I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

16/9 Mac Miller @ Nalen

Klubb & Konserter - Stockholm

   

2011-08-06 23:52

16/9 Mac Miller @ Nalen



Mac Miller spelar på Nalen den 16de september. Jag vet inte om jag har lagt denna tråden rätt för det kommer med en fråga efter (men självklart kan ni ju diskutera eventet också).

Jag är 17 år och är inte från Sthlm. Hade tänkt åka upp och kolla med två polare, den ena 17 år och den andra 18 år. På deras hemsida står det att vid konserter där det är 18 år får ungdomar mellan 13-18 komma in med målsman. Jag får åka och gå, men jag kan inte riktigt släpa med mig mina föräldrar fem timmar från vårt hem för att de ska kunna gå in med mig på en konsert. Har ni några tips? Kan man höra av sig till Nalen innan/den myndige i vårt gäng får ansvaret? Är de noga med leg/vem som är ansvarig för en? Jag vet säkert att detta måste låta jävligt löjligt för många av er, men jag hade verkligen uppskattat om någon kunde hjälpa mig då det är sällan att man ens kan komma in på hip hop-konserter i Sverige som omyndig. Nu finns chansen och jag vill verkligen inte missa den. Tack på förhand!

Namn: Mac Miller

Plats: Nalen

Datum/Tid: 2011-09-16

Ålder: 18

Kostnad: 235

Mer info:
http://www.nalen.com/KonsertInfo.aspx?HId=5&KId=2698

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.