Elektroniskt i sommar! (Tipsa om sommarlåtar)
Vill ha tips på sköna sommarlåtar - tänk grill, sol, bad, öl, basket, fotboll, osv. Alla möjliga genrer för all del... House, d&b, trance, hardcore, osv... Tipsa på! (Skriv gärna vad det är för genre när ni tipsar också, för allas trevnad! :)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
äre inte typ rå hiphop, dub, reggae som passar till sånt? jag har svårt att lyssna på hardcore när jag är på picknick.
stringkarring: Jo, men nu vill han ha elektroniskt? Ontopic: Har faktiskt inget särskilt att tipsa om. Scott Brown - Fly with you (Hardcore) är väl det enda kanske.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Alltså, det är Hardcore, den heter inte "(hardcore)", men det fattar du nog.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Khetzal - Listening Winds riktig softarlåt som dunkar på i behaglig bärstempo..
Okej hardcore kanske inte passar så bra då.. men vem vet, kanske finns nån skön sån låt också. Mjukt shit som den där.. eh.. "Ai no corrida" är ju annars bra exempel på "somrig" musik. Tack för tipsen iaf! Ska kolla in dom nu!
stringkarring Okej kanske inte på picknick, men framåt kvällningen när grillen är igång och fotbollsmatchen på gräsmattan precis börjat, 4-5 bärs är druckna. DÅ du! :)
Secret service - happy days hott 22 - make up your mind fudge - atabaque lite house som är fin i sommar!
http://www.earforcefm.blogspot.com
Pier Bucci - Familia
New job. New Life. Good life
Kontrast: Ah, ne, ska ni chilla och ha det lugnt så är kanske inte Hardcore det bästa alternativet. Ambient brukar ju vara rätt fint åt sånt, men det lyssnar jag inte på så mycket. House är som ASUL säger också riktigt najs. London Elektricity - Remember The Future är skön.
tänk grill, sol, bad, öl, basket, fotboll, osv tänk Bob Sinclair - Love generation ;)
"Gasswand´ da koroban Waha!!!"
peejii Är jag helt vilse nu eller är det en hel skiva? Isåfall, vilken/vilka låtar är att rekommendera främst? :)
More-10 P21 Fan, den har man tänkt på lite väl mycket på senaste väl? Man gör väl inte en tråd för att få tips om ettan på eurodancechart :)
ASUL har rätt där.. ;)
Kontrast det är en ep 3 låtar... bästa låten är Tita, sen dominik eulberg mixen på L Nuit
New job. New Life. Good life
Lani - Summer of Love Lani - Lost in Venice
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Fox n Wolf - In Yr Underwear (Jesper Dahlbäck Remix) Uffie - Pop the Glock The Tough Alliance - Mine Was Real New Young Pony Club - Ice Cream Tres Demented - Brainfreeze
allt som stavas balearic rymd-disko
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Två som funkar att spela ute och spela själv är: Take your pills - sebastian leger The drill - one more night fett och franskt!
jag vill till ibiza i sommar fan, nån som är md mig? Hur kommer man dit billigast?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
SKIT Säkert skitäckligt, men musiken är bra och jag nöjer mig med att vara hetero och enbart full :P Annars vill man till dreseden, berlin, amsterdam eller Miami!
jag tänker bara lyssna på emperor machine den här sommaren. kanske en och annan låt med Lindström. Typ "Take me to the metro".
lil;D / Above ALL / Heads Up! / Teachers / Stay fresh...
flyh - fifth floor 1200 mics - rock into the future fractal glider - tabla trek yahel - intelligent life komodo - save a soul orbital - halcyon on and on
Jag har min sommar till baltimore remixer på rnblåtar så som
Ne-Yo - Sexy love ( Stevie tech nicks bmore mix)
Curtis Vodka - Hey girl
Cassie - Me & U ( Curtis vodka bmore mix)
Curtis finn att lyssna på Sen har Tittsworth gjort en riktigt nice låt där han samplat Commodores "Easy" som han kallar "Easily High" , riktigt bra sommarlåt ! Finns att lyssna på
här Annars kan man ju ha förfest, fest och efterfest till Hacienda Classics som är på 3 cd:n så det räcker all night loooong.
jo just det! på sommaren ska man spela Dj Assault - Sex on the Beach
Lil_David hehe det mesta med dj assault funkar ju på sommaren..
Nu ska jag mixa sen kan ni tanka den mixen och lyssna på den i sommar, discofunkyhouse fo shizzle!
Ladda ner dj mixen på flow flux clans hemsida... SJUKT fet.
på sommaren ska man lyssna på vokalhouse
En del bra tips, en del usla tips. Keep 'em coming... helst dom bra ;)
Matthew Dear - Dog Days
Grande Latte Enema
Dapayk & Padberg - I Know
Grande Latte Enema
mist:i:cal - just a little herb! håller med där helt och hållet. jävligt fet låt. Passar förmodligen alledels utmärkt i solen.
www.clubtraffic.org - www.myspace.com/djsystematic
Denna mix är mysig för sommaren, den är kanske lite på gränsen till att bli för rå för picknick men det funkar nog!
.mp3)www.liquidsunset.org
"I like rhymes that be quick as we be takin' the bars, but I hate everybody that don't like electric guitars!"
re-postar länk http://www.liquidsunset.org/artist/mp3.p hp?id=177
"I like rhymes that be quick as we be takin' the bars, but I hate everybody that don't like electric guitars!"
Jagt har precis återfunnit "Heads" med Bob James och känner ba ååååååååhhhhhhhhhh shit va najs!!!!!!! kanske inte är en låt som passar in här, men i alla fall, den är somrig... eller nåt..... Men hur som helst: Kissa-på-sig- bra!
Lite längre in på natten när festerna börjar ;) Industrial hardcore: Rude Awakening D-passion Terrorfakt Daisy Mental Wreckage Hardtechno/Schranz: Arkus P Sandy Warez Sven Wittekind Felix Kröecher "felstavning kanske" Boris S Njoy!
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
ppfffssst, MINDUSTRIES enda som gäller
och Rob Gee ofc. xD
ALLT MED SLAGSMÅLSKLUBBEN!
Den Svenske Fanclub
darkstep Mindustries _O_
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Fatcaesar P19 vad fän ska det betyda
att Mindustries är jävligt bra antar jag?
Sommarens absoluta favorit är ju helt klart TIGA Framförallt med "You gonna want me" som fick dom flesta som diggar house att glida till musiken. Annars är alla andra låtar med tiga så mycket sommarkänsla, hur bra som helst. Bara att välja och vraka.
..LyckoPiller..
Ninjaspark-skolavslutning 90'
E-boda..
Kan tipsa om två riktigt sköna ambientlåtar Cosmosis - The Himalaya Slot Machine - Quick And The Dead (Snake Thing dub remix) Kan vara skönt med en soft låt framåt morgontimmarna ;)