I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
slagsmålsklubben, pluxus, osv - diskutera
Övrig musik - Elektroniskt
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
Jahmal P40
2004-07-20 00:31
musiken dumarlse ;)
Ja'da!
nick P38
2004-07-20 03:12
finns det nån sida på internet med slagsmålsklubben-musik?
svante_t
2004-07-20 20:27
kan musik vara kung?
:c
dubmood
2004-07-22 21:24
alla deras låtar låter som nån kiddos första moddar man knåpat ihop i protracker utan att veta nånting om musik. alls
det är riktigt riktigt dåligt sen är dom riktigt riktigt fula och löjliga dessutoM!
<_Monk_> oh man, you have some rigid, distorted, stubborn and obsolete opinions and attitudes
dj_achmed
2004-07-24 05:49
Suraste jävla karln jag hört!
SMK är fan gudar, och det är väl inte ditt problem om deras söta föräldrar har köpt deras syntar... Du behöver väl inte sitta och hänga ut din allmänna surhet i det här forumet bara för att det enda du fick av din morsa var en trasig speldosa.
Jag tror personligen att nån i SMK har snott din brud, och jag tror dessutom att det var den fulaste av dom, men ta inte ut din aggression på alla stackare i det här forumet, utan sätt dig på toa och lek med snoppen istället...
Ny favorit med SMK är för övrigt "Supermaskinen" på singeln "hit me hard".
/DJa
dubmood
2004-07-24 12:15
fler bevis på hur mycket SMK suger, dom sprang omkring på arvika och försökte sälja sin skiva genom att säga att jag var med på den!
jobbigt för dom att det var mina polare dom ljög för!
<_Monk_> oh man, you have some rigid, distorted, stubborn and obsolete opinions and attitudes
made_in_japan
2004-07-26 14:06
eeeh, de sprang inte alls omkring på arvika och försökte sälja sina skivor? inte vad jag minns?
och de lär ju lätt ha drivit med dina polare om de nu sagt att du var med på skivan, ta dej inte själv på för stort allvar!
baeng
dj_achmed
2004-07-26 16:19
word
dubmood
2004-07-26 23:58
dom erkande det dock sjalva duh (javla franskt tangentbord helvette)
made_in_japan
2004-07-27 02:44
precis, samma här
baeng
puszel P40
2004-07-29 13:19
100
http://www.sthlmmd.se
puszel P40
2004-07-29 13:19
min tråd håller i sig :)
http://www.sthlmmd.se
svante_t
2004-07-29 18:25
kraftwerk var sämra på arvika än vad dom var på cirkus!
:c
Oompa-Loompa F40
2004-08-06 18:31
Jag gillar syntaxerror.
Video killed the radiostar<br> http://maua.blogg.se/
Jahmal P40
2004-08-08 18:26
tjeckien, slovakien och tillbaks igen! e min favvo från SMK
Ja'da!
utter P40
2004-08-09 01:42
håller med om att slagsmålsklubben inte är speciellt musikaliskt begåvade (vem som helst kan sätta sin synt på arpeggio) men det är fan skoj å lyssna på ändå :)
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
dubmood
2004-08-12 23:51
"Det är sant att vem som helst kan sätta på de på synthen, men man ska komma på sköna slingor asv, sen göra en bra låtform att proppa in den i varje ton måste sättas på rätt ställe så att man får känslan av att vilja höra den om och om igen,"
exakt, och det är precis det som Slagsmålsklubben inte klarar av.
kunde inte sagt det bättre själv.
Bussremsa
2004-08-14 23:07
fan, alla här på elektroniskt e jämt lika griniga och besservissriga :D
slagsmålsklubben är bra tycker jag! musik kan aldrig vara dåligt eller bra, beror på vem som lyssnar... cliche!!! :)
There are two kinds of people in this world, those who shut up... And those who should.
Flumm_Simon P40
2004-08-16 18:23
SMK är feta som fan live !
24/7 always keepin it.
Whoopie_Verbal P41
2004-08-16 21:04
Slagsmålsklubben är en ren rip-off på Pluxus, vilket i ju för sig inte gör någonting.
Har hört av vissa källor att de har fått storhetsvansinne och i såfall så är det ju synd om grabbarna.
Vågar inte påstå att de är borgarbrackor, och även om de skulle vara det i vissa personers ögon, så har det inte den minsta inverkan på musiken.
Deras låtar är helt ok, och vissa är till och med bra.
Vad jag tycker är det konstigaste är att blip-blop kulturen främst verkar ligga i att komma på ett så flummigt namn till låten som möjligt.
Kanske detta beror på att musiken är ganska så intetsägande, att man lägger ner mer tid på att komma på låtens namn än att göra själva låten.
I vilket fall som helst så fungerar musiken jäkligt bra på partyn. Vlket vissa av medlemarna i Smk verkar ha märkt eftersom de på en efterfest helt enkelt vägrade att spela någon annan musik än sin egen, även detta kan möjligen föras in under benämningen storhetsvansinne. Eller mysig-kaxighet.
(Dr. Higgins är mina personliga favoriter...)
.Whoopie we´re all gonna die.<br> <br>
dubmood
2004-08-17 01:31
för några månader sen vågade dom iaf försvara sig här på whoa. vart är dom nu?
sopor
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»