I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

8-9/9 Just D-spelning på Mosebacke

Klubb & Konserter - Stockholm

2010-07-27 23:53

8-9/9 Just D-spelning på Mosebacke

Det tycks som att delar av Just D (Pedda P och Dr C) kommer ha två konserter under Just D-namnet i september.

Stora scenen - 8 Sep 2010 - kl. 20:00

Lite för gamla...

Småpackade...

Vissa medlemmar saknas...

Just D - Kig Com Back

Lågbudget med torftig scenshow och inga nya låtar, men än då...

Medverkande:
Wille C
Pedda Pedd

Entré 220 kronor plus eventuella serviceavgifter

http://mosebacke.se/ver2/events.asp

Låter ju lovande ifall ni frågar mig!

Allt jag ville var att få tag på lite Trocadero...

2010-07-28 00:41
Haha :D

2010-07-28 06:56
hehhehe, skulle ändå va kul att höra låtar från Rock n Roll. Man skulle nog bli ganska hype av Grannar och Dingelidong.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2010-07-28 18:44
Eller hur, hoppas på låtar från "Rock N Roll". Skulle vara kul att höra "Mammas Tema" också bl.a.
Varför ville inte Gurra ställa upp?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2010-07-28 19:32
Haha! :D Det här kommer ju bli as fett.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-07-30 04:48
haha va fett

2010-07-30 15:20
What the what! Bokat.
Admin

2010-08-01 10:07
Klockrent. Ses där då!

2010-09-13 23:55
ingen som har extrabiljett till extrakonserten imorgon?!

Producent

2010-09-15 08:13
Jag gick dit och betalade i entrén och det gick bra. Jävligt bra spelning, Håkan Hellstrand och Josefine Bornebusch gästade.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2010-09-19 17:20
Hur var det??? Kunde tyvärr inte gå eftersom jag var i fel världsdel.
Allt jag ville var att få tag på lite Trocadero...
Producent

2010-09-20 20:00
Jag hatar när man är i fel världsdel och missar något. Det var bra. Det var bara Pedda Pedd & Dr. C med en varsin j-tarr. Vissa låtar lät riktigt bra på j-tarr men de hade lite väl mycket sång i flowet. De har en stor kattalog och körde de flesta hitsen, mycket gammalt från de 3 första albumen. Mellansnacket var skoj också. De skämtades mycket om hur gamla de är och hur dåliga de var och att de ville låta som Pink Floyd-kändes så där i längden.
Showen påminde nästan om en krogshow-aldrig varit på något ställe där jag har känt mig så Svennebanan. Allsång och skämt.
Men allt som allt-en riktigt rolig kväll med hög igenkännings faktor och nostalgi-helt klart värt det och hoppas på en till återförening med större band eller en dj.

2010-10-08 23:06
åh vad nära jag var på slänga mitt glas i väggen nu.
Trodde fan detta varit ikväll, sitter hemma och förar och läser att Just-D just har spelat 200m ifrån mig...så inser jag att det var för en månad sen.
Kommer sova lite bättre ikväll!

Hursomhelst, någon som vet om detta kommer ske igen? Någon gång? Någonstans?
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!

2010-10-08 23:09
att en del av just-d**
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!