14/8 - Gentleman @ Gröna Lund
Va inte länge sen han var här och snart är det dags igen. Den 14 Augusti kommer han till gröna lund. När: 14 Augusi Tid: 20.00 Var: Gröna Lund: (Inlägget ändrat av Xeilon 2008-08-12 00:00:23)
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos. inte målaren tillståndet
Kommert lätt!
http://biggedy-b.blogspot.com
Jentelamn e fet! Synd att det e en torsdag ba
jentelamn , ere inte gentleman? som kör superior?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
20:00 - Gentleman på Stora Scen kollade , de va gentleman . ja ska dit :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hahahaha, sluta va så petig, jag flippade bara vidare på kaos sköna spelling. Bless!!
I'll be there... lätt!
"Not fuck myself in the head with stupid men"
capkillah jävla ordnasse=) akta så jag inte spellar ditt namn med en felstavningsformel =P
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
hahaha man ska aldrig skriva gentleman fel. fick höra att nån såg den här tråden igår o sa att de inte va gentleman utan en snubbe som hette jentel man :S ja ba wtf så de seriösa grejjer. man får ju inte missa gentleman
kaos: Hehe, förlåt, men jag tyckte det lät så gulligt. Nu höjde jag dock på ögonbrynen, för jag hade för mig att du skrev Gentelamn , och inte Gentelaman som det står nu. Märkligt. Men vi ses kanske på torsdag!
Var någon mod som rätta till det katastrofala felet, jo det gör vi nog
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Ses kanske där. :)
i'll make you disapear like gas in the air...
hoppas på fint väder =) ska bli nice o åka tilt :P
vi ses där!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Jepp!
:.:: ::..: ::.::..: ..: ::. :..:: Denna rad är skriven med blindskrift
kom ihåg att före klockan 18:00 kostar inträdet 70kr och mellan 18:00-20:30 kostar inträdet 140kr. bara en liten reminder för er som ska gå
Så typiskt att man inte hinner in innan 18.
"Not fuck myself in the head with stupid men"
Skitigt ljud i början, han lackade ur på ljudrattaren haha :) På slutet blev det bra drag tycker jag, men jag hade hellre sett att de la allt inne på Tyrol...
ah ljudet var inte på topp, lite missar av bandet men övrigt en fet konsert.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
de va bra! jäkla gungande till Superior! grymt!
Wisdom is wonder
varför är det alltid så att under dem gone så sjungs det bara "so far away" i publiken, glömmer alla bort att "the hole a dem ago regret it one day" kommer efter "so far away" inte; so far away, dem gone, so far away, dem gone, so far away osv. eller är det bara en live grej att sjunga so far away för att annars blir det för svårt? nu till den pinsamma frågan, vilken bob marley låt var det han sjöng på i slutet?
Bakelse1: Är du seriös nu? Redemption song! Jag är inte den som är den, men jag måste erkänna att den klump med syrianer som stod till höger om scenen sabbade i princip hela konserten. Att stå och hoppa/dansa och skrika SYRIA LALALALA (typ) under princip varenda låt är inte okej. Det var Gentleman som var artist, inte dom... I övrigt helt okej.
som sagt det var en jävla pinsam fråga! borde ju ha vetat, man kan säga att det låg på tungspetsen. Hursomhelst tack. På vänster sida av scenen var det inga problem där var publik störtsköna, förrutom några ekeröare som bara hoppade runt och på varandra som om det vore en rock konsert.
Ja e besviken på konserten, men grönan suger ju som konsert arena. Hade varit bättre om han körd på tyrol.
Ja, de här småsyrianerna på höger sida om scenen var skitirriterande! Stod bakom de,när de började skrika Syria lala Eskilstuna... Ville fan höra Gentleman inte de! Tur att ''vakten'' sa till de så de lugnade ner sig en stund men de började igen. Varför ens kolla på Gentleman om de ändå höll på o skrika o dansa o inte kollade på honom utan mest på varandra... Annars var Gentleman tung,blev extra glad när han körde Live it up.
Bakelse: jag undrar också om det där, och jag tror det är för att det är för svårt att förvänta sig att folk ska kunna den raden av låten.sen är ju arret lite annorlunda live jämfört med inspelade versionen.
aha, kostade det bara 140? jag tyckte de sa 240, var lite halvmissnöjd över att pejja de cashen för att se någon som jag inte alls är insatt i (Bra spelning thou!!!).
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
DrKista P21 70 om du gick in innan 18.00
Twang System fi de werl
Shortii> Då måste vi ha stått i princip på varandra. Stod också bakom dom... :)