|
|
|
|
|
BROTHER ALI på Lilla hotellbaren 18/9
Ja! 18 september på Malmens lilla hotellbar Folkungagatan. Jo, jag tackar jag!
"it's been a tough fight worth fighting as we all drive along betting on another day."
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
TUNGT!
www.ishoesme.se www.flowpics.posterous.com www.lovelymonday.tumblr.com
|
|
|
TTTTUUUUUUUUNNNNNNGGGGGGG
Panicc!
|
|
|
haha fett? nice.
http://www.kalvinhiphop.com
|
Konsertbesökare
2009-08-07 22:39
|
källa?
So there you have it...
|
|
|
Känns som det lär bli RÄTT fullt alltså.
jagvillocksåhaenblog.com
|
Skivsamlare
2009-08-08 08:39
|
Gratis konsert med Brother Ali - kommer bli helt smackat med folk.. mellonfacebook-event
Yes! In Concert — For the love of music
|
|
|
wohooo, uncle sam goddamn!
Shuu
|
|
|
Gratis också! Tusan. Är det ett nytt Lydmar på gång?
"it's been a tough fight worth fighting as we all drive along betting on another day."
|
Konsertbesökare
2009-08-09 23:01
|
man kan ju hoppas!
So there you have it...
|
|
|
fan va grymt :) de inte varje gång man får fint besök!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
ålder?
Blunted in stockholm
|
|
|
var e källan.tror ja missat. ere gratis o finns de mer info nånstans :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
|
|
|
ÄKTA!
|
|
|
Jag kan bekräfta att detta stämmer om någon fortfarande är osäker. Börja köa!
jagvillocksåhaenblog.com
|
|
|
När man anmält sig på Fejjan så står man med på någon slags gästlista, kan man lita på att man får inträde utifrån den eller ska man börja köa vid 18-tiden för att vara på den säkra sidan?
|
|
|
Vet någon vilken tid han går upp på scenen?
|
|
|
vet någon va det är för ålders gräns?
|
|
|
Läste på facebook att det är 20..
|
|
|
fifan, drygt hade varit så fett...
|
|
|
"Live på scenen klockan 21" påstås det på myspace.
|
|
|
|
|
|
Man måste väl inte vara anmäld via nån Facebooklista?
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
|
|
|
Jag ringde och pratade med personalen på lilla hotellbaren och de sa att man inte behövde vara med på facebooklistan för att komma in:) Så det är bara att köra!
|
|
|
ingen från Gbg som ska köra upp imorn?
2048 || Militia Sound Crew
|
|
|
Vad tar stället? Det lär komma massa OG's så man vill ju inte höra att det är fullt när man är framme i medis.
|
|
|
Hur var det då?
jagvillocksåhaenblog.com
|
|
|
Det var bra, han körde på i lite över en timme tror jag. Märkte att hans röst blev lite sliten på slutet men han fortsatte ändå.
Hade varit nice om dom plockat bort dom där borden en stolarna i mitten, hade blivit mycket mer plats då.
Allt har nåt positivt och negativt i sig som en atom
|
|
|
|
|
|
För alla oss som inte såg ett skit under hela konserten - som naturligtvis var alldeles lysande.
|
|
|
fan va FETT de ser ut, synd att man missa detta pga 20års gränsen. FUCK!
|
|
|
Heelt galen spelning! Han måste väl fått cash av hotellbaren eller nåt för nästan en och en halv timmes spelning _gratis_ är helt bananas! Jag hade lätt betalat inträde för det redan innan, hajar fortfarande inte att jag inte pungade ett shit för en grym spelning haha :)
|
|
|
|
|
|
Ser nice ut, sjukt dryg jävla text över klippen bara.
jagvillocksåhaenblog.com
|
|
|
Det var fett som faaaaan, vilken scennärvaro den mannen har!
|
|
|
nice som fan.. men stället borde göra något åt ljudet... basen var helt åt helvete längst bak i lokalen, överröstade nästan allt
|
|
|
vad heter låten där det visslas i beatet? Iinte insatt i brorsans nya låtar.
HMOR
|
|
|
Grym spelning dock var jag längsbak..
|
|
|
kan inte fatta att han inte körde star quality =(
|
|
|
Grym spelning och tung scennärvaro!
|
|
|
dj josh: walking away
men vad hände med att han inte lirade Us, den är som gjord för att spelas live och titelspår. fattar niente
"They criticise us for how we are but then they want to dress and eat like us. There is a bit of envy." - Alessandro Nesta
|
|
|
|
Skivsamlare
2009-09-24 08:54
|
Sjukt bra spelning! Nu väntar vi på nästa gratis konsert på lilla hotellbaren :)
Yes! In Concert — For the love of music
|