Svensk reggae blir aldrig densamma - Labyrint

Övrig musik - Reggae & Dancehall

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
otroligt bra!! kan inte vänta på mer!!!!!! big up JACCO!
labyrint living!
FETT skön, jag vill ladda ner demmmm, kan ni lägga upp dem på speedyshare eller nått?=)
Heyyyy alla folk Cok nice att så många gillade låten känner mig hedrad....håll öronen uppe efter labyrint Det kommermer Feta tunes snart......Tack till alla som har gett sån dunder feedback..
Peaace//Jacco
fett nice
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jacco-vår betong , fy fan festaste på länge favoritlåten hos mig och alla i min umgängeskrets , fett som fan . Kepp it up pz
Sövermanland
fett
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tyckte backa låten va riktigt het också...
FEEEEEEEEETT bra.... bästa jag hört på flera år... propps till Labyrint
www.barabazz.com
Helt sjukt bra!! Det var länge sen jag pumpade en låt så frekvent!!
Längtar efter mer svensk reggae från er grabbar!

Startade upp frizon.info runt 99 med två andra som brann för svensk hiphop. Facklan är överlämnad. Men lyckades bli en bit av svensk hiphop-historia.
Sjukt fett !

Keep dat shit up asså !!!
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
Föööör de här dääär vi boooor hahah ingen fakkin lek asså tung låt jaccooo e föö tung asså!

håll ögonen öppna efter labyrins reggaemixtape med mer svensk betongreggae..tunga grejer på gång...
har sett att denna funnits uppe ett tag men har inte lyssnat för ens nu typ

Whoooa! säger ja bara... feet låt "vår betong"
Håller me inläggen ovan. Här har den oxå börjat pumpas om o om :D

BIG UP!!
From delusion lead me to truth
From darkness lead me to light
From death lead me to immortality
Tack alla för uppskattningen! Videon är färdiginspelad så snart dyker den upp..Inspelad av Adam Gisselman Dope productions.

2008-06-11 13:02
ya maaaaaan..... tungt BIG UP
kan knappt vänta till videon och mixtapet! keep us updated!
yes man..videon e fet..kommer snart..
Uppsala representerar!
One day we all gon' die. But when I die, I'ma be so high
shoo fett skön låt me jacco !!! har du kvar nån av dina gamla låtar den du gorde om robin? va på en spelning som du hadde för typ 8-10 år sen...kom ihåg att den va fett skön
I morgon kan ni höra Vår betong Live!
Jacco, Amsie och AKI tillsammans med Slag från hjärtat på Långholmen ca 14:30
http://www.myspace.com/rootsd
Lördag 14/6!
http://www.myspace.com/rootsd
check klubb bumrush på pustervik, göteborg, nästa onsdag, 25/6, fritt inträde... boh!

2008-06-19 23:36
aa videon ser nice ut.
Dar har ni nat att se fram emot.
Ge mig ett par veckor till sa ska vi forsoka droppa bade videon och laten Var Betong samtidigt..

om ni ar intresserade av att se andra videos jag gjort med bla Planet Asia, Ruste Juxx och Jah Dan kolla in lanken:

www.myspace.com/mastaag

1

AG/Dope Productions
nu finns videon uppe..check it out!
rätt soft video...

kändes lite stel ibland om man ska va lite kritisk typ "hustlingscenen" kändes ju lagom krystat..

men tack för videon det är nice

Feting låt kusin!

Keep it up jacco!

Aki fett musik i övrigt!
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Tack för uppskattningen,det uppskattas.
videon finns med lite bättre kvalite på min myspace
Länk till http://www.myspace.com/labyrintaki peeeace!
big up labyrint!! nice video
i remember when originality was the key!!