I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sångare... sökes!!!

Övrig musik - Reggae & Dancehall

2006-06-07 21:26

Sångare... sökes!!!

Håller på å starta ett reggae band eventuellt. Å söker folk som sjunger eller Toastar..

Gärna på Arabiska, persiska, turkiska..(Eller något annat.)

Ännu har vi bara snackat om det jag själv är rappare å toastere.. å har kontakt med några seriösa musiker som är intresserade.. Så hör av er tilll mej om ni e intresserade.

2006-06-07 21:28
vad exakt är det tänkt att ni ska spela? dansvänlig dancehall eller svängig roots? :)

2006-06-07 21:30
vi bor i stockholm föressten

Dom jag snackat med är mer inne på Roots. Men jag föredrar dancehall. så vet inte ännu det är nog ganska öppet..

Men min tanke från början var att göra reggae som inte är så "rastafarai"

2006-06-08 03:45
Robbinhood P25

du har stora planer hör jag?
 http://www.myspace.com/charlychanter

2006-06-08 05:03
Robbinhood.

Tat' lugn. Grabben vill ha lite folk att spela med. Utlandssatsning och ekonomiska kalkyler bör knappast vara det första man ägnar sig åt i ett band.

2006-06-08 11:23
haha skönt att sätta ett gage innan bandet sätts ihop

2006-06-08 16:41
Jag är 21. De andra runt 25.
Jag tror att dom är kunniga notläsare. men jag vet inte.
Har bara pratat på nätet men dom verkar seriösa.
Jag skulle gärna lägga ner så mkt tid som möjligt,
Jobbar bara ca 1 till 3 ggr i veckan så jag har mycket tid..(ännsålänge)

Priset för en spelning, beror på hur tajta vi blir..:P Jag vet inte.

Jag bor i haninge. bor även på söder ibland. Dom andra på gröna linjen söder om stan.

För mig e det viktigaste med det här bara att man e intresserad, inte hur länge man hållt på eller sånnt..

2006-06-10 22:39
jag e grym, adda mig shellyravid(snabbel a) hotmail.com
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-13 19:35
Im a gaaal.. Men de gör inget..;)