I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sanna Bråding "outar" Swing Fly i sin blogg..

Svensk Hiphop - Allmänt

   
Toastare

2008-08-30 23:29

Sanna Bråding "outar" Swing Fly i sin blogg..

Från: Länk till http://metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.4103158


Faaan, va glad jag blir av alla era fina inlägg ni gör! Jag försöker hinna svara men ibland hinner jag inte o speciellt inte nu när datorn fuckar hela tiden o jag våldgästar grannarna här nere i Halmstad bara för att få skriva lite! Men jag läser allt o ni värmer fett!

När jag läst alla era kommentarer o även Hanna Fridéns inlägg om mig så kom jag o tänka på en polare till mig. Han va me i samma härva som jag o jag önskar honom verkligen gott, så d e inget bittert. Men d sjuka e, hans namn nämndes inte ens i media, medan jag hade sidor!

För några dagar sen mmsade han en bild till mig från internet där vi båda stog me namn o bild, men annars, heeey, han ligger etta på radiostationerna nu, har massa turnéer o e allmänt älskad. Lite konstigt hur media väljer sina offer! Eller?

http://metrobloggen.se/UserFiles/18.23651/Image/mugshot.jpg

Mugshot från nätet

Men tro mig, jag e fett glad för honom o har verkligen vart en av dom som alltid stöttat honom, tyckt till o följt me på olika intervjuer o grejer som stöd. Jag önskar ingen den utfrysning som jag har fått. Han e värd vartenda fan o varenda spelning! Hans senaste låt "Singing that melody" e en favorit o hans kommande kan jag skvallra om e också en riktig hit!

I förrgår ringde han o frågade om jag inte ville komma o hänga när han körde NRJ in the park i sthlm. D e klart d hade vart kul, både han o Rusiak som jag båda har ett förflutet me o gillar att hänga me som polare, dom skulle köra, men inse hur d hade sett ut? Bråding e tillbaka me dom dåliga igen (enligt samhällets normer), hon e ute på partyn direkt! Då e det bättre att hålla sig i Oskarström me dog fights o blöjbyten istället!




(Inlägget ändrat av BountyBoo 2008-08-30 23:33:17)

Jag skyller allt på Emma!