I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dj sökes till nattklubb i norge fre-lör (electro house)

Övrig musik - Elektroniskt

   

2012-09-21 20:48

Dj sökes till nattklubb i norge fre-lör (electro house)

Tjena alla glada och sura!
Jag bor i Norge och fick ett meddelande av en kille som heter Fredrik Jørgensen som äger en nattklubb här i Mo i rana (de är inte så hemskt som det låter ;) ) Han söker DJ som vill spela fre-lör slutet av varje månad, jag vet ingenting om pengar priser osv. Tänkte jag kunde vara schysst och kolla här, för jag vet ju att de finns mkt musikintresserade här DJs osv. Ni behöver nog inte vara rädda att ni ska bosätta er här, mer bara komma upp en helg slutet av månaden, kör erat race. Sedan ta pengarna i fickan lägg in på svenska kontot och bam, lite rikare och lite roligare.

Är det att någon sitter hemma och gör ingenting men sitter på det lilla extra och vill börja göra lite adventure och börja DJa eller kanske någon som jobbar med detta men vill göra något utöver det vanliga. Så kan ni jätte gärna höra av er. Om ni vill så kan ni gå direkt på hans facebook.

http://www.facebook.com/profile.php?id=816875595
Han är svensk så han kommer förstå er ;D

Jag sitter på ganska dålig information, så han sitter ju på allt ni vill veta. Skulle de skita med boende så kan jag fixa så de går att sova hos mig. Jag kan erbjuda att låna ut sängen så jag kan sova på soffan :) En sån gentlekvinna som jag är :)

All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix