Ny Electrohouse!
Finns lite nya electrohouse eller whatever det är uppe, lyssna och säg vad ni tycker! Bengali sho!
Homothugs
Jag tycker det var skit bra! Eardrummer var riktigt bra.
Grymt.. sidan är lagd i favoriter.. remember me btw?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Härligt att höra guys:) prsk från typ Kalmar någonstans right?
Homothugs <br>
Låter riktigt schysst, skönt sound.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Thanks mate!!
Homothugs <br>
tunga låtar... och sjukt det med pete tong! vad hände efteråt?
Thanx mate! Jag fick en del erbjudanden från olika bolag, en del bra, en del dåliga. Dom bra tog jag nytta av;)
Homothugs <br>
Jag är boombastic;)
Homothugs <br>
lalec - det håller hög standard som vanligt, spelar fortfarande eat me och touch me på förfesterna! fan va gryt med pete tong-grejen, grattis som fan
Jag är starkat i världen
kryptonite X22 Tack så mycket:) Kul att höra att du snurrar på, ska lägga upp lite nya grejer snart som du kanske gillar också. Ha't gott! Cheers!
Homothugs <br>
öööööööööööööööööööööööööver fett!
va jobbar du med för sequncer?
Grattis, antar att du sett filmen "It's all gone Pete Tong?" Gillade Eat me som fan!
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
Grymt grymt! Grattis att du blev spelad på Pete Tongs show också! :D
noeL P20 Thanx mate! Menar du i reason? Matrix?
Canadicken P22 Tack, a klart. Den är ju helt genial haha, Frankie Wilde for president!!
KostasB P15 Yihaw, tackar. Kul:)
Homothugs <br>
Softa låtar ! Vad använder du för program om man får fråga?
Eller oj läste lite slarvigt , men Reason .. ballt .. jag med =) hördes nästan att det var Reason =) keep upp the good work.
Canadicken P22 : Ja den är fan najs =) den filmen, fast folk fattar inte att det är "fakedokumtär" som inte bygger på någon historia om pete tong..
Ruskigt bra! Keep up the GOOD WORK! ser fram emot mera! / hälsn. från danmark
Flowerboy P0 Tack så mycket;) Ja reason funkar bra, tror jag?
mrbond X1 Thanx alot mate! /Hälsn. från Smaoland;)
Homothugs <br>
Gått nätt or!
Homothugs <br>
Producent
2008-01-03 21:55
Jäävlar va tungt, ska göra ett konto bara för att ladda ner dem. Jesus var definitivt favoriten.
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
lalec - pumpade eat me och touch me på nyårsresan till slovakien, gick hem som vanligt!
Jag är starkat i världen
skez P18 Haha thanx mate, kul att höra:)
kryptonite X22 Soooft man, kul att höra. Giggar du mycket? Har laddat upp några nya låtar som du kan checka ut, gillar du det så kan jag fixa mp3:or
Cheerio!
Homothugs <br>
LaAlec - inte särsillt, tänkte försöka komma igång mer till sommaren. om du vill passa vore det grymt! ska ner till australien nu över våren och tänkte försöka hooka lite spelningar där så...
Jag är starkat i världen
kryptonite X22 Cool, Australien är gräjt! har lagt upp lite nya grejer nu, hoppas ni diggar.
Homothugs <br>
nice nice, riktigt nice. damn, send me some beats!
www.myspace.com/youngivy<br> tro mej, jag är skitduktig på att rappa
kuk måste vara inloggad för att ladda ner, kan du fixa låarna på något annat sät? zip share?
Tombombadilla P21 har ganska begränsad tillgång till internet så det blir svår. bara regga ett konto där och tanka på, det tar typ 2 minuter:)
Homothugs <br>
yea man beats whatever... i just like that electro stuff im gettin tired of rapping over the same ole beats
Got anything to show me?
Homothugs <br>
Damn GRYMMT bra jobbat!;D Fortsätt såhär!peace
Thanx mate, kul att det gillas!
Homothugs <br>
yup check out my myspace. should be answer enough. http://www.myspace.com/youngivy
Fan vad fett, vill ha mer!!!!!!