20/12 - Skank X-mas Bash @ Mango Bar
Vänner! SKANK bjuder upp till dans på julens bästa reggae-kalas. Jag ska inte bli långrandig utan går rakt på fakta!Selectors: Combat Sound Crill-Oh Lance-a-lotGästartister: Governor Andy Kapten Röd Storsien Syster Sol Diegojah May Yamani ECU ..mfl> > F L Y E R < < Torsdag 20 Dec, kl 21-03 Mango Bar, Sveav 36 18 års åldersgräns 80 kr inträde, förköp i Skank-butiken Välkomna! We wish you a reggae christmas..
MIXTAPES: www.djcrilloh.com
trevligt trevligt
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Yes sir. Det blir lite natty christmas med Jacob Miller och en massa andra feta tunes!
www.combatsound.com Barhäng med Combat Sound på Pleasant varje månad!
Min ända lediga kväll den veckan, jag kommer!
puss
Jävligt fett, räkna med oss!
Riktigt tungt. Detta får man ju inte missa. Brrrrrrrrapp!
Alltid 18+, jag blöder..
Crocodile Dundee for president!
försöker tvinfga med min sk vänner men just nu s
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Nu är biljetten köpt!
puss
Jag röstar för fri entre om man har på sig en skank t-shirt!!
"The beast looked upon the face of beauty. Beauty stayed his hand, and from that moment he was as one dead"
Schputnix P23 om du har en skank t-shirt på dig - kom fram till mig så får du en mix-cd!
Är det inte på fredagen som festen är?
Lupe, my sunshine.
kommer bli fett!! kommer spelas många exklusiva remixer dibbidibbideejay!!!
i remember when originality was the key!!
Off får jag ochså en mix då ? annars är jag tvungen och robba schputnix. =)
BLESS REGGAE MUSIC
Crill-Oh Its a deal bro!!Kör_Bara Tror du att du är Ninjaman... Me gonna rob you Bennie!!
"The beast looked upon the face of beauty. Beauty stayed his hand, and from that moment he was as one dead"
du är arg för att jag hämtar free food tickets hos socialen!
BLESS REGGAE MUSIC
Kör_Bara P24 "Så länge lagret räcker" tillämpas. men Skank-plagg är krav!
För att lyssna på en intervju med Crill-Oh klicka
här
Meeeen de går å köpa i dörren väl ?
!! :)
hell yeah! ^^
I´m feeling drunk but im sober..
coolt, lär bli grymt!
www.mofetajerre.se
drar med mig Ametist... utan gong-gong yah bless... hahaha
klubb Yes! >> FOR THE LOVE OF MUSIC >> www.iloveyes.se
Vad är priset i dörren? Är det endast förköp som gäller?
Refuse To Be A Victim
Vad är priset i dörren? 80:- Är det endast förköp som gäller?Nej, det går bra i dörren!
IKVÄLL! Ses snart.
Off tungt... Combat hör av er om eran skiva krossades när jag banka på väggen när ni spela joyride riddim är beredd och ersätta .... ursäkta på förhand var fett hinkad och är fortfarande det
BLESS REGGAE MUSIC
SKANK!!!! va fan hade ni gjort me artisternas mick ???? dropppat den i tomatsoppa?
BLESS REGGAE MUSIC
en mycket LYCKAD kväll!!!
det var riktigt fett!
www.mofetajerre.se
Kör_Bara P24 nja, nästan tomatsoppa! tack alla inblandade för en riktigt fet kväll igår, långt över förväntan!
(bara en sån sak att höra May Yamani på reggaeriddims.. kom ihåg var ni hörde det först!!)
Riktigt nice var det. Man blir lycklig varje gång man skankar loss med skönt folk, och det fanns mycket skönt folk där igår. Lite för lite guzzar bara... men ni som var där förgyllde kvällen ändå. Synd att soundet pajade några gånger. Det blev lite för lite av kaptenen pga det. Fett synd.Tummen upp!
Crill Oh : tack ändå det var en fett tung kväll!!
BLESS REGGAE MUSIC
haha, flummigt svar av mig kanske. men jag vet inte vad det var med micljudet, det var väldigt dålig medhörning i båset så det var bara att gissa sig fram..