I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Söker en gammal psytrance låt

Övrig musik - Elektroniskt

Producent

2008-09-11 17:18

Söker en gammal psytrance låt

Kommer inte ihåg mer än att dem pratar om en ung kille som har en bra framtid framför sig men så prövar han LSD, kollar sig i spegeln, flippar ut och hoppar ut genom fönstret och dör.
Tror den baserad på en sann historia eller ska i alla fall verka så.
Riktigt bra psytrancelåt jag lyssnade på för några år sen, någon som vet vilken jag menar?

Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance

2008-09-11 19:22
den enda lilla kille jag kan tänka på är den från hallucinogens låtar men om han tog livet av sig vet jag inte, fast det iofs goa trance inte psytrance

lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
Producent

2008-09-11 20:28
Det är inte Hallucinogen, det är nyare och "moderna" psytrance.
Producent

2008-09-11 20:47
Jag googlade lite nogare och hittade en sida med sampletexter från psytrance låtar där man kunde söka på texten i samplingen, hittade låten och det var Nystagmus - Tommy is dead
Nu återstår bara att hitta låten i bra kvalité.

2008-09-11 21:00
hehe fan va skum låt aldrig hört talas om artisten :) men den va skön, ball att rösten låter som den från zeitgest ;)
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.

2008-09-12 00:04
Skön video, skön låt! Aldrig hört förr. Danke Schöön för das tråden
Homies "Gå och hacka knark istället tönt"
Producent

2008-09-12 01:08
Då kan jag passa på att rekommendera Talpa - Dragon Tale (Nystagmus Remix), den är ganska lik originalet förvisso :)
Hans hemsida, inte uppdaterad alls sen jag var där sist för några år sen :(

2008-09-17 10:05
Nystagmus har precis släppt en ny CD, "Conductor" under sitt nya alias "Anahata". Värt att kolla in kanske..? Länk till http://www.saikosounds.com/english/display_release.asp?id=7499

Förövrigt hoppas jag innerligt på att Talpa får ut sin nya innan det här decenniet är slut, men jag antar att vill man ha kvalité så får man finna sig i att vänta.. :(
So, who are you?
Producent

2008-09-17 13:46
Nice! Tack för tipset, ska definitivt kollas upp :)

2008-09-17 15:33
fan vad fet låt.
tack för den här.