I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Chemical Brothers - We Are the Night

Övrig musik - Elektroniskt

   

2007-05-21 01:53

Chemical Brothers - We Are the Night

Jag tycker skivan är betydligt bättre än push the button som jag aldrig riktigt förstod mig på men sämre än come with us (som iofs tog ett tag att förstå)

Skivan låter lite som mix mellan push the button och come with us men också inlånat massa saker från de tre tidigare (främst surrender?)

Saturate (samma som electronic battle weapon 8 eller 9) har jag lyssnat på mycket innan och den är en av årets bästa men har inte lyssnat tillräckligt mycket för att kunna säga så mycket mer om de andra låtarna mer än att de gjorde klassikern; ett jävligt bra drömskt sista spår....

Jag tycker inte de skulle haft så många gäster, tror att det var vad jag inte gillade med push the button...den hade för mycket fokus på sången (vilket de iofs inte har på denna skivan)


ok poängen:
Skivan är bra, säg era favoritlåtar så jag kan ge de jag inte gillade en andra chans och förklara varför push the button är bra och säg låtar från den som jag borde höra.




Martian Ambassador: Ack! Ack! Ack!