18/2 Jedi Mind Tricks, Outerspace + R.A. The Rugged Man @ Scratch, Debaser (Medis)

Klubb & Konserter - Stockholm

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
Verkar inte som jag missade så mycket om jag utgår från Strages recension.

Well, lyssna inte på Strage. Jävla PK-uppdiktad skräprecension.

Ofta störigt när det hoppar upp folk på scen. De ser korkade ut och sen känner man sig som nåt tredje hjul när artisten börjar fjanta sig. Jämför med hur RA mer eller mindre direkt började vifta efter väktare när killen som som stage divade var uppe i tre sekunder (max).
"Don't use all of your energy to fly, instead use some of that energy for your x-ray vision." - Pharoahe Monch
hahahaha jag såg dom på centralen i GBG sen skulle jag till falköping å vilka satte sig inte bredvid mig på tåget xD det var fett nice jag missade spelningen..men att prata med dom på tåget var fan bättre än spelningen:D
Mycket snack men liten verkstad precis som en tomtenisse.
RA var bara äcklig, JMT rocka dock!
Rappare

2010-02-21 10:59
Garvade fan ihjäl mig när Vinnie gick upp på scen. Så jävla härlig utstyrsel!
Men fan va dom gossarna dricker. Crypt the Warchild klunkade väl Hennessy och Vinnie hängde en flaska Sambuca.

Raplife?
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"

Här har ni bra kvalitet på när den där tjejen gick upp på scen. Kolla in min channel, har lite andra R.A. klipp där!

(Inlägget ändrat av Meeeeelody 2010-03-02 15:41:23)
Och när det gäller den där recensionen så jag håller med angående JMT. JMT är inte ens särskilt bra, VBD var tung men annars är de bara skit. De har tung produktion pga Stoupe men Vinnie kan fan inte rappa bra det är samma skit hela tiden, och Jus Allah är ju katastrofalt dålig, lyssna bara på hans vers från Monolith. R.A. håller jag däremot inte med om, han var väldigt bra på scen och låter sjukt bra live enligt mig. Sen att han alltid ska hålla på och luffa sig är väl en del av hans show, är bara att acceptera.

Peace!
what's up med självrespekten? Blir lite ledsen för hennes skull.

Eh vill hon hålla på så äre väl bara att köra på, jag bryr mig inte.. Men jag skulle aldrig acceptera ett sådant beteende hos min flickvän.
what's up med självrespekten? Blir lite ledsen för hennes skull.

Ja whats up med självrespekten egentligen när jag INTE hämmar min sexualitet eller mitt beteende bara för att några intelligensbefriade idioter kommer kalla mig för slampa?

för att ni n00bs inte kom upp på scenen... BÖÖHÖHÖHÖHÖ!

/ Fia aka tuttbruden
www.nattstad.se/snailpower
Mycket väl skriven recension!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Och jag menar givetvis välskriven... bam
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mojsi
Är du på riktig?

NuMessiah Det är korkat av dig att tro att jag bryr mig om hur hon lever sitt liv, jag syftade endast på vad hon gjorde på scen. Så länge hon inte gör något framför mig så bryr jag mig inte de minsta. Den stora frågan är varför du bryr dig om vad jag tycker om det hon gjorde?
my name is xelly smelly
sincedayone
Rappare dricker sällan vad dom påstår att dom dricker på scen. Det är ofta ginger ale och liknande. Huruvida det var det nu vet jag inte men... Det skulle inte förvåna mig.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
var rugged man bra i sängen då mojsi?
/ Deedz.
Jewoit! http://www.reverbnation.com/jewoitentertainment
http://jewoit.tumblr.com/
haha, se där. hon bara RÅKADE ha en blogg dessutom. Här har vi en framtida "kändis" kanske, grattis :)
/ Deedz.
Jewoit! http://www.reverbnation.com/jewoitentertainment
http://jewoit.tumblr.com/
Att inte ta sig upp på scen och visa tuttarna handlar knappast om att ha en hämmad sexuallitet :S Slampigheten handlar heller inte om en handling utan handling + situation. Fel o kalla mojsi slampa när det e Mr Rugged man som e den vidriga i det här :P Sen att jag inte kan låta bli att hålla för ögonen o säga nej nej what the fuck e en annan sak.....
"Gå aldrig inomhus för att sjunga en speciell utomhussång, som måste sjungas i snön" - Nalle Puh
Enligt mig så rockade R.A sönder JMT.. Kändes som dom bara ville därifrån.. ingen närvaro alls. vet inte hur länge dom varit på tour med det kändes helt dött.. apropå det där med bråken.. själv sitter man här me jordens blåtira tack vare nån jävla idiot till snubbe som drar på konsert med lindade nävar o bara söker bråk.. .. det är väl så man tackas när man har jävliit skoj på en spelning.. hörde att han hade varit på flera under kvällen.. hoppas han fick sitt !!!
"Lever orden i eviga tider likvid lingvistik med musik omgiven av mystik
mikrofonmetafysik, inte ens professorer i matematik kan räkna ut min skit"
Rappare

2010-02-22 11:27
Kontrast P25
Så du menar att dom fyller spritflaskorna med något annat?
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Macster jävligt tråkigt, tror jag vet vem du syftade på såg honom också. Jävla pajas som ska leka hård..

jmt körde nån låt med en brud som sjöng i början, låt typ som nighwish eller nått i den stilen.

någon som vet vilken låt jag menar! thank you..

fet konsert!
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM
tror det va den du menar va? Vinnie Paz - Rise Of The Machines Remix

http://www.kalvinhiphop.com
http://www.scratchsweden.blogspot.com
Rappare

2010-02-22 20:29
Prestationen är förvisso klanderfri överlag, men jag berörs knappast in i benmärgen när flera budskap är lika omotiverat obstinata som toalettklotter på en högstadieskola.

Man kan nästan tro att han som skrev för SvD om JMT-konserten va rappare själv. För det där va en punch line som hette duga!

haha vafan var de med r.a då, tål han inte att (nån :) hoppar upp på scen o försöker sig på en misslyckad stagedive.. "wtf that motherfucker could´ve fuckin stabbed me"... riktigt hardcore snubbe om jag får säga det själv.
iaf, missade jag jmt för man fick tydligen inte hoppa från scenen för väktarna, trots att de inte vaaaaar jag!
If i cared.. would it matter?!
Rappare

2010-02-23 10:56
...trots utläggningar om självmord, konspirationsteorier och kvinnoförakt

Hon väljer att inte nämna hans böghat. Kanske tycker hon inte att det är så stötande.
Annars brukar journalister vara så PK att de känner sig tvungna att pissa på sånt.
Men jag har för mig att hon är ett dancehall-fan och då är man ju luttrad i den frågan.
STHLM GROOVE COLLECTIVE
sincedayone
Kan vara så ja. Många har gjort det: The Game, 50 Cent, B-Real, etc etc etc...
The Game (var det väl) hade dessutom en supartävling på scen, när han bara hade ginger ale i sin flaska och irländaren han mötte hade cognac eller whiskey. Laaaame.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Xelly: Som jag sa så skiter jag helt i vad du tycker eller känner, du får tycka eller känna precis vad fan du vill - det jag har problem med är att du snackar skit om en människa du inte vet något om och som inte har gjort dig ett piss. OH SHIT, fick du se ett par tuttar på 10 meters håll? BUUHUUU RING POLISEN FÖR HELVETE.

Och det är inte bara Xelly som är full med skit här, de JÄVLA DUMHETER som jag har läst sedan JMTs Sverigebesök var det fan längesen jag såg maken till. Let me get this straight...

Ni betalade alltså en ganska substansiell summa pengar för att få gå och se en konsert med två akter som troligtvis hör till de absolut mest öppet homofobiska, kvinnoförnedrande och våldsglorifierade internationella artisterna i hela jävla världen. Ni hoppade runt, hade kul och skrek med i både RA's "LICK PUSSY"-chant och Jedi Minds "FUCK THE POLICE"-chant. Majoriteten av er var fulla, höga eller både och.

...men när en tjej visar brösten och RA kallar ljudteknikern faggot så förvandlas ni till ett gnälligt gäng politiskt korrekta, moralistiska skvallerkärringar med rätt att döma andra människor och snacka en massa skit om saker som inte angår er?

Okej. Då vet jag. Bara undrade.

SpoilerDö.

Den som har mest spaltmeter med gnäll är ju du själv. Ta dig samman.
Rappare

2010-02-24 10:09
Ta dig samman.

Vilket gulduttryck.
Länge sen man hörde/läste.
STHLM GROOVE COLLECTIVE
Den som har mest spaltmeter med gnäll är ju du själv.

Mitt gnäll är varken dubbelmoraliskt bullshit eller angrepp mot någon annans person, utan snarare en jävligt legitim iakttagelse av idioti.

Ja och alla uppfattar ju verkligheten på samma sätt..suck.
vÄx UpP nU!!!!11111111111

Lägg det bakomflutna före dig. Det var en trevlig spelning. Händelserik. Ångrar inte att jag tog mig dit. Någon som håller med om det folk och fä?
"I got a timemachine, use it to insult you mom and fuck with her childhood" -Edan

I was born as a beautiful man, but the uglyness is powerful, i do what i can! - Vinnie Paz
Här har ni den där tjejen. Lyckades få allt från en bra vinkel och bra kvalité, hehe.
Finns delar ur hela showen på profilen. Enjoy!

Point, blank period.
Bra gjort alltid kul att se en misslyckad människa göra bort sig :)

Hahaha! Fia är min hjälte! Träffade henne redan i kön, hon var aspeppad och snackade om att hon minsann skulle upp på scen och med på efterfest.
Och vad händer? Klockrent med den inställningen och att hon verkligen gjorde det hon sa också.
Har för mig att snubbar som knullar på brudar hit och dit i samma veva som dom festar och svinar kallar det för... öhh... vad var det nu... röj?
Bra med lite drag på brudarna!

RA dödade JMT, synd bara att han körde backup vocals direkt från skivan. Lite för blekfet för att palla med det bombastiska på egen hand kanske?
"Graffiti och läktarkultur går hand i hand."
den tjejen verkar debil. Och den dansen, och de helt okontrollerade viftandet med händerna kan vara det osexigaste jag någonsin skådat haha.
NuMessiah Jag hänvisar till mitt tidigare inlägg som du uppenbarligen inte läste, eller så är du bara trög, vad vet jag..
my name is xelly smelly
Pinsamt killar. Har rensat upp de värsta kommentarerna nu.
Vi kallar inte folk för horor här inne. Offtopic..

Se videon som underhållning, bruden bjuder på sig själv och det hon gör är HENNES val och ger inte er någon rätt till personangrepp trots att man visserligen får räkna med ett och annat om man flashar boobsen på en konsert.

Hade en kille visat kuken hade ni bara garvat..

/Annie
your bitches ain't nothing compare to meeeee
är det nån som satt på sån här operatant-balkong och kan ge en recension från båset? jag fick reda på det en dag innan, tänkte haffa biljett, men det fanns bara balkongplats kvar.

och jag undrar hur många privata meddelanden som skickats till den här mojsibruden efter hennes inlägg i tråden. jag har skickat två i alla fall.
köpeki kelb
Hade en kille visat kuken hade ni bara garvat..

hur tänkte du nu? hiphop, rugged man, en fanboykuk på scen. folk kanske skulle garva, men "personangreppen" skulle ju inte vara så milda som mot den här tjejen.

HENNES val

egentligen tycker jag inte att det är en stor grej. men jag förstår inte varför du känner att du måste genussympatisera med tuttfia och börja jiddra om val. hundratals personer är där för att se två spelningar. inte för att se henne dansa bort fem minuter av deras tid. självklart ger det alla som var där "rätten" att säga saker om hennes person.

en sak att diskutera hur könsmaktstrukturer tar sig uttryck i hiphopkulturen och hur de ständigt upprätthålls och reproduceras genom t.ex. språket. men den här 90-tals grrl power-feminismen hoppas jag att vi kan få slippa i fortsättningen.
köpeki kelb
Klart som fan att folk skulle börja hata på bruden som hoppade upp och som nån sa så bra "Röjde" på scen, vad hade ni förväntat er? Folk är dryga jävla fittor och sticker armbågar så fort läge ges.

Själv säger jag bara propps till alla som "röjjer" och gör vad dom själva vill utan att skada andra, kille som tjej, pimp som hoe! Älskar människor som kan bjuda på sigsjälva.

Allt handlar ju om att ha kul och det tror jag definitivt att vi som inte blev upptagna med att börja hata på tjejen hade! Synd att det ska vara så men fan inget o bry sig om, mest jobbigt för alla andra som lägger sin tid på att hacka på folk, fifan!

Propps till tjejen på scen och alla andra som spred glad stämning och hade lika roligt som jag!

Peace!
jomensåatt...nå vet ja.