dois...
|
|
|
Om någon har 2 biljetter att sälja holla! :D
He said, I write what I see Write to make it right, don't like what I be
|
|
|
Han har ju lirat i sthlm förut, så helt galet är det väl inte att han lirar i uppsala?
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
|
|
|
haha alla behöver biljetter.. även jag dessvärre så skrik till!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
|
|
|
nu finns det biljetter på ticnet. dom la upp 100 nya idag. Men det är bara ett fåtal kvar så skynda på. Han har inte ställt in några gig under turnén än så allt ser lugnt ut!!!
|
|
|
|
|
|
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
Missade när dom la upp nya o nu e det slutsålt!!!! Om nån vill sälja 3 eller helst 3 biljetter så SKRIV
"Don't need a copy of Microsoft Office to Excel... Word."
|
|
|
Säljer två biljetter som blivit över för 385 kr styck. PMa om ni är intresserade.
Etzmaot Le Yehodim http://kattenmjauv.blogspot.com/
|
|
|
Vilket tåg kommer alla skallar ta från sthlm?
|
|
|
Jag har en biljett till salu, skicka PM om nån är intresserad!
Man behöver väl inte vara polare för att suga av en bög?
|
|
|
fick just veta att Mos Def har ankommit Oslo inför kvällens konsert där. Och att det tydligen ska vara en jvl fet konsert!
|
|
|
Låter skit nice Jozi!
Men jag behöver en till biljett! :D Skicka PM. Tack!
God jul!
"Don´t try to bend the spoon, that´s impossible. <br> Instead, only try to realise the truth... <br> What Truth? There is no spoon..."
|
|
|
Vad är den egentliga meningen till din tråd?
|
|
|
fan jävla kuk balle fittta DET ÄR INSTÄLLT
RESTEN AV EUROPATURNEN ÄR INSTÄLLD
ÅRETS ANTIKLIMAX
FAN
VILKE BESVIKELSE
|
|
|
whoa...
ich lebe fur hiphop
|
|
|
hur vet du att det är inställt?
|
|
|
Vi fick sms av arrangören
|
|
|
Jag hörde det från en annan källa oxå..!!! FAN!!! Tur att man inte hann lämna huvudstaden...
|
|
|
Arrangörerna kanske borde göra en ansträngning till att få ut sitt budskap nån annanstans än på facebook och via sms, typ...kan man få en officiell bekräftelse nånstans?
skriv kort, helst inte alls
|
|
|
kolla uppsala kongress hemsida..knas inställt..
|
|
|
skriv kort, helst inte alls
|
|
|
Kukhora, åkte buss till facking uppsala... vandrar omkring i regn och blåst och kommer till konserthuset och läser på en lapp "Inställt pga sjukdom" bla bla..... hyffsat besviken. Kunde inte dettta ha meddelats lite tidigare..... dom sa att de fick reda på det för 45 min sedan, jo visst. Han blev sjuk för 45 min sedan och blev tvungen att flyga till barca.
Och jag vann en miljon på triss. Ha det.
Ord.
|
|
|
shit vad glad jag är över mitt totala misslyckande att skaffa en biljett
He said, I write what I see Write to make it right, don't like what I be
|
|
|
Jag är så sjukt besviken! Kunde man inte sagt till i tid ? vem fan vill hänga runt i uppsala, en lördag i regn o besvikelse.
1 love
|
|
|
tur att jag fick mitt samtal precis innan man hoppade på 18.10 tåget... synd om alla andra som tog sig dit (timmar innan) alltså, jag kan tänka mig att det var trist.
ich lebe fur hiphop
|
|
|
de som har köpt biljetter får väl pengarna tillbaka??
um dois...
|
|
|
ah man kunde få pengarna tillbaka från och med måndag, på vilket ticnet-ombud som helst!
1 love
|
|
|
så det funkar inte på atg? det måste vara ticnet ombud?
"I does't matter if i win or lose, as long as i have my dancin shoes!!"
|
|
|
Eller så väntar man på att lösa in biljetten tills man vet när det nya datumet blir... :)
www.ff-dvd.com / www.clubtraffic.org www.myspace.com/clubtraffic / www.myspace.com/alloutdubstep www.myspace.com/stucklife / www.stucklife.com
|
|
|
om det blir ett nytt menar du ... skulle helldre se att han kom till sthlm!
|
|
|
19/1 sägs det... om han vågar ta sig hit igen... han Skäms!!!
ich lebe fur hiphop
|
|
|
Vart sägs det den 19e ? vill ju vara säker, vill ju inte missa, men dem pengarna hade suttit bra nu innan jul! Vågar man chansa på att de säljs några till det nya datumet ??
1 love
|
|
|
kan man lämna tillbaka biljetter på samma pressbyrå som man köpte dem på? eller måste man sticka till nått ticnet-ombud.
"Don't need a copy of Microsoft Office to Excel... Word."
|
|
|
det går på samma ställe du köpte dom..
se till bara att du inte har vikt dom för då blir det ett jävla liv & strul.. hahaha
inkompetenta j'''lar!!
|
|
|
vi bollar nya datum fram och tillbaka, men ser ut som det blir i januari iaf. om ni verkligen vill se honom så skulle jag vänta med att lämna tillbaka.
|
|
|
Jag tror också på att behålla biljetten i och med att det kan bli en jävligt personligt engagerad konsert-upplevelse.
Då uppsala var den staden som tog första smällen så kan jag föreställa mig att en så pass medveten artist som Mos Def kommer att ge något extra för oss som hade rest långa vägar för att se honom...
Han vet ju vilken typ av folk som kommer för att se honom, och han vill antagligen behålla sitt rykte som en frontfigur inom trueschool-genren.
Så... behåll biljetten gott folk ;)
P
Catapults Ent.
|
|
|
Jag behåller min biljett om det blir så tidigt som januari.
Vad hände egentligen? vad blev han sjuk i, om det nu var sjukdom...
New Zealand Why not?
|