|
|
|
|
|
A-trak @ Debaser Medis?
Såg precis på Debaser Medis hemsida att A-Trak kommer till Stockholm den 3 Maj. Skumt att man inte sett någon info om detta tidigare. Någon som har mer info?
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
ja det står på hans sida att han ska göra det....
((carrer de rosa-casa de locos 2004))
|
|
|
Står på Debasers hemsida med. Det var sjukt bra senast.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
|
|
|
Alltid sjukt bra.
NO SELL OUT!!! REGGAE: SVENSK HIP HOP'S "R&B PROBLEM"!!! Hip hop, inte hip hop/R&B/reggae/soul. FATTA. ELECTRO ÄR HIP HOP. INGEN läser din blog.
|
|
|
Var riktigt nice denna gång med!
|
|
|
Det var MYCKET bättre förra gången. Vart hände med alla döörty south? Eller hiphop för den delen?
http://www.twitter.com/michaelcrackson
|
|
|
bara för att somliga va o pissade när han körde sin feta hiphopmedley ;)
det va nice, inte grymt men helt klart bra.
www.myspace.com/themisanthropist08<br><br>Stocklyn Retrospective ute nu!
|
|
|
Hiphopmedlyt vart OFF THE CHAIN! Riktigt tungt. Härligt salig röra av olika sorters människor med. Kul att se pop-Sandra 20 stå & yo-yoa i sin rödprickiga klänning liksom... :D
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
|
|
|
HAHAHAHAHAH... DEBASER KAN SUGA MIN FETA FUCKING KUK!!!! vaddå vänder kappan efter vinden???? KUKSUGARE!...Jag svär på allt som står mig kärt, jag skulle inte ens sätta min fot på det där fuckin stället om dom gjorde en gratis JAY-Z konsert, fucking hycklare!!!...BITCHASS MOTHERFUCKAHZ!!!
|
|
|
magnon, du blev inte insläppt m.a.o?
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
|
|
|
Tro mig har inget med det att göra, Jag vet bara lite inside info om hur dom hororna funkar...Sell ur moms cunt 4 candy, and assfuck as many as u can without their consent while doin it! Är deras motto, ursäkta min franska.
|
|
|
magnon, ok... du blev inte insläppt m.a.o?
|
|
|
NAEJ PIMPSLAMP F22, som jag sa det har inget med det att göra jag har inte blivit nekad inträde eftersom jag valt att aldrig gå dit! och fattar heller inte varför andra väljar att gå ut och festa i som någom annan beskrev det så målande "En Halvfull, sunkig gympasal" som debaser medis fuckin ÄR! Har däremot varit på mondo då det var mycket Proffsigare folk som basade där, jag vet vad du kommer att "Hur kommer det sig att dom la ner då och debaser är kvar"...what can I say, life itself is proof of that ignorance is bliss 2day.
|
|
|
magnon, jag trodde att man gick & såg en spelning för att man gillar artisten, oberoende av vilket ställe h*n spelar på, men jag hade kanske fel.
|
|
|
Word magnon!!!
fuck debaser och deras sätt att behandla små arrangörer. What comes around goes around...
www.ff-dvd.com / www.clubtraffic.org www.myspace.com/clubtraffic / www.myspace.com/alloutdubstep www.myspace.com/stucklife / www.stucklife.com
|
|
|
Word Magnon!!!
Keep tellinem!!!
|
|
|
Men outta dem här så att vi kan hata tillsammans om de nu är så överdjävliga?!
|
|
|
|
|
|
Unowmsayin: = berätta vad de gör som är så uselt. Blev nyfiken. Har gott om hat i kroppen men för få objekt att ta ut det på.
|
|
|
1. Debaser hatar HIP-HOP folk har sagt "Nej men det är bara ett rykte", men tro mig det är det INTE.
2. Var och såg The Beatnuts när club bringin it back körde dom på debaser och såg och hörde verkligen hur mycket debaser personal bara hatade att vara där och bara gick och väntade på att någontong skulle gå snett, för att kunna peka finger och säga, på ett diskret sett "Ser ni, Vi har ju rätt när det gäller hip-hop, det blir alltid bråk", just den kvällen blev det bråk oturligt nog mellan artisten och någon male groupie backstage, och det kändes som att Dom på debaser verkligen hade jinxat den kvällen!
3. Jag kan egentligen fortsätta en bra bit till men, det här räcker för att bojkotta ett sådant ställe för mig. No offend 2 whoevers performin over there!
|
|
|
Unowmsayin: Men sedan när har "HIP-HOP folk" gett ett fuck about vad andra tycker o dem? & vad är definitionen av "HIP-HOP folk"? Alltså jag bara undrar, jag kanske missat något..
|
|
|
Fyfan vad dåligt.. Genomkommerciell techno liksom WTF??
Och ja, det är 'hip hop förbud' på i alla fall debaser, marie leveau + east... Det vet väl alla...
NO SELL OUT!!! REGGAE: SVENSK HIP HOP'S "R&B PROBLEM"!!! Hip hop, inte hip hop/R&B/reggae/soul. FATTA. ELECTRO ÄR HIP HOP. INGEN läser din blog.
|
|
|
Håller med Unowmsayin X0
Hur fan kan man hänga på ett ställe, nattklubb, pub, restaurang, fritidsgård, hemma hos grannen (ja ni fattar) där man inte är välkommen?!!! Har folk ingen stolhet kvar i kroppen de här dagarna????
|