6/3: Klubb Spiderdogs - med Henok Achido! @ Fasching
Boom! Stans fetaste klubb är tillbaks! Dags för rond två av grym stämning och fet livemusik i Faschings mysiga lokaler. Denna gång gästas vi av Henok Achido , högaktuell med nya skivan "Almaz Charming Child" . Skivan har fått riktigt höga betyg i flera tidningar och nya singeln "Pusher" med Sophia Somajo snurrar på tv och radio. Räkna med tunga grejer när Henok gästar husbandet Spiderdogs. Mofeta & Jerre är värdar för klubben och sparkar igång festen med ett live-set. Varmt välkommen på kalas!Fredag 6 mars, 00-04. Fasching, Kungsgatan 63. 100 kr, 20 år. * Planka.nu kommer finnas på plats och bjuda på roliga goodie-bags till de första besökarna! * Förra gången blev det långa köer och lite försenat insläpp. Vi ber om ursäkt till er som fick stå och vänta länge! Det var första gången vi var på Fasching och självklart blir det extra högt tryck med en artist som Timbuktu. Till den här gången kommer det gå klart smidigare och vi har gjort vårt bästa för att motverkar köerna. Vi kommer sälja förköps-biljetter på Gulan, (T) Skanstull, från och med måndag. Köp era biljetter där, bli garanterad plats och gå in snabbare! Vi ses! Livefilm - Looptroop Rockers på Klubb Spiderdogs: Henok Achido - Pusher feat. Sophia Somajo (Video)myspace.com/klubbspiderdogs myspace.com/henokachido myspace.com/mofetajerre
www.mofetajerre.se
Given jävla succé!
Skamvrån Productions www.tinitusochted.se
fett, då ses vi där!
www.mofetajerre.se
synd att ni har höjt från 18 till 20, blir ju 20 i sommar :P
Close your eye's and be a part of my life! POOF! N-Town!
fett fett
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag känner nästan redan av bakfyllan dagen efter... Kommer bli nice!
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
haha! jag gillar peppen! det blir skitfett...
vi ordnar fram en under 20-lista även denna gång, med begränsat antal platser.
gå med i vår facebookgrupp så får ni info om det! var snabb, först till kvarn...
Mofeta & Jerre facebook-grupp
www.mofetajerre.se
riktigt synd att de är 20 : / .. låter som de blir fett, fram med 18 gränsen!
soundcloud.com/jerrones
JERRAAA Ett hett tips till dig och alla andra som är under 20 är att läsa inlägget precis ovanför ditt!
Graffare
2009-03-02 20:42
Jag ska banne mej börja tälta utanför fasching på torsdag så att man kommer in för fasiken en gång för alla. ses där!
http://beltontorsk.tumblr.com/
Grymt med förköpsbiljetter. Wie!
Delam tange barat
Rachel - kanon, kul att det uppskattas! Jag rekommenderar att man köper där medan det finns, så vet man att man kommer in.
Nu finns också en ny livefilm uppe från förra gången med Timbuk! Checka och peppa inför fredan!
Länk:
http://www.youtube.com/watch?v=zvOknvBvO34 Vi kommer ha en under 20-lista även denna gång! Begränsat antal platser, så var snabb. Maila namn, personnr, mail och eventuellt whoa-nick till:
[email protected] VI SES!
www.mofetajerre.se
fett som fan... glöm inte att kolla music is the weapon som kör innan!
SPARK!
Klicka för låtar
Klicka för beats
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
pimpslap DB - 20.00 Spiderdogs - 00.00 No worries! :)
Exakt, som Kontrast skriver. Fasching kör konsert innan, vid 8-11. Sen riggas det om för klubb från 12. Går man på konserten innan måste man ändå betala inträde för klubben, kan va bra att veta.
www.mofetajerre.se
Tack för svaren, good to know!
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Bra! Tipsar än en gång om förköp, smidigt sätt att veta att man kommer in och slippa lång kö. Ses på fredag!
www.mofetajerre.se
Blir 20 om några månader, kommer man in som 19 åring mofeta?
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
tikkan - nej egentligen inte. men det har vi fixat med en under 20-lista. skicka namn, mail och personnr till:
[email protected] begränsat antal platser, skynda på!
www.mofetajerre.se
när ska man va där tyyyp för att slippa en jobbig kö?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vi öppnar 12. mitt tips är att komma 20 i typ... ses!
www.mofetajerre.se
fuck kö, vi bumrushar skiten!
päronpung; haha! bumrushbumrush
tack alla som kom! nu finns bilder från kvällen uppe på
Kingsize
www.mofetajerre.se
fan att det är 20år, kommer man in som 17åring om man sickar ett mail? :)
tyvärr inte, det är ju en klubb med alkohol...
www.mofetajerre.se