I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Richard Hawtin igår på Cafe Opera.

Övrig musik - Elektroniskt

2006-04-21 12:53

Richard Hawtin igår på Cafe Opera.

Någon som var där igår, var det bra?

"I see jesus in my kids.. it´s funny to me how I see him in them but don´t see him in me"

2006-04-21 14:28
SVINBRA!

2006-04-21 15:04
e så sne för att jag missade. men men. hörde att de va skum publik där igår..

2006-04-22 11:55
ja. en relativt stor del av publiken va fett stela, det va synd. De hade det aldrig varit på grodan. men men, det va mer folk iaf!

2006-04-22 14:28
nu var inte jag där... men jag tror inte att det hade varit speciellt kul om de körde det på grodan heller. det är liksom inte kul när det blir så bögigt trångt som det var på tex huskatten.
http://soundcloud.com/skv18

2006-04-22 14:42
de va på cafeoperan

2006-04-22 16:47
Såg honom live på Liquid Room i Tokyo under decks & efx turnén för nåt år sedan. Det var det fetaste jag varit med om i technoväg. Helt galet bra.

Någon som var Café Opera? Var det "bara" ett DJ-set eller körde han mpc och trummaskiner också?
´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸. ><((((º>
www.beatheartsblog.com

2006-04-30 21:40
jag var där! stora golvet hade dom som dansgolv och det va en jävligt skön överraskning- jämemot det lilla dom brukar ha..

det va jävligt skum publik.. jag har iof hört rykten om att cafet försöker rikta sig till en annan publik så ;S
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke