|
|
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
Konsertbesökare
2010-02-27 17:23
|
ahhaa... fail
So there you have it...
|
|
|
Men alltså det är en månad kvar, eller driver du med oss?
|
|
|
Fan vad nice! hahaha, jag trodde det var mars. Lite dumt med tanke på att jag fyller år den tionde mars. Fan, jag har ju fyllt i saker fel i kalendern o grejer. Så blir det när man jobbar 60-timmars arbetsveckor. Hjärnan strejkar...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Inte ikväll, det är ju i mars.. eller?
Ord.
|
|
|
Step Into The Cipher och Straight Off Da Head = ej top 20 Brand Nubian tracks.
All hail the New York Giants!
|
|
|
helt klart top 20 brand nubian tracks
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
|
Konsertbesökare
2010-02-28 12:53
|
haha topp 20 var fan en generös topp.
So there you have it...
|
|
|
20 låtar som är bättre
Step To The Rear Slow Down All For One Punks Jump Up To Get Beat Down Allah U Akbar Pass The Gat Love Me Or Leave Me Alone The Travel Jam Hold On Claimin' I'm A Criminal Brand Nubian Probable Cause Love Vs. Hate U For Me Foundation Don't Let It Go To Your Head You Wanna Be A Star? (It's Brand Nu Baby!) Young Son Just Don't Learn Still Livin' In The Ghetto
|
|
|
|
|
|
Vet inte om underskattad är rätt ord för jag vet ärligt talat inte vilket genomslag sivan fått men förtjänar inte Foundation minst lika uppmärksamhet som de andra skivorna? Eller är det alla gamla nostalgiker som vägrar?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Såg att soul survivor propdat på en hel del låtar från Foundation iofs...
|
|
|
Jag håller nästan Foundation som min favorit-LP med gruppen. Varierar från dag till dag iofs, då de har gjort så många bra plattor. Everything Is Everything är ett snäpp under resten dock tycker jag. Skulle aldrig säga "sämre", men mindre bra. Fire In The Hole = klart mest underskattad, knappt ett dåligt spår.
|
|
|
Någon som har tre biljetter till salu?
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
|
|
|
Fan, jag gjorde som Franz :(
|
Konsertbesökare
2010-03-12 07:45
|
OOh är biljetterna slut?
So there you have it...
|
|
|
verkar så.
|
|
|
Jag behöver en biljett!!
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
|
|
|
Den som har biljetter till salu får gärna hojta i ett PM eller liknande, behöver några stycken!
Tokyo Madness!
|
|
|
Och Christer Sjögren han använder sig utav en Bärbar LapTop, som han har kopplat in Telia Mobilt Bredband med ett 3G-Modem, och denna funktion fungerar på exakt samma sätt, som man använder en Stationär Dator, en med denna teknik, som kan Christer Sjögren hålla Kontakten då.
|
|
|
Ryktas om att nån av killarna har svårt att få lämna USA....
|
|
|
Snark.
Yes! In Concert — For the love of music
|
|
|
|
|
|
tre konserter tre dagar i rad lät verkligen för bra för att vara sant.. gäsp
enda vägen till seger är att överleva när andra dör
|
|
|
Tråkigt när den bästa blir inställd bara. Men bara Meth masar sig till Göta Källare nu så blir väl allt frid och fröjd.
Är hiphop på Södra Teatern på lördag annars. Såg spännande ut!
|
Konsertbesökare
2010-03-16 20:02
|
=( jag är fett med tåriz
So there you have it...
|
|
|
Att man aldrig lär sig att förvänta sig att hiphopkonserter ska bli inställda...jag räknade 100% med detta. Var faktiskt ett bra tag sen nu som nåt jag skulle gå på vart inställt. Känns som att alla förstod att detta kunde hända utom jag, för jag är en åsna.
|
|
|
När någonting är för bra för att vara sant så är det oftast det. Som Wu-Tang på Lollipop eller fanclub. Fast jag trodde att det var Mos Def som skulle bli inställt. Men det ena utesluter inte det andra.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
|