saknad låt ?

tjenare ! jag kommer fan inte i håg va den här artisten heter. Här är några bitar ur låtens text:///

"Turn your face yes red like a sun"
"Bebe only thirteen years old, searching for another one so she can be sold"  "Do you say you can control this chaos"
"In this life we give ourselves to the almighty shan/chan" eller något sådant"

typ nå sånt ! tack på förhand !

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
googla det med "lyrics" innan.

det har jag redan gjort :/
kanske junior natural ..´svenska reggae artisten som kmr ifrån uppsala...maybe?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
låter som mogge! kommer inte på artist-namnet på han dock....
Pinnacle SoundSystem.
"Masayah" Är atist namnet, kanske det du söker!?
Pinnacle SoundSystem.

tun yuh face yes red like a sun ,imaginery tings a steppin outa mi tounge ,solarpower yuh know wha we a need ,its a govarnmential issue when a ghetto city bleed ,in this time a di war and crime people of this century a jus blow deya minds taking pills and alcoholic brews when to smoke is the only thing that InI choose.

Lancy Rankin - Sticky Vision

finns nog inte att få tag på längre men du kan få den av mig :D

Uppsala Roots & Culture
Uppright Musicant
gryma grejer kommer från UPPSALA, lancy, junior natural, ecu, mekka, bim o bam, storsien mm mm.
Vi har dessutom URF.
Junior Natural-Number 1 Girl nu på 7" 
http://www.myspace.com/solomonallstarsfamily
glöm inte elijah guidence!!!!!den grymmaste av alla
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

yes man cool singa Elijah.

Uppsala Roots & Culture
Uppright Musicant
sen har vi Amsie Brown som har sveriges mjukaste rootsröst alla kategorier.
finns även hans lillebror Jacko och sen har vi Francis.
mkt talanger att tillgå här i uppsala eller kanske framför allt brinnande intresse.
tyngst på scen i sommar blir nog Little Bim skulle ja tro.
forward the cool yuths!
Uppsala Roots & Culture
Uppright Musicant
Hej igen

Ursäktar ödmjukast för nekrofilposten men jag blir galen! Mina öron förblöder.. på den ständiga skitmusiken som cirkulerar... media, radio, TV, etc längre, jag orkar inte. Mina proppade hårddisk med med tyngsta skittet bl.a Sticky Vision har blivit stulna. Får sådana svåra abstinenser på denna låt alltså, var så länge sedan man hörde den...detta guldkorn inom reggaen. Jag hittar den inte någonstans, jag vet inte ens om låten är av Astmagräs eller Lancy Rankin :S

Kan någon jättevänlig själ skicka en hjälpande hand eller kasta repstege hitåt så jag att kommer över ångestens bro av avsaknad.

Pumpar SOJA och Groundations nya plattor så länge :)

Tusen tack på förhand gubbar.